#1
Ik heb eigenlijk maar één soort droom, welke geboren is tijdens periode van crisis. De droom bestond uit een gevoel van zorgeloosheid en te allen tijde over voldoende dope beschikken.
Raar maar waar heb ik na die paar weken van crisis nooit meer zonder gezeten en vrijwel geen voelbare zorgen ervaren, tot het moment van 'moeten stoppen' aanbrak..
Raar maar waar heb ik na die paar weken van crisis nooit meer zonder gezeten en vrijwel geen voelbare zorgen ervaren, tot het moment van 'moeten stoppen' aanbrak..

echt een heel vervelend gevoel krijg ik direct heb ook echt geen trek gelukkig. sucses allemaal