Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"leuk report heerlijk en veel 3 xtc is toch niet veel neem er zeker 5 op een avond heerlijk van het weekend maar weer krijg er direct zin in"
"hallo, Ik hoop echt dat het jullie lukt wel jammer dat je toch op de meet ben gegaan denk dat je daar meer problemen van krijg, maar nu je er al aan zit wens ik je heel veel sterkte als je echt wil moet het lukken. gewoon doorzetten."
"hallo, ik wilde even iets weten ben nu sins 5 mei gestopt met de methadon al een maand ben heel blij alles gaat goed behalve dat ik spierpijn hou in me benen en de hele dag gaap. Lijken wel 3 dubbele gapen heel iritant. ik heb steeds van die dromen over gebruik dat ik dan terug val in me droom voel ik ook echt die trek is heel vervelend ik word dan ook niet lekker wakker. heeft iedereen dit die is gestopt met gebruiken, ik had het ook altijd als ik in de afkickkliniek zat en als ik dan wakker werd rende ik gelijk naar de dealer. maar nu is het gewoon vervelend kan ik er iets aan doen (stomme vraag waarscheinlijk) graag jullie reacties paddo"
"hoi bedankt voor de reacties ga daar zeker even kijken. hoop dat het helpt"
"dank je het gaat goed ondanks de vervelende dingen. ondanks het gapen moeheid het vervelende slapende gevoel van binnen en naar de wc gaan me benen en het savonds pas wakker worden maar verder voel ik me perfect ben heel trots op mezelf en weet dat ik niet meer zal gebruiken heb er ook echt een afkeer van gekregen als ik denk aan een trek aan die pijp bijvoorbeeld dan moet ik kokhalsen echt een heel vervelend gevoel krijg ik direct heb ook echt geen trek gelukkig. sucses allemaal"
"wat een verhaal is nu al een tijd geleden geplaatst maar moet zeggen indrukwekkend je kan trouwens boeiend schrijven, goed idee om een boek te schrijven ik vind dat je het alsnog heel goed heb gedaan. en wens je allegeluk van de wereld volhouden he"
"nou bedankt voor de reacties hoor daar heb ik wat aan"
"hoi, wat leuk te lezen dat het zo goed gaat met iedereen. bij mij gaat alles nog steeds goed al meer als 2,5 maand clean gaat lekker. leuk trouwens dat het een beetje een vast clubje van mensen is die reageerd zodat je ze direct mist als ze er niet meer zijn. sucses allemaal paddo"
"Hoi allemaal wil toch nog even reageren omdat sommige het nogal raar vinden wat ik schreef. hierbij mijn uitleg: Ik was een zware basecoke en heroine gebruiker, ik heb een aantal jaar in dit wereldje gezeten en daar snoof nooit iemand ik heb dat ook niet gebruikt was niet mijn ding, nu is mijn leven heel anders ik ga met andere mensen om die andere dingen doen, een paar snuifen af en toe coke nou was ik op een feesie en ik heb daar een snuif genomen ik vond het helemaal niet lekker en moest ook direct kotsen. Dit zie ik trouwens niet als terugval omdat DIT (snuif) mijn probleem niet is. Ik weet dat het heel dom is om het te doen aangezien ik er al gevoelig voor bent. hierna ben ik er weer makelijker over gaan denken ik heb een soort gevoel in me wat niet weggaat en me heel vervelend laat voelen. dit is wat ik ermee bedoelde, Ik ben NIET scherp meer en dat vind ik best wel eng. ik ben trouwens een vrouw en geen man. bedankt allemaal voor de reacties. paddosofty"
"bedankt eend het zelfde"