Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"suc6"
"Ik ga je nu vertellen wat het beste bier is. Ooit was ik verdwaald. En na grondig onderzoek. Bleek dat ik in Ierland was. Ik was diep triest. Omdat ik geen slaapplek had. Maar dankzij mijn pinpas en vrienden die ik op straat ontmoet had. Heb ik het beste bier ontdekt. Het is speciaal bier. Je zou denken, nou... het is gewoon geel bier? IK LACH IN JOUW GEZICHT OP DIT MOMENT. Je zou denken, nou... het is gewoon... wit bier? IK LACH NOG STEEDS IN JOUW GEZICHT OP DIT MOMENT. Want toen ik mijn biertje kreeg ja. Was ik woedend. Ik zag mijn leven voor mijn ogen voorbijflitsen. Niet alleen verstond ik geen reet van wat deze irritant Ierse kutwijven allemaal zeiden. Ik ben ook nog eens zwaar opgelicht. Ik heb twee euro betaald voor een pepsi cola in glas. Dus stond ik op. Met woede in mijn hart. En liep ik naar de barman. En zei ik: "Oi m8, ye fook. Wot i' this? Oi ain't payin' 2 quid 4 no fkin coke m8." And the bartender laughed. En toen zei hij: "Yer fookin' wanker. Do ye even RE-A-LOIZE wat yer even got there m8?...." "Yerr.. that's a straight up GUINNESS." En toen begreep ik pas hoe ernstig de situatie was. Niet alleen was ik 1100 km van huis weg. Ook heb ik een slok genomen. VAN HET BESTE BIER DAT ER IN DEZE WERELD IS. EN TOEVALLIG OOK HET DUURSTE BIER DAT ER IN DEZE WERELD IS. EN HET IS GUINNESS. EN IK BEN SINDSDIEN BLUT."
"DONEER NU AAN MIJ BIJ VOORBAAT DANK GROETJES EN AJU PARAPLU"
"Ik zal nu verklaren dat ook ik ooit wat poeder van het klassement 3mmc in een simpel vloeitje stopte. Verkreukelde... En het daarna oraal consumeerde.... Het was een aparte ervaring. Ik had geen nanoweegschaal bij mij maar ik schat de dosis op 100mg. Ik was teleurgesteld, diep triest. Niet alleen heb ik 100mg 3mmc geconsumeerd oraal. Ik voelde ook niks ervan. "Wat een kanker situatie" zei ik. En ik schopte tegen een steen aan dat onschuldig op de stoep lag. Maar na een half uur doelloos ronddwalen zoals ik altijd doe terwijl ik verward ben. Kwam ik erachter dat ik letterlijk op wolken liep. Maar dit was nog niet eens het beste nieuws. Ik was er ook van overtuigd dat ik in feite slechts 300 gram woog. En ik voelde mij licht zoals een TL-BUIS zich licht voelt. En toen ging ik rennen omdat mij oerinstinct dit zei tegen mij. Ja, mijn oerinstinct zei tegen mij: "Ga rennen man. Rennen heeft nooit iemand kwaad gedaan." En ik was overtuigd. Daarom ging ik ging rennen en rennen en rennen en toen was ik moe. Grapje, ik was niet moe. Het was slechts een stoplicht. Ik wou bijna door rood licht rennen. Maar ik ben geen crimineel. Dus rende ik zodra het licht groen was. Zoals een rechtvaardige burger onder invloed zal rennen. En ik kwam bij een bankje. En het was echt letterlijk super koud buiten toen. Midden in de winter. Mensen met sjalen en mutsen en spijt dat zij een hond aangeschaft hadden liepen voorbij mij. Terwijl ik op het bankje zat. En ik, HA! IK HAD HET WARM. Ik zei tegen iemand. "Goh, warm hé?" Terwijl ik mijn trui uittrok. "Nou, als jij het zegt" Zei die persoon. Maar het was al te laat. Ik had al lang een peuk opgestoken en nog geen moment later was mijn pakje peuken alweer leeg. En dit moment bleek drie uur te zijn. En toen had ik het ineens best koud. En ging ik naar huis. Lopend, niet rennend. Want mijn oerinstinct was ook weg. Net zoals mijn energie."
".... net zoals mijn peuken ...."
"Het is zooi, je weet niet wat er gebeurd. Dingen gaan er raar eruitzien waarschijnlijk. Alsof ze smelten ofzo. Het kan allemaal, het is gewoon aparte troep. Alles krijgt een gloed en ik vind het echt waardeloos."
"Nou als het eruit ziet als het spul dat uit een verouderde batterij druipt. Donker geel en shit. Dat je denkt: "Gadverdamme wat is dat dan, oma?" Oorsmeer achtig, dik en drassig, ondroogbaar en slijkachtig. Wees niet teleurgesteld. Je hebt 4-FA in je bezit. Doe het in je neus. En ervaar het gevoel van brand in je eigen lichaam. Je zal denken: "AAAAAAAAAAAAAAH" Maar dat is slechts wat de 4-FA wilt dat je denkt. Want jij bent een man, en een man doet wat een man moet doen. Zelfs al betekend dat om tandarts fluoride speed ofzo nasaal te nemen. En je denkt dit is net als als speed alleen ben ik niet wakker. Ik ben niet echt gemotiveerd om mijn leven met optimale snelheid te benutten. En ik zal je uitleggen hoe dat komt. Dit komt omdat 4-FA niet echte speedy speed is. Het is laid back speed. Ja je denk van.... nou ik ben niet echt opgepe... BAM..... JE BENT NU ALWEER 48 UUR WAKKER. En dat is 4-FA. Tijd vliegt, maar jij bent best chill. Behalve dan dat je neus echt kanker pijn doet."
