Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNBoc-DMT

NBoc-DMT

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
W
WillemcwLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar...heeft iemand het al getest?
Ben erg nieuwsgierig ernaar.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Iemand ervaring hiermee? Mijn interesse is gewekt namelijk. "Deze stof is bijna identiek aan het verboden N,N-Dimethyltryptamine. Bij verhitting ‘verdwijnt het Nboc’." Klinkt als de NN-DMT vervanger die we allemaal zochten? Maar nog redelijk nieuwe geloof ik.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben ook best benieuwd.
Heb het ook gezien in de 'oxalaat' vorm... heb geen idee trouwens wat 'oxalaat' is? Is dat rookbaar?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oooooooh? Ook benieuwd!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
TheRealKoekert zei:
Klinkt als de NN-DMT vervanger die we allemaal zochten? Maar nog redelijk nieuwe geloof ik.
Klik om te vergroten...
Oh nou ik ondervind niet zoveel last van het DMT-verbod hoor
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
mandragora zei:
Ik ben ook best benieuwd.
Heb het ook gezien in de 'oxalaat' vorm... heb geen idee trouwens wat 'oxalaat' is? Is dat rookbaar?
Klik om te vergroten...
Oxalaat is een zuurvorm zoals je ook succinaat kunt hebben of fumaraat. Oxaalzuur komt ook voor in je voeding, dus zo vreemd is dat allemaal niet. Wel kun je er nierstenen van krijgen als je het veel binnenkrijgt (bijvoorbeeld als je elke dag spinazie eet).
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Oxalaat is een zuurvorm zoals je ook succinaat kunt hebben of fumaraat. Oxaalzuur komt ook voor in je voeding, dus zo vreemd is dat allemaal niet. Wel kun je er nierstenen van krijgen als je het veel binnenkrijgt (bijvoorbeeld als je elke dag spinazie eet).
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je uitleg.
En deze vorm is rookbaar/smeltbaar dan?
o
ostLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Oxalaat is een zuurvorm zoals je ook succinaat kunt hebben of fumaraat. Oxaalzuur komt ook voor in je voeding, dus zo vreemd is dat allemaal niet. Wel kun je er nierstenen van krijgen als je het veel binnenkrijgt (bijvoorbeeld als je elke dag spinazie eet).
Klik om te vergroten...

Maar kan het ook geen kwaad als je oxalaat of het reactieproduct bij verhitting/verbranding hiervan in je longen krijgt? Ik zie vaak dat stoffen als freebase gerookt worden, is dat bij deze stof ook niet beter?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben verdomde lang op zoek geweest en niks gevonden. Hoop tryptamines maar niet deze. Waar vond je hem? Pubchem ofzo?
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#10
De NBoc zit aan de NH van indo(o)l vastgeplakt.
Juridische farmacologie. :upsidedown:
Maar zeker interessant.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
ost zei:
Maar kan het ook geen kwaad als je oxalaat of het reactieproduct bij verhitting/verbranding hiervan in je longen krijgt? Ik zie vaak dat stoffen als freebase gerookt worden, is dat bij deze stof ook niet beter?
Klik om te vergroten...
Geen idee. Dat is vaak ook een beetje het punt van nieuwe chems.
o
ostLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Geen idee. Dat is vaak ook een beetje het punt van nieuwe chems.
Klik om te vergroten...

