Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsManieren om salvia te nemen + vraagjes

Manieren om salvia te nemen + vraagjes

5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yo allemaal,

Heb gister voor de 2e keer Salvia gedaan, en dit keer voelde ik er ook wat van..
Vreemd om uit te leggen wat er gebeurde, het was grappig, alleen erg kort..

Ik had ook echt een vreemd tripgevoel, vergelijkbaar met dit:

Alleen was dat dan 2 hoofden en een tafel haha..

Alleen ik viel steeds verder weg,
Alleen wou ik dat niet ofzo ( ? ), en klom ik weer in mijn trip naar boven..

Vraagje: Had ik mij misschien moeten laten gaan voor een heftigere en langere trip?

Verder had ik ook nog een vraagje,
Ik weet dat je erop kunt gaan kauwen, maar dat lijkt mij dus niks en smerig,
Wel zou ik het willen proberen met kauwgom, is dit werkzaam, en werkt het dan ook gewoon lekker?

Had het dus met een bong gedaan, alleen hadden we geen cones dus had ik het met folie gedaan, alleen als je die folie ook verbrand en inhaleert is dat gewoon volop smerig:grin:

Hoe hebben jullie het allemaal gedaan & wat is aan te raden?

(Las dus ook dat het in thee doen + in een joint niet echt werkzaam is in vergelijking met een bong)
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat plaatje is echt kikke,ik beleefde het op precies de zelfde manier....ik heb het gewoon door een puur pijpje gerookt...en dat werkte prima...
kauwen heb ik nog niet geprobeert....
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja die bong van dat maatje van me is ook een beetje kapot..
Raden jullie trouwens ook cones aan of kan het prima met aluminiumfolie

Hehe Ja ik beleefde het ook echt precies zo als dat plaatje alleen dan met een tafel en maatjes hwhaha

Lees nu ook info op: http://www.salvia-divinorum.nl
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb nog een hit liggen,savia 10x....ik ga het een keer proberen samen met lachgas...als het me al lukt om die ballon te vullen en aan me mond te zetten..... :P
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ik had gewoon zo'n pakje met 0,5 gram gehaald (10x) waar je 2-3 doses uit kan halen..
Gister dus denk ik 1/1.5 dose eruit gehaald..

Verwacht het nog zeker 1/2 keer te kunnen doen :)
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik bump dit topic even omhoog.. :$

Weet iemand of dit te doen is met kauwgom?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."