"Ik begrijp elk woord dat jij schreef en mits ik ooit inspiratie nodig heb voor een gedicht ofzo zal ik wederkeren naar deze post om inspiratie te vergaren."
"Ooit was ik op bezoek bij een maat van mij. Hij bleek ook vrienden te zijn met tien polen. Ik kende hun niet en ik sprak geen pools. Maar ik ging toch mee naar een willekeurige verjaardag. Nou de jarige job of hoe die vent ook mag heten. Łukasz? Ofzo het doet er niet echt toe. Die man was een zware alcoholist. En hij had een groot assortiment van vele exotische zware dranken. Ik was een noob. Ik distilleerde niet eens mijn eigen alcohol. Blijkbaar is dit lachwekkend in hun cultuur. Nou ja goed, het was wel leuk. Voor hun... Ja hallo, weet ik veel hoe je alcohol moet distilleren. Ik ben slechts een willekeurige oprechte burger in deze stad VAN ZONDAREN ZOALS WEL BLIJKT!!!?.... En ik spreek nog steeds geen pools. Maar de jarige zei tegen mij: "poszukaj drinka. obejrzyj cały trunek tak długo, jak możesz. WSZYSTKO JEST OD PÓŹNIEJ..." "WSZYSTKO PIĆ IK!!!!"..... "IKKE DRINKE ALLES GEK!!!"..... Dus ik zei uiteraard: "Kurva, yes.. yes..." En mijn maat zei dat ik drank uit mocht zoeken uit zijn speciale kast. VERASSING. HET WAS EEN KAST VOL MET DRANK. Dus koos ik de speciale GROENE FLES. En alle polen in de kamer keken mij aan alsof ik MASSIEVE BALLEN VAN BETON had. "Kurva, kurva.. Dlaczego mi to robisz?" Zei de jarige. En uit respect zei ik: "Kurva, kurva, vodka jihad." En de sfeer was gezet sinds dien. Een serieus ogende kaalgeschoren poolse man kauwende op een stuk hout keek ons beiden boos aan. "Czy wiesz to na pewno?" zei hij. "ja" zei Łukasz ofzo. "Kurva" zei ik. "Oké, wyleję ci zarówno czyste szkło"... "Znajdź szalone życie."... Zei de serieus ogende kaalgeschoren poolse man kauwende op een stuk hout tegen ons beiden. "To pali jak tyfus" zei hij nadat wij beiden een halve liter glas met groen spul kregen. Ik zag Lukasz huilen, terwijl hij een slok nam. "Nie mogę!!!" schreeuwde hij. En ik dacht dat het groene ranja was. En nam een dikke teug. En kotste alles onder. Het bleek absinthe te zijn. En het was bitter. Het was zeer bitter. Ik denk niet dat ik ooit zoiets bitter heb geproefd. Zelfs mijn hart is niet zo bitter. Maar goed iedereen lachte. En toen trapten ze mij uit het huis. En ben ik lopend naar huis gegaan. Het was een succesvolle dag."
"Nou ik zal jou zeggen. Ikzelf heb 6-APB gehad maar het was geen poedervorm. Het was een flesje met paarse troep erin. Zag eruit als radioactief afval. Ik dronk het alsnog. Het bleek achteraf toch radioactief afval te te zijn..... nee grapje. Ik dacht dat ik een alien opgegeten had. Het was een rare ervaring. Ik was helder maar niet heus. Omdat ik een onbekend paars drankje had opgedronken. Het was erg vreemd. Het onbekende paarse drankje smaakte als huis tuin en keuken laboratorium. En een half uur later dacht ik dat de 6-APB een entiteit was. En entiteit dat ik geconsumeerd had. Ja, dit waren mijn gedachten. Ik was ervan overtuigd dat ik een alien had opgedronken. En wellicht had ik gelijk, de stof 6-APB klinkt niet echt organisch noch aards in mijn oren. Het was ok, ik heb die avond nog even snel keihard acht uur lang gefilosofeerd over het leven en willekeurige dingen opgeschreven die ik tot op de dag van vandaag niet meer terug kan vinden. Het is wel een heel apart stofje. Ik snap er vrij weinig van. EDIT: Hoe kan ik het gevoel van 6-APB het beste omschrijven?.. Het is niks, en dan even later, is het nog steeds niks. En dan ongeveer een half uur later, voel je nog steeds vrij weinig. 'Oh ja!' denk je. Neen het is het niet. En dan uit het niets voel je duizeligheid. En dan ga je denken. Vraag niet waarom of wanneer. Maar uit het niets vroeg ik mezelf af of alles daadwerkelijk is zoals ik zie dat alles in mijn ogen daadwerkelijk was of wellicht ben ik slechts degene die alles ervaart zoals alles is op mijn eigen manier. En dan lig je ineens op de grond ofzo, en denk je. Waar ben ik, of is alles om mij heen slechts hetgeen waar ik mijzelf in bevindt? Nou zodra dit moment komt, bereid je voor op geen slaap en dertien uur lang van dit soort nutteloze vragen."