Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"SpacingBen zei: Zo zie je maar weer, blowers zijn zo slecht nog niet :P Wiet is een goddelijk middel en kan je bijna overal bij gebruiken, alleen moet je het niet onderschatten en dat is geloof ik wat balon bedoelde te zeggen:P Aan wiet kan je namelijk zeer ernstig verslaafd raken:P ik denk dat de meeste blowers langer dagelijks hun jointje roken dan heroine verslaafden hun spuit zetten:P Klik om te vergroten... dat denk ik ook, omdat die heroine verslaafden na een paar jaar dood zijn dus."
"Frenky zei: Palmpje! Klik om te vergroten... belg zeker? nationalist!:P hehe Heineken! Vieze bieren: Amstel,"
"weetje wat het is, mijn ouders doen nooit moeilijk over alcohol. Mijn vader verteld zelfs trots aan mijn ooms en tantes dat hij me al een paar keer ergens dronken heeft opgehaald. Niemand doet daar moeilijk over, maar over drugs, hoo maar. Als ik blow vinden mijn ouder sdat veeel erger dan dat ik drink (ze weten het wel). En daar heb ik al vaker een discussie over gehad, ik ben namenlijk van mening dat dronkenheid slechter is dan stoned zijn. Maar alcohol wordt gewoon algemeen geaccepteerd, en thc niet... en dat slaat nergens op. PS. Ik zou noooit drank door de plee gooien:P"
"dallandra zei: speedsieweepy zei: tjah eer dat voorstel er doorheen is ben ik togh al wel 18 aangezien zoiets altijd zoooo lang duurt bij ut ministerie gebeuren. Klik om te vergroten... haha en 21 ben ik al dus mij maakt t niet uit! Klik om te vergroten... mij zou dat wel uitmaken, stel je voor je gaat met een kennis/vriend/nicht/neef/broertje/zusje die jonger is dan jou lekker uit. Dan is het toch niet leuk als diegene niet mag drinken, terwijl diegene er wel mee om kan gaan en het niet mag! lutz"
"spacekonijn zei: hahaha vet krijg je weer allemaal straat dealers enzo nee dat gaat helemaal niet werken in ons systeem en faalt keihard ideetje van het cda ofzo? Klik om te vergroten... lijkt me kkgaar ID'tje doe dan 17 ofzo, ik begrijp soms wel dat mensen zestien te jong vinden, zie je zo'n ventje van 16 die eigenlijk 14 lijkt weetjewel zo kapot veel bier kopen. Ik bedoel als ze er 17 van maken kan ik het nog begrypen. Maar 21! lutz"
"zou je ook tripchocola kunen maken met wiet? ik denk van wel, want THC hecht zich aan vet en chocola is vet toch????"
"Bal0n zei: Ik kan me niet voorstellen dat die jongens die van een flat zijn gesprongen voor hun LSD gebruik al niet suicidale gedachten hadden, of iets in die richting. En daarnaast, paddo's zijn veel heviger voor je geest, de kans dat je van een flat afsprignt is net zo groot bij shrooms als bij LSD. En die flashbacks, een vriendin van mij heeft alleen paddo's gedaan en heeft soms flashbacks (1x in de maand ofzo). Ik heb zowel LSD als paddo's vrij vaak gedaan, en heb helemaal nergens last van. Het ligt geheel aan de persoon. Maar, als jij sceptisch tegenover LSD staat, moet je het natuurlijk niet doen, dat is vragen om problemen . Klik om te vergroten... ze sprongen niet van de flat door de drug, met behulp van de drug sprongen ze van de flat. Het zat al in ze, de drug heeft dat alleen naar boven gebracht denkik."
"Raar plan: aangezien ik echt slecht joints draai (ik kan het wel hoor maar 't duurt zo lang...,) Heb ik een plan, en ik hoop dat het werkt..., Ik heb het geprobeerd te tekenen, ik weet natuurlijk niet of het een beetje een goed plan is..., dus geef vooral commentaar...! link 1. Gaasje 2. aangestampte tabak met wiet 3. Goed geschuurd hout, met ontbrandbare lak er overheen. Dus ik heb dan een soort ''lege, houte joint'' die je nog vol moet stoppen met shit. Op kan roken, en dan weer vol kan stoppen. Als het een beetje werkt, rook je geen ''papier'' meer en is het makkelijker. Alleen volgens mij is het probleem dat er te weinig zuurstof bij kan komen Én dat je hem, mocht hij uit gaan, erg moeilijk weer aan kan steken Lutz Mod-EDIT: Ik heb ff de link wat ingekort, omdat je anders te veel naar rechts moet scrollen om berichten te lezen."
"speedsieweepy zei: ik denk niet dat dat gaat werken. Kzouw zeggen: breng het in de praktijk Klik om te vergroten... Ja precies, dat zou ik eigenlijk moeten doen. Ik bedoel ik heb wel een keer gehoort dat iemand een ijzeren buisje had met een gaasje in het midden en hier gewoon shit mee rookte. Eigenlijk komt er wel genoeg zuurstof bij, want je zuigt het zuurstof van de buitenlucht er doorheen. Als je er maar genoeg Shag bij doet denk ik dat het werkt! Je kunt toch ook een waterpijp roken waarbij er alleen maar wiet in een buisje zit, nou waarom zou dat niet kunnen zonder waterpijp? Lutz"
"vandaar dat toen ik gister een jointje opstak na drie biertjes ik helemaal paranoia werd terwijl ik normaal maar eeen beetje ga spacen van een joint..., haha lachû lutz"