Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb vorig weekend bijna flugel flesje GHB opgemaakt (20 ML) heb er ook fuckin veel bij gezopen en coke gebruikt ... werd er wel fucking lam van .. maar heb niet echt t gevoel gehad dat ik nu op t randje zat van wat ik kon hebben ..... dus persoonlijk drink ik er lekker op los als ik ghb ga gebruiken ..."
"ik heb gehoord dat je van keta bijna dood ervaringen krijgt ..... maar ze zullen hier die out-of-body ervaringen mee bedoelen neem ik aan ik wil deze shit ook wel es proberen .... maar iig niet tijdens een avondje uit ... dit lijkt me echt een drugs voor thuis ....."
"is dat niet een schoonmaak middel ofzo"
"wat een domme vraag ..... ga eens nadenkenn .... dan kunnen ze zeker extra personeel gaan inhuren omdat iedereen tussendoor een glaasje water wil .... dat kan toch niet ... die mensen staan niet voor jan lul achter de bar te serveren ... en als ik langer op mn drankje moet wachten omdat een paar mensen wat water willen heb ik idd zoiets van ... loop ff naar de plee ofzo .... en doen ze t wel prima service! maar nee moeten niet ..... wat misschien wel een leuke oplossing is .... een grote watertank met een stapel plastic bekertjes ... willen mensen vers water .. pakken ze t maar .. of desnoods een bakkie erbij waar je een kwartje in kan gooien ofzo"
"wat is t verslavenst? dit is erg subjectief ..... maar globaal bekeken is alcohol zelfs de meest verslavendste drugs die er is ..."
"Junkie_I zei: True true en nog eens true... Probeer zelf van mn cokeverslaving af te komen. Maar had NOOIT gedacht dat het zover zou komen dat ik verslaafd zou raken aan die troep! Houd nu online een dagboek bij... over mn struggle! http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl Dus als je niets te doen hebt... Klik om te vergroten... jezus die site is neit te lezen .... al dat rosse doet pijn aan je ogen .. en die letters + achtergrond combo is gewoon erg fout .... wil je dat mensen relax je site kunnen lezen zul je toch echt de layout moetn veranderen ..... success ermee verder .... en success met afkicken"
"hoe slecht is coke voor je hersennen ? als t goed is , is coke 1 van de gezondste drugs (ik weet t gezonde drugs bestaan niet)... maar pillen en speed .... en dan vooral pillen zijn wel de grootste aanslag op je brain ..... maar hoe zit t met coke ?"
"iemand vertelde me als je pure coke snuift dat dit bijna niet te doen is ... erg pijn doet en meestal gelijk een bloed neus oplevert .... klopt dit?"
"ja ik snap er ook weinig meer van .... waar komt dan meestal dat brandende/stekende gevoel vandaan bij een snuif? suiker of creatine etc. brand iig niet .... dus er wordt nu gezegd dat hoe puurder hoe minder t moet branden?"
"dus als coke brand is t rotzooi .... hm tis toch algemeen bekend dat coke juist een steek in de neus geeft na een snuif ..... en wat kan dan t brandende zijn? ervan uitgaand dat t geen speed is wat ook wel es door coke heen zit..."