Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsniet meer dronke...

niet meer dronke...

14 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
m
monkey89Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik drink nou ongeveer 2 jaar lang elke vrijdag en zaterdag avond een fles martini :beer:
maar de laatste tijd ben ik niet meer dronken of aansgoten na 1 fles dus drink ik er nu 4 per weekend.... :(
zijn er mense met hetselfde probleem?!

:wave: :smoke:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou, drink dan een keertje 2/3 weken niet :confused:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat heet tolerantie... probeer eens wat sterkere drank als je het zo nodig bent (met het risico een weekend alcoholist te worden).
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#4
bah martini :smilingimp:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#5
ga aan de anti biotica,dan word je sneller dronken! :beer: :wink:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#6
gewoon een beetje ghb bij nemen, ga je goed :wink: :mrgreen:


niet dus

zit ook met dat probleem, al is het niet met martini. vroeger (jaar of 2 geleden) kon ik echt uit mn dak gaan van alcohol. actief en zonder remmingen. nu word ik wel dronken, maar de remmingen blijven. maar overschakelen naar sterke drank schijnt idd wel te helpen :)
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja idd, dit is gewoon tolerantie...drink ff niet of ga op wat sterkers over. Wat had je anders verwacht? :beer:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zuip een liter Stroh rum van 80% moet je es kijken hoe snel je dronken wordt.
Absinth wil ook nog weleens helpen.
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja joh of zet gewoon een fles thinner of terpetine aan de strot...haha, enjoy! :stoned:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
tsja, drink meer of niet is de boodschap...

rook na de 1e fles eens een pure joint(hasj/wiet mix) en je zult zien, ge bent zo scheef als wat :P

dus.....

niks geen meer alcohol nodig, maar een eurotje voor een jointje :grin:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mmm martini :P
Mja zoals men al zei.. meer drinken, maar dat is natuurlijk niet erg goed :wink: of ff stoppen of wat minder drinken, dat helpt wel..
Dat is met speed ook zo :)
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja niet meer dronken worden had ik eerst ook ff, alleen ik werd toen altijd boos als ik niet dronken werd :grin: (ja, miss een beetje te veel gezopen altijd :beer: ) maar ik drink niet meer doordeweeks.


Heb ff een periode niks meer gedronken en nu gewoon ook veel sterke drank en komt eht weer helemaal goed :grin: :beer:
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Had ik vroeger ook, kwas altijd heel snel zat. Nu ga ik meer op stap enzo en nu moet ik 3 keer zo veel drinke om nog zat te worde..
F
FlamingoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je kan ook gewoon een tijdje wat minder drinken of over het algemeen wat minder :wink:.Als je een hele tijd zoveel drinkt raakt je lichaam eraan gewend en word je niet meer of stukken moeilijker dronken.Ik had hetzelfde met wiet dat is na een tijd ook niet echt leuk meer stoned worden vind ik.
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drink maar gewoon een tijdje minder of niet.


Ben zelf op den duur ook overgestapt naar 35% en hoger dranken... zoop meestal elke vrijdag en zaterdag een fles wodka weg + 35 euro tijdens het uitgaan, en daar ga je jezelf echt in kwijtraken.
Kan soms zo heftig zijn dat je je bijna afvraagt waarom alcohol legaal is en mdma bijvoorbeeld niet.

Als je op den duur ook flinke tolerantie opbouwd tegen die sterke dranken puur, en je hebt net zoals ik de eigenschap dat je nooit eens flink nekt heb je of nachten dat je niet meer weet wat je gedaan hebt, en met hoge regelmaat ook nog. En/ Of je hebt een alcoholvergiftiging te pakken.

Beiden geen aanraders.... drink minder vaak wat meer dan 'normaal' of accepteer dat je niet altijd helemaal de kwijt hoeft te zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."