Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sinds kort is het uit tussen mij en mijn vriendin. Relatie van 2.3 jaar gehad. In het begin was ze lekker wild en alternatief om het zo maar te zeggen Zelf had ik nooit drugs gedaan en zij ook niet. In de 'Waterfronttijd' (weet niet of iedereen dat kent), vriend bood me joint aan, paar haaltjes genomen, vriendin zat naast me, ze vond het niet erg. Op het laatste moment van onze relatie was ze echt anti drugs. Maar op dat moment begon ik wel een beetje met blowen. (Al moet ik eerlijk zeggen. Het was uit tussen haar en mij, toen begon ik beetje met blowen--> omdat ik salvia wou doen. Toen kwamen we weer bij elkaar, maar ze wou wel dat ik stopte met blowen.) Naja, ik begon blowen toch steeds relaxter te vinden. Uiteindelijk geprobeerd te stoppen, maar is toch moeilijk als je bij je vrienden bent die aan het roken zijn Puntje bij paaltje was ik op een tekno feestje. Had een paar haaltjes genomen van een vriend, en ze rook het uit mijn mond. Op dat moment had ik enorme spijt ervan, maar nu ben ik op zo'n punt dat het gewoon echt over is, en gewoon verder moet kijken"
"Yo allemaal, Heb gister voor de 2e keer Salvia gedaan, en dit keer voelde ik er ook wat van.. Vreemd om uit te leggen wat er gebeurde, het was grappig, alleen erg kort.. Ik had ook echt een vreemd tripgevoel, vergelijkbaar met dit: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Alleen was dat dan 2 hoofden en een tafel haha.. Alleen ik viel steeds verder weg, Alleen wou ik dat niet ofzo ( ? ), en klom ik weer in mijn trip naar boven.. Vraagje: Had ik mij misschien moeten laten gaan voor een heftigere en langere trip? Verder had ik ook nog een vraagje, Ik weet dat je erop kunt gaan kauwen, maar dat lijkt mij dus niks en smerig, Wel zou ik het willen proberen met kauwgom, is dit werkzaam, en werkt het dan ook gewoon lekker? Had het dus met een bong gedaan, alleen hadden we geen cones dus had ik het met folie gedaan, alleen als je die folie ook verbrand en inhaleert is dat gewoon volop smerig Hoe hebben jullie het allemaal gedaan & wat is aan te raden? (Las dus ook dat het in thee doen + in een joint niet echt werkzaam is in vergelijking met een bong)"
"Ja die bong van dat maatje van me is ook een beetje kapot.. Raden jullie trouwens ook cones aan of kan het prima met aluminiumfolie Hehe Ja ik beleefde het ook echt precies zo als dat plaatje alleen dan met een tafel en maatjes hwhaha Lees nu ook info op: http://www.salvia-divinorum.nl"
"Ja ik had gewoon zo'n pakje met 0,5 gram gehaald (10x) waar je 2-3 doses uit kan halen.. Gister dus denk ik 1/1.5 dose eruit gehaald.. Verwacht het nog zeker 1/2 keer te kunnen doen"
"Ik bump dit topic even omhoog.. :$ Weet iemand of dit te doen is met kauwgom?"
"Ook maar eventjes downen dan"
"Fucking pussy Wat ga je douchen Lekker stinken 3 dagen lang met een pepgeur op je lichaam!"
"Radium pompt ook lekkere frenchcore Frenchcore is btw ook wel een lekker genre"
"Immo zei: Weet iemand hoe die track op 4:45 heet? [youtube]v3YwLI-RZe0&[/youtube] Klik om te vergroten... Heb het ook pas beluisterd vanaf 4:45, maar lekkerlekkerlekker Kan je alleen niet helpen haha"
"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA GEWELDIG"