Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsde vraag (heb je geslikt?)

de vraag (heb je geslikt?)

50 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#1
een echte XTC pil mag enkel MDMA bevatten.

MDMA = MethyleenDioxyMethAmfetamine. het geeft dus een oppeppend effect (amfetamine) maar ook een bewustzijnsveranderend effect.
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
krijg de laatste tijd ngo weleens in een discotheek de vraag naar me toe geslingert "heb je geslikt" of de opmerking "sta je strak?", alleen maar omdat ik keihard sta te beuken :openmouth:

erg irritant altijd als mensen meteen denken dat iemand die een beetje energie heeft meteen geslikt heeft... :rolleyes:

iemand hier ervaring mee?
m
moonflowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb het wel eens meegemaakt, ik sta niet vaak op de dansvloer, maar als ik er sta ga ik flink uit m'n dak, zelfs een keer in spanje gehad dat er een paar engelsen vroegen of ik drugs verkocht. Op de vraag of ik welleens geslikt is m;n antwoord NEE. Wel andere drugs ervaringen opgedaan.
]
]x[Lid
01-01-2024, 00:00
#4
HAHAH dit is echt zo typisch. Die vraag stellen ze je alleen als je NIET slikt. Had ik vroeger ook altijd, iedereen kwam bij mij van heb je pillen bij je kan ik pillen kopuh. Of moet je pillen kopuh etc etc etc. En ja sinds ik gebruik is het over. Ik herken me mede slikkers meestal wel. Tenminste als ze net zo ver uit hun plaat zijn als mij. En ja ik slik dus. Geen handen tegelijk. Meestal stuk of 3/4 per avond en dat 1x in de 3 maanden, of ik ga weer een keer naar een feest en dan blow ik alleen of ga ik heel de avond aan de redbull :) Ligt net aan de centen en de sfeer van het feest
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
ben het met JunkieXL eens
heb nooit geslikt maar idd echt zwaar irritant als mensen het nodig vinden om zo'n opmerking te maken als je een beetje enthousiast wordt :smilingimp:

ik ben echter wel benieuwd, want vaak gebruik ik alcohol om in de dans-stemming te komen - maar goed - tegen de tijd dat ik hier teveel van op heb maakt het me vaak weer te sloom om echt uit mijn dak te kunnen gaan.
ben dus wel benieuwd wat voor mogelijkheden die pillen me dan bieden
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#6
1x mee gemaakt toen was ik nuchter nog wel :) anders nooit mee gemaakt/.
l
looykeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bij mij denkt iedereen ALTIJD dat ik iets gebruikt heb. Ook al heb in niets aangeraakt, geen alcohol, pil, lijn of wat dan ook.
Gebruik dus ook wel drugs, maarja aan me hoofd veranderd het weinig :grin: lijkt altijd of ik wa opheb, dus ja...
Zit er nie mee
C
CopelandiaLid
01-01-2024, 00:00
#8
looyke zei:
Bij mij denkt iedereen ALTIJD dat ik iets gebruikt heb. Ook al heb in niets aangeraakt, geen alcohol, pil, lijn of wat dan ook.
Gebruik dus ook wel drugs, maarja aan me hoofd veranderd het weinig :grin: lijkt altijd of ik wa opheb, dus ja...
Zit er nie mee
Klik om te vergroten...

Hehe..dat is bij mij ook wel herkenbaar, ik heb van mezelf al een stoned hoofd. :smoke:
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Freek zei:
krijg de laatste tijd ngo weleens in een discotheek de vraag naar me toe geslingert "heb je geslikt" of de opmerking "sta je strak?", alleen maar omdat ik keihard sta te beuken :openmouth:

erg irritant altijd als mensen meteen denken dat iemand die een beetje energie heeft meteen geslikt heeft... :rolleyes:

iemand hier ervaring mee?
Klik om te vergroten...

