Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ten 1e: *ucking goede beschrijving, hierdoor wil ik paddos alleen nog maar meer uitproberen , maar even over fase 6 Klik om te vergroten... Er zijn meerdere dingen die je idee geven dat de wereld er nooit meer hetzelfde uit ziet. En ik vind het echt maf dat de filosofen er door de eeuwen heen zijn achter gekomen (of iig het huidige beeld van de waqarheid) dat het leven draait om de hersenen en dat je ze constant moet voeden met kennis. Als het gevoel jouw ook bekruipt dat er toch meer moet zijn in ons loze leventje op deze kleine aardkluit, dan raad ik je het volgende aan: Lees het boekje "inleiding op de filosofie" ben de auteur ff vergeten, maar waarschijnlijk kan je het gewoon lenen bij de bieb. t zijn maar 200 paginas, maar de meest nuttige bladzijden die ik ooit in m'n leven heb gelezen. De gedachte van de filosofen sluit vrijwel naadloos aan bij je paddotrip en als je dus met deze kennis in t achterhoofd gaat trippen (met paddos of andere entoghene stoffen) kan het zijn dat je nog meer verbanden en vragen te "zien" krijgt. (hypothese!!, maar t is er een die de moeite waard is) Kan je echt aanraden ff naar de winkel/bieb te sprinten voor dit boekje en treed toe tot de wereld van mensen die alles, maar dan ook echt alles in twijfel stellen. Pas wel op want "ïgnorence is blissed" als je t gelezen hebt blijft t je achtervolgen. [/quote]"
"Je kan ze eten of er thee van trekken, meer weet ik er ook niet van, nog nooit gedaan"
"Hoeveel wiet gaat er in een gewone gemiddelde spacecake"
"Welke wiet vinden jullie het proberen waard? Zelf vind ik moonflower van de Cat in culemborg het best."
"Je kan het best wiet kopen uit een van de betere shops, ben je gegarandeerd van een betere smaak. Over de kick die je gaat krijgen is niet zoveel te zeggen, mocht je al iets merken bij de 1e keer. Het gebeurd wel dat mensen er weinig van merken de 1e keer, als je er wel een krijgt hangt het van vanalles af, doe het met vrienden en op een rustige plek. dat zijn de beste tips die ik je kan geven Ik zou zeggen veel plezie met"
"Maak weinig uit of je goede of minder goede wiet rookt, vraag aan mensen bij jouw in de buurt of ze een goede shop weten en welke wiet daar goed is. De kans dat je out gaat is echt klein, de kans dat je wel ziek wordt is wel aanwezig maar daar moet je gewoon niet aan denken, negatieve gedachten worden versterkt door wiet, kut maar tis niet anders veel plezier en ze."
"Ik ken zelf 2 soorten paarse wiet purple haze (Cat in Culemborg), buiten wiet en veel voor weinig geld, kwaliteit is niet echt super en sommige mensen vinden het niet fantastisch De 2e is Rode Floor (shop 86 wageningen), gewoon een middelmatige wiet . Het maakt dus weinig uit of je wiet paars is, tot nu toe zijn de beste soorten die ik ken mooi groen, met veel kristallen natuurlijk"
"Heeeeeel veel wiet"
"Andersom in Utrecht is wel goed te doen. zit je in de oude stadsgewlven langs het kanaal (onder de straat) lekker donker van binnen met veel tafeltjes. Hebben ook veel soorten thee wta natuurlijk altijd belangrijk is he"
"Wietrook vind ik over het algemeen wel lekker shotjes, bong, roken het is allemaal wel goed te doen, ik moet er wel bij zeggen dat ik normaal ook "gewoon" tabak rook, dus ik heb geen problemen met grote hoeveelheden rook Puur roken is ook wel lekker (joint of puip) het is alleen zo godvergeten duur en je bent zo snel klaar, ik denk dat de meeste mensen voor een joint kiezen, blowen is een proces. Rustig aan vind ik toch het relaxt, gewoon rustig 4 /5 jointjes (of meer) met je vrienden roken is het allerbeste"