ja de rook moet inderdaad door het water borrelen, dan wordt het gezuiverd en krijg je veel sterkere smoke in de bong , voor het echt stoned worden!
#2
relaxed site dat knetterstoned.com maar bij de bouw van de waterpijp
staat dat je het net tot onder de rand van waar het wiet in moet met water vullen.. maar dat klopt toch niet? het moet juist toch door het water borrelen? toeminste... dat hoorde ik van 'n leraar...
Greetzzz...
#3
yow das best een goeie site, mooie duidelijke foto's enzo. Zeker beter
alleeen het bouwen van die normale waterpijp kan iets beter, bedoel je kan een veel netter gaatje maken waar dat pijpje in moet.
gewoon snijden, en dan afdichten met plakband/tape en/of kauwgom.
zie ook een van mijn posts in een topic over bongs bouwen
#4
Voor mensen die intresse hebben in het zelf maken van een bong heb ik ff een goede link