Haha was wel een keer klein feestje ik had alleen ephedra's op met een maat en hoop andere maten helemaal niks, nou we hebben toch de hele avond flink door gestampt en gefeest dat ook zo'n meisje dacht dat we een hoop ophadden maar we waren allemaal redelijk nuchter, en de rest van de zaal stond redelijk hard en volgens mij zijn we toch wat langer door gegaan dan hun :grin:
l
looykeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja joh, als je op een drugsforum zit sta je ALTIJD strak, is ook zo :rolleyes: :P :grin:
S
SpeedAddictLid
01-01-2024, 00:00
#11
LIEG NIET!!

Lieg niet man, ik weet zeker dat je strak stond, want wat doe je anders op zoiets als een drugs forum!!!!!

IDIOOT LIEG NIET EN GEEF MAAR GEWOON TOE DAT JE SAUZERSSSS HAD GESLIKT!!!!!
s
speedyweedyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Freek zei:
krijg de laatste tijd ngo weleens in een discotheek de vraag naar me toe geslingert "heb je geslikt" of de opmerking "sta je strak?", alleen maar omdat ik keihard sta te beuken :openmouth:

erg irritant altijd als mensen meteen denken dat iemand die een beetje energie heeft meteen geslikt heeft... :rolleyes:

iemand hier ervaring mee?
Klik om te vergroten...


en? heb je dan geslikt?
s
spuky10Lid
01-01-2024, 00:00
#13
maar ja, als je echt staat te malen met je kiezen heb je toch meestal wel wat gebruikt en DAT valt op, niet wild dansen ofzo.
c
cold-ladyLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik ben nieuw op dit forum maar ik wilde ff zeggen:
ik ben 15 jaar en ik ben nogal benieuwd naar al de zaken die god verboden heeft. laatst heb ik xtc geslikt (de pil Superman) het was rond 01.30 ik moest om 02.00 al weer naar huis. dus toen ik in bed lag begon ie te werken! ik vond alles zo geweldig en mooi. ik had niks meer aan mijn hoofd!
Maar toen ik begon te lezen wat Xtc met je doet. ik heb me alleen maar fantastisch gevoeld niet onuitputtelijk of iets zou het wel echt zijn geweest dan?????? wie kan me helpen :confused:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#15
er zijn zoveel verschillende stoffen die ze in die pillen doen bvb amfetamine, ephedrine, caffeine, ketamine, codeine, aspirine, vitaminen, DXM, MDA, MDE,... en nog zoveel meer.
dus het effect kan verschillen met wat jij leest over MDMA (XTC dus).
c
cold-ladyLid
01-01-2024, 00:00
#16
zou het dan wel echt geweest zijn echte XTC zijn geweest?
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#17
'k heb het even nagecheckt...
er zijn 2 superman-pillen (soort rood en witte) getest die beide enkel MDMA bevatten.
maar dat wil nog niet zeggen dat jou superman-pil dezelfde was.
c
cold-ladyLid
01-01-2024, 00:00
#18
gelukkig weet jij er veel vanaf hoe komt dat toch?
ben blij dat ik toch goed spul heb gekregen want ik kende die gast helemaal niet! voor hetzelfde geld was ik nu dood geweest ofzo....
toch heb ik er problemen mee dat ik het heb gedaan: tegenover mijn ouders en omdat ik de dwang voel naar meer elke keer als ik uitga ga ik op zoek naar die gast (ik heb hem nog nooit gevonden) de ene kant in mij zegt dat ik het zeker niet meer moet doen maar de andere kant van wel.....
c
cold-ladyLid
01-01-2024, 00:00
#19
mijn pil was wit (zo'n driehoekje) met een superman teken....
dus als ik het goed begrijp was het wel echte alleen het bevatte alleen maar MDMA ofzoiets dus dat is alleen maar een stof die er voor zorgt dat je je helemaal gelukkig voelt
c
cold-ladyLid
01-01-2024, 00:00
#20
dus het kan ook gewoon paracetamol geweest zijn :openmouth: :confused:
denk ik toch van niet!
och ja scheit aan..... :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."