Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bléééh da is nu iets dak nooit ni zou doen!!gewoon omdat ge t ni kunt doseren!ge weet toch nooit ni perfect hoe sterk die concentratie in uw potje is hé? Heb er in mijn vriendenkring vree slechte ervaring mee! vrienden van mij kwamen van disco,ze hadden alcohol en ghb gedronken,ze rijden voort!plots komen ze de flikken tegen(achteraf gezien nog chance)wa blijkt dat dienen éénen maat bewusteloos op de achterbank lag!de flikken doen de deur open,dienen gast valt uit de auto !de flikken hadden de ambulane al gelukkig gebeld! dienen gast had bijna een hartstilstand en mag nooit geen dope meer pakken in zijn leven(mor ja houdt hij hem ni aan ) ge ziet hé da is iet voos ,zeker ni voor mij!"
"Heb een vraagje, zoals jullie in de andere topic gelezen hebben, heb ik ook een verslaving gehad. Nu vant weekend ben ik uitgeweest, en heb daar een jongen leren kennen Wa blijkt dat hij aan den vloeibaren zit... Ik vond da zijn ogen wel beetje raar stonden, geen grote pupillen ofzo, maar gewoon anders. Nu is mijn vraag wavoor effect heeft vloeibaren op jou?is da te vergelijken mee coke of xtc? T rare is normaal zie ik da direct dat iemand gebruikt, maar bij hem had ik da totaal ni door... Hij kon wel ni stilzitten ofzo, maar hij zei mij dat hij adhd had, en da had ik bij mijn vorig ex ook al gezien... Eigenlijk wel dom hé, ben net twee jaar clean, en nu leer ik weer nen verslaafden kennen da nog verkoopt erbij ook..djeez Mijn verstand zegt echt"DUMPEN" maar echt mijn gevoelens das een ander paar mouwen... En da dopemilieuken ik ben er wel uit weg, maar toch blijft da mij nog alsmaar boeien..ai ai... Echt een verslaving gehad hebben of één hebben, t is allemaal ni makkelijk!!!!"
"Ja, heb die jongen gedumpt hoor!! Ik heb hem nog een paar keer gezien onder invloed, echt degoutant!! Den wijsneus ganse tijd uithangen.. En zo vollenbak zitten trillen, echt raar... Ben blij weer single te zijn"
"slunse zei: hoe vaak gebruikt hij? en alleen ghb, of ook hetgene waaraan jij verslaafd was? je kan je probleem uitleggen, en hem vragen niet te gebruiken waar jij bij bent. als ie je respecteert zal hij je begrijpen en dat doen. als hij dat niet over heeft voor je is de keuze snel gemaakt denk ik? Klik om te vergroten... Hij gebruikt enkel int weekend ghb (zei hem, geloof er geen kloten van). Ban nee, toen ik hem vertelde van mijn verslaving, vond hij dat heel erg. Maar toen ik zei tegen hem, dak daar echt geen goesting in had, in een vriendje dat er vollenbak aanhangt, zei hem 'ge gaat toch ni beginnen zagen hé' Zegt genoeg hé?"
"alé da is toch logisch meer pillen,meer effect?!! k gebruik al 6 jaar xtc,mor wel met mate zu!pak hoogstens 2 pillekes,constant halfkes,want vind t degoutant als ik te skeel ben mor vrienden van mij gebruiken wekelijks xtc en die heb ik toch nog ni horen klagen zu dat effect vermindert!! blijf es thuis hé als je geen xtc meer wilt gebruiken,k doe da ook! als ik uitga gebruik ik toch sowieso xtc!!! cheers x"
"Dan zijn je vrienden echt super achterlijk..[/quote] whatever !!k zeg ni dak t goekeur hé hun gebruik,k gaf gewoon een voorbeeld!"
"amai da is gewoon te NEIG!!K kom hier ni meer bij vant lachen!!! k zelf heb al veel x extacy gebruikt mor nooit iet gezien ofzo gelijk bij jou hoor!!mor ja komt wss door de combinatie met wiet!!! k ondervind dit ook als ik wiet in combinatie met xtc gebruik word ik gelijk nog skeler en al!!!! Mor k heb altijd xtc met mate gebruikt en da is voor mij vree belangrijk."
"Bal0n zei: Fijn is dat. Door mensen als jij krijgen drugs een slechte naam. Je bent toch achterlijk bezig als je met 3 pillen en wiet achter de kiezen achter het stuur gaat zit? Echt, doe normaal man.. Klik om te vergroten... schreef hem dat hij ah rijden was?!!!neen denk t niet,hij zat bij zijn maat in den auto. en 10 pintjes op,en dan in uwen auto kruipen,heb je daar iets tegen?!!!"
"Jup geestelijk afkicken is zoveel moeilijker dan lichamelijk. Lichamelijk duurt ff, maar geestelijk..pfff Ik ben bijna twee jaar clean en heb er nog altijd last van! Ni zozeer dat ik er naar verlang, maar meer met banale dingen in het dagelijks leven. Op school tegenslag, ruzie met goede vrienden, mijnen bus missen enzo;.. vree belachelijk hé , maar ik kan weer in da patroon zitten van "t leven is toch zo bullshit" en tan peis ik weer op den tijd dak gebruikte en tan denk ik"moest ik nu iets hebben, zouden al mijn zorgen weg zijn" Maja ik weet ook dat da de oplossing niet is hoor,maar ja ik heb mijnen weg gekend om te vluchten vanalles en t is moeilijk om soms clean de zaken aan te pakken. Maja ik geef er niet aan toe, ik vlucht zelf niet in de alcohol of medicatie omdat da toch niks oplost"
"MystiX zei: als ik pillen (neem aan dat je xtc bedoelt, gezien het forum) geslikt heb krijg ik ook altijd honger en ook heel vaak krijg ik zin om te blowen. Klik om te vergroten... jaaaaaaaa joints mee xtc samen is gewoon te zalig!!!als ge der op smoort,voelt ge da opeens super neig en al!!!"