#1
Maar...heeft iemand het al getest?
Ben erg nieuwsgierig ernaar.
Ben erg nieuwsgierig ernaar.
Oh nou ik ondervind niet zoveel last van het DMT-verbod hoorKlinkt als de NN-DMT vervanger die we allemaal zochten? Maar nog redelijk nieuwe geloof ik.
Oxalaat is een zuurvorm zoals je ook succinaat kunt hebben of fumaraat. Oxaalzuur komt ook voor in je voeding, dus zo vreemd is dat allemaal niet. Wel kun je er nierstenen van krijgen als je het veel binnenkrijgt (bijvoorbeeld als je elke dag spinazie eet).Ik ben ook best benieuwd.
Heb het ook gezien in de 'oxalaat' vorm... heb geen idee trouwens wat 'oxalaat' is? Is dat rookbaar?
Bedankt voor je uitleg.Oxalaat is een zuurvorm zoals je ook succinaat kunt hebben of fumaraat. Oxaalzuur komt ook voor in je voeding, dus zo vreemd is dat allemaal niet. Wel kun je er nierstenen van krijgen als je het veel binnenkrijgt (bijvoorbeeld als je elke dag spinazie eet).
Oxalaat is een zuurvorm zoals je ook succinaat kunt hebben of fumaraat. Oxaalzuur komt ook voor in je voeding, dus zo vreemd is dat allemaal niet. Wel kun je er nierstenen van krijgen als je het veel binnenkrijgt (bijvoorbeeld als je elke dag spinazie eet).
Geen idee. Dat is vaak ook een beetje het punt van nieuwe chems.Maar kan het ook geen kwaad als je oxalaat of het reactieproduct bij verhitting/verbranding hiervan in je longen krijgt? Ik zie vaak dat stoffen als freebase gerookt worden, is dat bij deze stof ook niet beter?
Geen idee. Dat is vaak ook een beetje het punt van nieuwe chems.
Ik denk ook niet dat het oxalaat in de hoeveelheden die nodig zijn voor een psychedelisch effect problematisch zullen zijn. Punt is meer dat NBoc-DMT kennelijk gemarket wordt als middel wat je kunt verhitten om het zo te inhaleren. Dan komt er dus de vraag bij wat de afbraakproducten zijn van de NBoc en van het oxalaat. Het kan best dat daar dan weer zeer schadelijke stoffen bij zitten; met name voor de longen. Goed, nou is changa roken natuurlijk ook niet goed voor de longen. Maar alsnog zijn dat nog wel dingen om even serieus over na te denken; of jij degene wil zijn die wil experimenteren met dingen waarover dus nog niks bekend is.Stoffen, of in het specifiek DMT, met oxalaat als zoutvorm is op zichzelf niet nieuw. Ik zie papers uit 1971 die het hebben over DMT oxalaat. Ik denk zelf niet dat de hoeveelheden oxalaat die je binnenkrijgt bij een normale dosering NBoc-DMT oxalaat per se heel veel kwaad kan, als je bijvoorbeeld dit leest (weliswaar over orale inname): 'The oral lethal dose of oxalic acid for adults is 15–30 g, although the ingestion of as little as 5 g has caused death' (via). Op andere fora lees ik bij dat bij andere DMT-analogen zoals 5-MeO-DMT het roken van de freebase-vorm wel efficiënter zou zijn, maar daar worden verder geen bronnen voor aangehaald. Maar ja, inderdaad dus niks concreets over deze stof specifiek.
Kun je dit middel dus ook oraal nemen met een MAOI of enkel vaporiseren?Nboc-dmt inmiddels gekocht, een paar testruns gedaan, maar nog geen breakthrough met 70mg...wel mooie cev.
Volgende poging met 100mg. Hopelijk krijg ik alles binnen, 😁.
Ik denk het niet want het wordt omgezet naar dmt bij verhitting. Maar is een aannameKun je dit middel dus ook oraal nemen met een MAOI of enkel vaporiseren?
Nboc-dmt inmiddels gekocht, een paar testruns gedaan, maar nog geen breakthrough met 70mg...wel mooie cev.
Volgende poging met 100mg. Hopelijk krijg ik alles binnen, 😁.
Je eigen DMT extraheren is niet zo moeilijk hoor. Dan krijg je zeker wel een breakthrough, en het plantmateriaal kun je gewoon online kopen, en in sommige smartshops (wel heel duur vaak)Wel ik heb het toch maar eens geprobeerd om er pharmahuasca van te maken, maar dat is helaas niet gelukt. Ik had ergens gelezen dat maagzuur die BOC groep zou wegkrijgen, maar da's niet gelukt.
Ik had 5g gemalen wijnruit zaadjes en na 20min 172mg van die nboc-dmt. Ik voelde duidelijk het effect van de wijruit, maar verder kwam het niet.
Er staat wel heel wat te lezen online dat je 4M HCL kunt gebruiken om die BOC weg te krijgen, maar ik weet niet hoe je dat kunt verkrijgen en of dat dan überhaupt nog OK is om in te nemen... Als ik het goed heb begrepen gooi je dat zuur erop en wacht je tot het verdampt en wat overblijft is dan actief spul ofzo.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."