Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik nu al een tijdje regelmatig ghb, en het valt me wel op dat ik er wel een beetje van verdik, maar dit meestal de dag erna, waarschijnlijk door het vocht dat wordt opghehouden, heeft iemand een tip om dit te vermijden, want als meisje is het natuurlijk niet zo leuk om er zo opgeblazen bij te lopen natuurlijk En dan nog een tweede vraagje, ik lees veel dingen over het gebruik van ghb en bodybuilding, dat het je aanmaak van spieren zou stimuleren door de afzetting van groeihormoon. Ik doe dagelijks aan fitness, maar niet voor aanmaak van spieren, maar meer om m'n lijn te behouden en alles strak te houden, wil er niet mannelijk gaan uitzien ofzo natuurlijk. Dus m'n vraag is eigenlijk of het ook helpt bij de calorieverbranding tijdens het sporten, of heeft het juist een omgekeerde werking waardoor je minder calorien gaat verbranden? Als ik nu een uurtje cardio doe zonder ghb te hebben genomen, heeft dit dan hetzelde effect dan wanneer ik wel ghb heb genomen? Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft. alvast bedankt"
"Inderdaad, die vreetaanvallen he! Iemand tips hoe je die kan onderdrukken, want iedere keer als ik het neem zeg ik tegen mezelf dat ik niks ga eten, maar uiteindelijk neem ik me dan toch iets en eens ik begin kan ik dan niet meer stoppen natuurlijk. En is het ook niet zo dat je verbranding door de ghb trager verloopt?? Komt dit door een bepaalde stof die erin zit? kweet het, tis precies een vragenquiz, maar probeer er zoveel mogelijk over te weten te komen en wie weet dit beter dan mensen die het zelf al ervaren hebben al bedankt voor de reacties tot hiertoe. greetz en nutsss: krijg jij vreetaanvallen van speed??? Als er nu iets is waar ik totaal niet door kan eten dan is het wel speed..."
"ZIEKELIJK!! pure mishandeling!!!"
"vrijdag:ghb, zaterdag:ghb, zondag:ghb... Leuk toch zo een verlengd weekend"
"Ik gebruik ghb gewoon voor het relaxte gevoel en tijdens het uitgaan kan ik gewoon doorgaan tot in de middag, terwijl ik van alcohol rond een uur of vijf al moe wordt. ik snap alleen niet dat zoveel mensen geil worden van ghb, ik heb dat dus totaal niet... en dat je er geen kater van hebt is natuurlijk heel mooi meegenomen natuurlijk"
"dat kotsen is inderdaad zo typisch bij bruin..."
"inderdaad, het wil niet zeggen dat je een kloteleven hebt omdat je heroine gebruikt, maar het kan je leven wel klote maken als je het niet meer in de hand hebt. In ieder geval veel sterkte en als het niet meteen lukt, geef de moed niet op, het leven is nu eenmaal vallen en opstaan... Ikzelf gebruik hero vanaf m'n veertiende en nu tien jaar later ben nogmaals op de goede weg, heb al drie maand niet meer gebruikt (en ook geen methadon, want dat is nog een grotere klerezooi dan de hero zelf vind ik persoonlijk), heb ook vele pogingen gedaan in het verleden, en veel hervallen, maar je moet gewoon blijven proberen en er vooral in geloven dat het je zal lukken!"
"Tja, als je in een milieu zit waar al je vrienden een pak ouder zijn, ben je er rap mee weg natuurlijk. En om nog eens te benadrukken dat het niet alleen mensen zijn die maar een slecht leven hebben die eraan beginnen, ik heb altijd alles gehad wat ik wou, m'n ouders hebben een eigen zaak, dus financieel heb ik nooit en nog steeds niks te kort gehad. Ik heb m'n opleidings schoonheidszorgen afgemaakt, plus nog een opleiding als administratief bediende, heb een eigen huis, mooie auto en over m'n uiterlijk heb ik ook niet te klagen. (Alhoewel de meeste mensen denken dat heroinegebruikers er allemaal marginaal en verwaarloosd voorkomen. ) Maar ben gewoon heel beinvloedbaar geweest en heel nieuwschierig en denk dat je op die leeftijd gewoon nog niet echt begrijpt wat de gevolgen kunnen zijn, je bent eigenlijk nog een kind en denkt dus niet echt na."
"Ik ben nieuw hier. Aan iedereen die het karakter heeft om hero met mate te gebruiken. proficiat! Ikzelf heb dat karakter niet en probeer er gewoon volledig vanaf te blijven. Ik heb vrienden die het enkele keren hebben geprobeerd en daarna nooit meer zijn aangeweest, maar ken er meer waarbij het anders is gelopen en die nu nog steeds dagelijks de strijd aangaan om ermee te kapppen en een normaal leven op te bouwen. Ik zou dus willen zeggen aan iedereen die er over denkt om het eens te proberen dat ze voor zichzelf maar moeten uitmaken of ze het risico willen nemen. Het is gewoon gokken, met je leven als inzet..."
"ik heb net hetzelfde probleem. als ik ghb heb gebruikt, gelijk welke hoeveelheid, word ik na ongeveer vier uur wakker, en enkel na een dosis slaappillen geraak ik weer in slaap. denk dat de reden kan liggen aan het feit dat het als narcosemiddel werd gebruikt vroeger, en eens de werking voorbij is wordt je gewoon weer wakker. tis maar een idee, zeker ben ik hier niet van, maar lijkt me ver de enige verklaring..."