Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"SILVER PEARL VAN DE EMPIRE IN HAARLEM"
"Antwerp's highest zei: Amnesia! Klik om te vergroten... is amnesia die wiet waar je geheuge vaag van gaat doen op het moment dat je stoned bent?"
"ik vin het een goed plan want als de jongeren nog neit mee krijge in de cofeeshops gaan ze tog op het hoekje staan om alle mensen lastig te vallen om te vrage of se een voorgedraaide wille hale :P heb ik nog nooit gedaan hoor en ik bedoel he.. iederen komt er tog wel aan"
"ik vraag me af wat herbal xtc inhoud heb iemand er ervaring mee?"
"voel je bij coke net soown euforisch gevoel als bij xtc? en in welk opzicht lijkt het op elkaar? of lijkt het helemaal neit op lekaar? wil t wel een keer probere maar me vrienden raden het af k heb wel al 5 x xtc met speed geslikt"
"Skippy zei: Dat is moeilijk te zeggen toch, door de pil zitten ook andere stoffen verwerkt Klik om te vergroten... okee maar heb jij t allebei wel is gebruikt? en wat vond je leuker?"
"Skippy zei: speed heeft wel veel meer voordelen vind ik Klik om te vergroten... vertel.."
"okee okee die van dat fruit ga ik cker onthouden! en ik heb er geen problemen mee hoor om jointje of peukie te roke as ik strak sta maar denk dat dat gwoon per persoon versgilt majaa bedankt voor de info ga cker een dese dag een lijntje speed nemen"
"ik drink nou ongeveer 2 jaar lang elke vrijdag en zaterdag avond een fles martini maar de laatste tijd ben ik niet meer dronken of aansgoten na 1 fles dus drink ik er nu 4 per weekend.... zijn er mense met hetselfde probleem?!"
"als je te hard gaat op padoos is het sowiesoow niet leuk vertel ik uit ervaring. dus geef er gewoon 4 als se meer wil kan se t altijd nog een andere keer doen"