Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdiazepam

diazepam

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
morfientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi

ik hb hier diazepam liggen die heb ik nog nooit gebruikt, maar mijn vraag is kun je er ook op slapen, ik gebruik normaal lorazepam of oxazepam

groetjes
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Van oxazepam zul je inderdaad sneller slapen, maar ook diazepam is zeker geschikt om een lang nachtje de ogen goed dicht te houden.
m
morfientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ga het vanacht eens proberen, dus ik kan nog niet zeggen hoe het was, maar om je vraag te beantwoorden, nee mijn slaappillen zijn niet gestopt maar ik heb andere gekregen ledormin maar daar slaap ik niet op heb jij er al eens van gehoord ik had er nog niet van gehoord en dacht tja misschien is het iets maar niet dus

groetjes
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
'Normaal' gesproken kun je natuurlijk slapen zonder een middel te hoeven gebruiken. Diazepam slaap je extra lekker van.
Ik heb zelfs wel eens na het gebruik van speed (zo'n 6 uur na inname van de speed) kunnen slapen met 20 mg diazepam en een paar hijsjes van een blowtje.

Dus simpel gezegd: Ja van diazepam slaap je heerlijk, maar oxazepam slaat wat harder in waardoor je nog makkelijker inslaapt.
m
morfientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
hihi natuurlijk slapen dat lukt mij niet meer door jaren lang gebruik van slaappillen en omdat ik vel pijn heb wordt ik vaak wakker

ik ga het eens proberen bedankt
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zijn je slaappillen dan nu gestopt door je huisarts? Als je veel pijn hebt en daardoor moeilijk kan slapen zou de huisarts je in principe wat anders voor de pijn en nachtrust moeten voorschrijven.

Hoe was je nachtrust op de diazepam?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lendormin bedoel je denk ik, andere naam ervoor is brotizolam. Zoek maar eens via google, dan vind je er vast wel wat meer informatie over!
Medicatie heeft even tijd nodig om in te werken, geef lendormin dus ook even de kans. Mocht dat niet helpen dan zou ik naar de huisarts terug gaan en vertellen dat het niet werkt. Zomaar op eigen houtje aan de valiums gaan is ook niet goed, op een begegeven moment werken die namelijk ook niet meer of heb je een verslaving te pakken!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."