Stoffen, of in het specifiek DMT, met oxalaat als zoutvorm is op zichzelf niet nieuw. Ik zie papers uit 1971 die het hebben over DMT oxalaat. Ik denk zelf niet dat de hoeveelheden oxalaat die je binnenkrijgt bij een normale dosering NBoc-DMT oxalaat per se heel veel kwaad kan, als je bijvoorbeeld dit leest (weliswaar over orale inname): 'The oral lethal dose of oxalic acid for adults is 15–30 g, although the ingestion of as little as 5 g has caused death' (via). Op andere fora lees ik dat bij andere DMT-analogen zoals 5-MeO-DMT het roken van de freebase-vorm wel efficiënter zou zijn, maar daar worden verder geen bronnen voor aangehaald. Maar ja, inderdaad dus niks concreets over deze stof specifiek.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
ost zei:
Stoffen, of in het specifiek DMT, met oxalaat als zoutvorm is op zichzelf niet nieuw. Ik zie papers uit 1971 die het hebben over DMT oxalaat. Ik denk zelf niet dat de hoeveelheden oxalaat die je binnenkrijgt bij een normale dosering NBoc-DMT oxalaat per se heel veel kwaad kan, als je bijvoorbeeld dit leest (weliswaar over orale inname): 'The oral lethal dose of oxalic acid for adults is 15–30 g, although the ingestion of as little as 5 g has caused death' (via). Op andere fora lees ik bij dat bij andere DMT-analogen zoals 5-MeO-DMT het roken van de freebase-vorm wel efficiënter zou zijn, maar daar worden verder geen bronnen voor aangehaald. Maar ja, inderdaad dus niks concreets over deze stof specifiek.
Klik om te vergroten...
Ik denk ook niet dat het oxalaat in de hoeveelheden die nodig zijn voor een psychedelisch effect problematisch zullen zijn. Punt is meer dat NBoc-DMT kennelijk gemarket wordt als middel wat je kunt verhitten om het zo te inhaleren. Dan komt er dus de vraag bij wat de afbraakproducten zijn van de NBoc en van het oxalaat. Het kan best dat daar dan weer zeer schadelijke stoffen bij zitten; met name voor de longen. Goed, nou is changa roken natuurlijk ook niet goed voor de longen. Maar alsnog zijn dat nog wel dingen om even serieus over na te denken; of jij degene wil zijn die wil experimenteren met dingen waarover dus nog niks bekend is.
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kan je het gewoon meteen gebruiken als nn dmt? En zelfde doseringen?
W
WillemcwLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nboc-dmt inmiddels gekocht, een paar testruns gedaan, maar nog geen breakthrough met 70mg...wel mooie cev.
Volgende poging met 100mg. Hopelijk krijg ik alles binnen, 😁.
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#16
Willemcw zei:
Nboc-dmt inmiddels gekocht, een paar testruns gedaan, maar nog geen breakthrough met 70mg...wel mooie cev.
Volgende poging met 100mg. Hopelijk krijg ik alles binnen, 😁.
Klik om te vergroten...
Kun je dit middel dus ook oraal nemen met een MAOI of enkel vaporiseren?
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Metalcored00d zei:
Kun je dit middel dus ook oraal nemen met een MAOI of enkel vaporiseren?
Klik om te vergroten...
Ik denk het niet want het wordt omgezet naar dmt bij verhitting. Maar is een aanname
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Willemcw zei:
Nboc-dmt inmiddels gekocht, een paar testruns gedaan, maar nog geen breakthrough met 70mg...wel mooie cev.
Volgende poging met 100mg. Hopelijk krijg ik alles binnen, 😁.
Klik om te vergroten...

Dikke respect om dit middel als een van de eerste te proberen. Ik heb zelf normale DMT en 5-MeO-DMT geprobeerd maar een legale optie vind ik zeker interessant. Heb jij dit ook een keer geprobeerd? Zo ja hoe verschilt dit erin? Hoe heb je het gerookt?
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wel ik heb het toch maar eens geprobeerd om er pharmahuasca van te maken, maar dat is helaas niet gelukt. Ik had ergens gelezen dat maagzuur die BOC groep zou wegkrijgen, maar da's niet gelukt.

Ik had 5g gemalen wijnruit zaadjes en na 20min 172mg van die nboc-dmt. Ik voelde duidelijk het effect van de wijruit, maar verder kwam het niet.

Er staat wel heel wat te lezen online dat je 4M HCL kunt gebruiken om die BOC weg te krijgen, maar ik weet niet hoe je dat kunt verkrijgen en of dat dan überhaupt nog OK is om in te nemen... Als ik het goed heb begrepen gooi je dat zuur erop en wacht je tot het verdampt en wat overblijft is dan actief spul ofzo.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Metalcored00d zei:
Wel ik heb het toch maar eens geprobeerd om er pharmahuasca van te maken, maar dat is helaas niet gelukt. Ik had ergens gelezen dat maagzuur die BOC groep zou wegkrijgen, maar da's niet gelukt.

Ik had 5g gemalen wijnruit zaadjes en na 20min 172mg van die nboc-dmt. Ik voelde duidelijk het effect van de wijruit, maar verder kwam het niet.

Er staat wel heel wat te lezen online dat je 4M HCL kunt gebruiken om die BOC weg te krijgen, maar ik weet niet hoe je dat kunt verkrijgen en of dat dan überhaupt nog OK is om in te nemen... Als ik het goed heb begrepen gooi je dat zuur erop en wacht je tot het verdampt en wat overblijft is dan actief spul ofzo.
Klik om te vergroten...
Je eigen DMT extraheren is niet zo moeilijk hoor. Dan krijg je zeker wel een breakthrough, en het plantmateriaal kun je gewoon online kopen, en in sommige smartshops (wel heel duur vaak) :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."