Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe?

hoe?

12 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#1
neem je een paddo? gewoon eten?, en werkt dat dan meteen ofzo :openmouth:
r
ruubjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het beste kan je gewoon gelijk gedroogde kopen. Gewoon opeten, het is even vies maar goed het effect des te beter...
m
moonflowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kan ze eten of er thee van trekken, meer weet ik er ook niet van, nog nooit gedaan :confused:
6
666Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Verse paddoos moet je 30 gram van opeten(psiglobine is dan niet aktief,en werkzaam ----in ieder geval in mindere mate.

Wanneer je het droogt heb je aan 1,5 gram zat,paddoo worden dan ook meestal iets blauwig(psiglobine) :grin: :grin:

Gooi der 2 door de yoghurt .

jodelie 666 :stoned: :stoned:
L
LockeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Freek zei:
neem je een paddo? gewoon eten?, en werkt dat dan meteen ofzo :openmouth:
Klik om te vergroten...

Portie kopen van 10/12.50 euro (Mexicaanse) ik zou met ¼ beginnen en later nog eens ¼ erbij doen en zo door gaan ( als je wilt denk dat je van de helft al hard genoeg tript) je moet er heel lang op kauwen om de werkzame stof goed vrij te laten komen dan duurt het ongeveer 20 tot 40 min voordat het werkt ...


Veel plezier :)
6
666Lid
01-01-2024, 00:00
#6
http://www.fanaticus.com/

Mijn leermeester :grin: :grin:
b
bloempjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
De paddestolen die ik een keer heb gegeten waren kwa smaak niet echt erg lekker, maar misschien is dat al weer veranderd, Paddo's met een smaakje!!
j
jsuvdLid
01-01-2024, 00:00
#8
Freek zei:
neem je een paddo? gewoon eten?, en werkt dat dan meteen ofzo :openmouth:
Klik om te vergroten...
. je kan ze gewoon eten. maar ook op deze manieren.ik verwerk het in een omelet (eiergerecht) of iets water op zetten, de paddo's fijn knippen en even in het water mee laten koken en daarbij een zakje aanmaaksoep doen even door roeren in een kommetje doen en lekker op eten. het smaakt dan nog ook goed.vanwege het warme water werkt het extra snel en heftiger.dit is wel mijn ervaring. :openmouth: :wave: :confused:
A
AllardosLid
01-01-2024, 00:00
#9
:openmouth: klinkt wel stoer allemaal... moet je ook iemand in de buurt hebben om op je te letten. Hoevaak gaat er wat mis, en hoe ernstig is dat??? :rolleyes:
D
DyNaStieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Allardos zei:
:openmouth: klinkt wel stoer allemaal... moet je ook iemand in de buurt hebben om op je te letten. Hoevaak gaat er wat mis, en hoe ernstig is dat??? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=98, had dus daar al een stukje geschreven, die gast ging echt flippen, echt als we er niet bij waren geweest, had hij wel dood kunnen zijn
K
KlomPLid
01-01-2024, 00:00
#11
Onderschat de effecten van paddo's niet! Ik heb ze ooit ook eens genomen, de effecten waren veel groter dan ik dacht... Was wel een toffe ervaring overigens, maar pas dus wel goed op.
S
SNATSERTJELid
01-01-2024, 00:00
#12
Probeer eens wat anders en laat de paddo's intrekken in bouillon. PADDOSOEP!!!! XXX SNATSERTJE
j
jsuvdLid
01-01-2024, 00:00
#13
Allardos zei:
:openmouth: klinkt wel stoer allemaal... moet je ook iemand in de buurt hebben om op je te letten. Hoevaak gaat er wat mis, en hoe ernstig is dat??? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
ik heb het nog niet mee gemaakt. maar als je het voor het eerst gebruikt is het toch wel beter als er iemand bij is die er al iets ervaring mee heeft. en gaan gebruiken als je je goed op je gemak voelt :) !!! ben je bv. op gefokt, rot bui dan ga je nog negatiever reageren dat heb je ook als je wiet gebruikt. en dat is tenslotte niet de bedoeling :angry: .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."