Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 2CB, Tips?

Eerste keer 2CB, Tips?

9 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
n
nietjansenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is zooi, je weet niet wat er gebeurd. Dingen gaan er raar eruitzien waarschijnlijk. Alsof ze smelten ofzo.
Het kan allemaal, het is gewoon aparte troep. Alles krijgt een gloed en ik vind het echt waardeloos.
D
DrugsAbuser1.0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Ik ga binnenkort met 2 vrienden 2CB gebruiken. Voor mij is dit de eerste keer. Mijn vrienden hebben het al vaker gedaan (weet niet precies hoe vaak).

Ik wil graag wat tips van jullie wat betreft doseringen en eventueel bad gaan aangezien mijn vrienden (een klein beetje) gek zijn met doseringen.

Alvast bedankt!
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nog nooit gebruikt, wil het binnenkort ook eens doen. :) Ik ga je dus geen advies geven.

Ik kan me dit handboek van een jaar of twee geleden wel herinneren: https://drugsforum.nl/threads/2c-b-veel-gestelde-vragen-alles-voor-je-eerste-keer.59274/

Als je dat even doorleest dan weet je waarschijnlijk voldoende.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
nietjansen zei:
Het is zooi, je weet niet wat er gebeurd. Dingen gaan er raar eruitzien waarschijnlijk. Alsof ze smelten ofzo.
Het kan allemaal, het is gewoon aparte troep. Alles krijgt een gloed en ik vind het echt waardeloos.
Klik om te vergroten...
Hoezo is iets zooi, omdat dingen er anders uit gaan zien? Dat weet je toch van psychedelica, waarom heb je het dan uberhaupt gebruikt?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
nietjansen zei:
Het is zooi, je weet niet wat er gebeurd. Dingen gaan er raar eruitzien waarschijnlijk. Alsof ze smelten ofzo.
Het kan allemaal, het is gewoon aparte troep. Alles krijgt een gloed en ik vind het echt waardeloos.
Klik om te vergroten...

Nee hoor, het is echt leuk! Mist je er normaal mee omgaat en van te voren weet wat je te wachten staat.
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
.... en van te voren weet wat je te wachten staat.
Klik om te vergroten...

Dit is nu net het probleem als je iets voor de eerste keer doet, ... Persoonlijk vind ik 2-CB de meeste saaie vorm van psychedelica. Een verkapt MDMA-gevoel met wat oppervlakkige visuals. Als je voor het eerst psychedelica gaat gebruiken, dan zou ik je dit wel adviseren.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Avīci zei:
Dit is nu net het probleem als je iets voor de eerste keer doet, ... Persoonlijk vind ik 2-CB de meeste saaie vorm van psychedelica. Een verkapt MDMA-gevoel met wat oppervlakkige visuals. Als je voor het eerst psychedelica gaat gebruiken, dan zou ik je dit wel adviseren.
Klik om te vergroten...
Datwas het toen ook voor mij. Maar 2cb is ook leuk om niet mee te trippen. Een dosis van zo een 10-12 a 15 mg is heel leuk. Dan heb je lichte euforie, je bent vrolijk, lacherig, kan iet wat andere kleuren of vervormingen zien. Dat is best leuk. Het is maar net met welke verwachting je er in gaat. Als je echt diep wil trippen is 2cb niet geschikt nee maar voor gewoon een leuke avind zeker wel.
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kwam deze combi met lachgas en cannabis tegen. Lijkt me wel wat, maar dan wat voorzichtiger dan hij deed. https://erowid.org/experiences/exp.php?ID=98859

15-25 mg is een algemene dosis;
https://psychonautwiki.org/wiki/2C-B
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zelf heb ik het ook al vaker gebruikt.
Ik slik er altijd gelijk 2 van 1 merk ik wel iets maar als ik het al doe wil ik het ook goed doen natuurlijk en aangezien je het gevoel niet kan versterken maar alleen kan verlengen. De inwerkijd is ongeveer een uur. Eet niet te veel van te voren dan kan het nog langer duren. Als het je eerste keer is drink er dan niet bij alcohol kan het gevoel nog verder versterken. Het beste kun je het doen op een plek waar je je zelf het beste voelt.
Ik doe het altijd thuis YouTube met muziek op de tv gedimde lichten en glowsticks vindt ik dan zelf heel erg mooi en het lekkerste is als je er echt goed in zit om water ijs te gaan eten. Maar doe het de eerste keer voor al rustig aan. De eerste keer heb ik zelf ook 1tje genomen en heb er toen niet heel veel van gemerkt.
S
Sebas-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Albedo zei:
Ik kwam deze combi met lachgas en cannabis tegen. Lijkt me wel wat, maar dan wat voorzichtiger dan hij deed. https://erowid.org/experiences/exp.php?ID=98859

15-25 mg is een algemene dosis;
https://psychonautwiki.org/wiki/2C-B
Klik om te vergroten...
Wat een gaaf report zeg die eerste link!
Thanks voor het delen 👍🏼

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."