Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsovergeven van bruin

overgeven van bruin

13 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja dat is normaal, je lichaam "kent" de stof niet, hou dat zo.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
1e keer bruin : bijna altijd kotsen.
Alleen gek dat het pas de volgende dag was, meestal ga je er meteen van over je nek.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#3
partygirl zei:
dat kotsen is inderdaad zo typisch bij bruin...
Klik om te vergroten...
Klopt, maar zelf heb ik er nooit geen last meer van.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bruin is ook om van te kotsen.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wit trouwens ook, maar dan anders.
h
hadikdatalverteldLid
01-01-2024, 00:00
#6
BillyBilo zei:
ja dat is normaal, je lichaam "kent" de stof niet, hou dat zo.
Klik om te vergroten...

ik was idd niet van plan ermee door te gaan. Ik vond het enigszins tegenvallen qua effect.
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#7
hadikdatalverteld zei:
BillyBilo zei:
ja dat is normaal, je lichaam "kent" de stof niet, hou dat zo.
Klik om te vergroten...

ik was idd niet van plan ermee door te gaan. Ik vond het enigszins tegenvallen qua effect.
Klik om te vergroten...

[sarcasme]
Heey volgens mij ben je dan de eerste!
[/sarcasme]

:rolleyes:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#8
FlipMeister zei:
hadikdatalverteld zei:
BillyBilo zei:
ja dat is normaal, je lichaam "kent" de stof niet, hou dat zo.
Klik om te vergroten...

ik was idd niet van plan ermee door te gaan. Ik vond het enigszins tegenvallen qua effect.
Klik om te vergroten...

[sarcasme]
Heey volgens mij ben je dan de eerste!
[/sarcasme]

:rolleyes:
Klik om te vergroten...


Die post raakt echt kant noch wal.
h
hadikdatalverteldLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja, was misschien wat een understatement, wat ik bedoel is dat ik mij goed bewust ben van de risico's. Ik heb net drie weken in een drugsdetox gezeten en gezien van 20jaar heroineverslaving voor sociale schade aanricht. Het drugsbeleid is niet rationeel, want de mensen met korsakov aan de overkant waren er fysiek erger aan toe, maar ja, soms moet je je neerleggen bij de sociale realiteit.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sommige mensen, vooral mensen zonder tolerantie voor de bijwerkingen, gaan idd braken van heroïne (of om het even welk ander opiaat).

Het beste kun je dan 50 mg cyclizine innemen, een half uurtje van te voren. Te koop bij de apotheek zonder recept, bij de drogisten. Bij Kruidvat heet het 'Reistabletten' maar het werkt tegen alle vormen van misselijkheid.
p
partygirlLid
01-01-2024, 00:00
#11
dat kotsen is inderdaad zo typisch bij bruin...
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#12
nee ik ook niet, bij grote doseringen soms wat misselijkheid ja.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#13
needlefreak zei:
partygirl zei:
dat kotsen is inderdaad zo typisch bij bruin...
Klik om te vergroten...
Klopt, maar zelf heb ik er nooit geen last meer van.
Klik om te vergroten...
Ik moet enkel kotsen als ik te lang geen methadon of heroïne gebruikt heb, maar dat gebeurd zelden.
h
hadikdatalverteldLid
01-01-2024, 00:00
#14
hallo ik rook al een tijdje wit en zag veel mensen om mij heen het combineren met bruin. Dat schijnt goed te zijn omdat je van wit zo opgefokt kan worden, bruin dempt het weer. En inderdaad, van die bruin werd ik wel weer lekker rustig. Alleen de kater was minder leuk, de volgende dag moest ik alleenmaar overgeven, kon niet eens een glas water binnenhouden. Is dat normaal?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."