#1
Yo allemaal,
Heb gister voor de 2e keer Salvia gedaan, en dit keer voelde ik er ook wat van..
Vreemd om uit te leggen wat er gebeurde, het was grappig, alleen erg kort..
Ik had ook echt een vreemd tripgevoel, vergelijkbaar met dit:
Alleen was dat dan 2 hoofden en een tafel haha..
Alleen ik viel steeds verder weg,
Alleen wou ik dat niet ofzo ( ? ), en klom ik weer in mijn trip naar boven..
Vraagje: Had ik mij misschien moeten laten gaan voor een heftigere en langere trip?
Verder had ik ook nog een vraagje,
Ik weet dat je erop kunt gaan kauwen, maar dat lijkt mij dus niks en smerig,
Wel zou ik het willen proberen met kauwgom, is dit werkzaam, en werkt het dan ook gewoon lekker?
Had het dus met een bong gedaan, alleen hadden we geen cones dus had ik het met folie gedaan, alleen als je die folie ook verbrand en inhaleert is dat gewoon volop smerig![:grin:]()
Hoe hebben jullie het allemaal gedaan & wat is aan te raden?
(Las dus ook dat het in thee doen + in een joint niet echt werkzaam is in vergelijking met een bong)
Heb gister voor de 2e keer Salvia gedaan, en dit keer voelde ik er ook wat van..
Vreemd om uit te leggen wat er gebeurde, het was grappig, alleen erg kort..
Ik had ook echt een vreemd tripgevoel, vergelijkbaar met dit:
Alleen was dat dan 2 hoofden en een tafel haha..
Alleen ik viel steeds verder weg,
Alleen wou ik dat niet ofzo ( ? ), en klom ik weer in mijn trip naar boven..
Vraagje: Had ik mij misschien moeten laten gaan voor een heftigere en langere trip?
Verder had ik ook nog een vraagje,
Ik weet dat je erop kunt gaan kauwen, maar dat lijkt mij dus niks en smerig,
Wel zou ik het willen proberen met kauwgom, is dit werkzaam, en werkt het dan ook gewoon lekker?
Had het dus met een bong gedaan, alleen hadden we geen cones dus had ik het met folie gedaan, alleen als je die folie ook verbrand en inhaleert is dat gewoon volop smerig
Hoe hebben jullie het allemaal gedaan & wat is aan te raden?
(Las dus ook dat het in thee doen + in een joint niet echt werkzaam is in vergelijking met een bong)