#1
ja dat is normaal, je lichaam "kent" de stof niet, hou dat zo.
Klopt, maar zelf heb ik er nooit geen last meer van.partygirl zei:dat kotsen is inderdaad zo typisch bij bruin...
BillyBilo zei:ja dat is normaal, je lichaam "kent" de stof niet, hou dat zo.
hadikdatalverteld zei:BillyBilo zei:ja dat is normaal, je lichaam "kent" de stof niet, hou dat zo.
ik was idd niet van plan ermee door te gaan. Ik vond het enigszins tegenvallen qua effect.

FlipMeister zei:hadikdatalverteld zei:BillyBilo zei:ja dat is normaal, je lichaam "kent" de stof niet, hou dat zo.
ik was idd niet van plan ermee door te gaan. Ik vond het enigszins tegenvallen qua effect.
[sarcasme]
Heey volgens mij ben je dan de eerste!
[/sarcasme]
![]()
Ik moet enkel kotsen als ik te lang geen methadon of heroïne gebruikt heb, maar dat gebeurd zelden.needlefreak zei:Klopt, maar zelf heb ik er nooit geen last meer van.partygirl zei:dat kotsen is inderdaad zo typisch bij bruin...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."