Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed en X laten testen dealer heeft mij opgelicht ?

Speed en X laten testen dealer heeft mij opgelicht ?

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SsjMonkeyDBankaiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi mensen zoals de post al zegt, ik heb dus me speed laten testen en de uitslag zag er als volgt uit. Het bevatte 67% caffeine en het amfetamine gehalte lag zo laag dat het lab niet eens aan kon tonen hoeveel er nou in zat. Wat betekent dit voor de amfetamine waardes ? Vanaf hoeveel procent kan het lab niet meer aantonen hoeveel procent het is ? Ik ben erg benieuwd. De dealer zei dat er 60% pure amfetamine in zat 🤓 Ik wacht trouwens nog wel op de andere uitslagen van mijn schoongemaakte speed die ik heb gewassen met aceton, ik hoop dat ik niet genaaid ben en dat dit toch echt wel speed is 😅 Komt eruit dat er wel degelijk amfetamine inzit ? Dan ga ik het nog een keer voor de zekerheid wassen met nog een rondje aceton. De dealer heb ik ook bericht van wat voor trash hij me nou weer verkocht heeft waarop die antwoorde oh sorry man wist ik niet hebben nu andere 🤪 Van dezelfde dealer had ik ook een zak met X gehaald waarop die zei dat het 200mg MDMA bevatte, nou deze ook laten testen bleken ze maar 80mg te bevatten 🤡Waar vind je in deze tijd nog goeie dealers zeg, er word alleen maar gerommeld tegenwoordig met de drugs die je koopt 🤮(dit is geen hulp vraag aan mensen van help mij aan een dealer 🙃)
o
ostLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goed dat je het hebt laten testen; zo zie je gelijk de noodzaak er van in. Dealers kun je nooit echt vertrouwen. Zelfs als ze goede kwaliteit (lijken te) leveren, kunnen ze van de een op de andere dag toch rotzooi gaan verkopen. Ik zou maar op zoek gaan naar een ander en niet geloven dat de 'andere' speed die hij nu zegt te hebben wel goed is. Er lopen nog genoeg dealers rond die normale kwaliteit verkopen, maar aantallen/procenten over de inhoud zou ik van geen enkele dealer geloven. Zo'n slechte kwaliteit speed zou ik persoonlijk niet proberen te 'redden' met wat aceton, maar gewoon weggooien. Je weet immers niet waar die overige 33% uit bestaat, als ze de hoeveelheid amfetamine al niet kunnen meten.
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#3
SsjMonkeyDBankai zei:
Hoi mensen zoals de post al zegt, ik heb dus me speed laten testen en de uitslag zag er als volgt uit. Het bevatte 67% caffeine en het amfetamine gehalte lag zo laag dat het lab niet eens aan kon tonen hoeveel er nou in zat. Wat betekent dit voor de amfetamine waardes ? Vanaf hoeveel procent kan het lab niet meer aantonen hoeveel procent het is ? Ik ben erg benieuwd. De dealer zei dat er 60% pure amfetamine in zat 🤓 Ik wacht trouwens nog wel op de andere uitslagen van mijn schoongemaakte speed die ik heb gewassen met aceton, ik hoop dat ik niet genaaid ben en dat dit toch echt wel speed is 😅 Komt eruit dat er wel degelijk amfetamine inzit ? Dan ga ik het nog een keer voor de zekerheid wassen met nog een rondje aceton. De dealer heb ik ook bericht van wat voor trash hij me nou weer verkocht heeft waarop die antwoorde oh sorry man wist ik niet hebben nu andere 🤪 Van dezelfde dealer had ik ook een zak met X gehaald waarop die zei dat het 200mg MDMA bevatte, nou deze ook laten testen bleken ze maar 80mg te bevatten 🤡Waar vind je in deze tijd nog goeie dealers zeg, er word alleen maar gerommeld tegenwoordig met de drugs die je koopt 🤮(dit is geen hulp vraag aan mensen van help mij aan een dealer 🙃)
Klik om te vergroten...
ja dealers praten alleen maar dingetjes om hun handel te verkopen en speed met veel caf erin gaat ook veel rond heb zelf maar 1 contact die echte kwaliteit verkoopt is wel duurder maar zeker waard voor de rest alleen maar speed met super veel caf en die pilletje ja zie je geen kristalletjes dan heb je ook geen 200mg MDMA ik zelf gebruik eerst de speed voordat ik het koop weet ik of het rommel is of niet en welke pilletjes waren dat dan met 80mg
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeye zei:
ja dealers praten alleen maar dingetjes om hun handel te verkopen en speed met veel caf erin gaat ook veel rond heb zelf maar 1 contact die echte kwaliteit verkoopt is wel duurder maar zeker waard voor de rest alleen maar speed met super veel caf en die pilletje ja zie je geen kristalletjes dan heb je ook geen 200mg MDMA ik zelf gebruik eerst de speed voordat ik het koop weet ik of het rommel is of niet en welke pilletjes waren dat dan met 80mg
Klik om te vergroten...
Dat van die kristalletjes zien zegt niet zo veel. Dat is helemaal afhankelijk van wat voor mengsel de tikker maakt. Sommige gebruiken een hamerslagmolen waarmee je een heel fijn poeder krijgt. Sommige machines kunnen niet zo goed zo'n fijn mengsel verwerken. Dit lossen Sommige op door er wat grovere korrels mdma er door heen te mengen. Maar dat is dus ook niet altijd het geval. Ook als de mdma nog een beetje vettig is, wordt vaak voor een wat grovere korrel gekozen, zodat de mdma niet nogmaals met aceton gewassen hoeft te worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."