Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e ervaring

1e ervaring

13 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
Music junkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb 1 keertje twee sleutelpuntjes gesnoven maar ik voelde eigenlijk niks moet je meer snuiven om dat wel te voelen?
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#2
gewoon stug doorsnuiven :P
j
jaceyLid
01-01-2024, 00:00
#3
eerste keer voelde ik ook niets hoor! 1/2 gram naar binnen en echt helemaal niets gevoeld. Pas de tweede keer.
M
Music junkLid
01-01-2024, 00:00
#4
toen?
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik hoorde dat je cocaine kon roken..., heeft iemand hier ervaring mee? lijkt mij veel chiller dan snuiven. Ik denk niet dat ik cocaine ooit zal gebruiken maar als je het kan roken lijkt het al wat vertrouwder.
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja je kan cocaïne roken!
lekker basen... de gemiddelde coke gebruiker gaat toch zeker voor de snuif, want coke roken is een hele slechte zaak (naar mijn mening dan :) )
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#7
platypus zei:
ja je kan cocaïne roken!
lekker basen... de gemiddelde coke gebruiker gaat toch zeker voor de snuif, want coke roken is een hele slechte zaak (naar mijn mening dan :) )
Klik om te vergroten...

waarom is dit een slechte zaak? het valt minder op, is makkelijk te gebruiken..., is het niet flex dan?

lutz
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
het lijkt me een stuk slechter voor je
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ga het niet proberen, laat ik het zo zeggen...
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
je bent een verstandige jongen volgens mij gabberkop :openmouth:
j
jaceyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Schijnt erg verslavend te zijn. Dat bedoelen ze er denk ik mee. Er zijn zelfs mensen die beweren dat je niet verslaafd kunt worden met snuiven (maar dat kan echt wel!) maar basen is helemaal de afgrond.

Wat ik zelf wel eens doe als ik snuif is coke in een sigaret doen. Hier zijn de meningen over verdeeld. Er zijn mensen die het zonde vinden want het zou niets doen, verspilling van de coke dus maar ik voel er echt wel wat van. Een lijntje stop ik dan in een sigaret.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja dat gaat idd..
g
gabberkop18Lid
01-01-2024, 00:00
#13
hey

2 sleutel puntjes je zit hier niet in colombia of venezuela ofzow hè jonge :P
goed spul koop je niet per gram dus eer dat die sos jouw neus bereikt heeft is er al lang vanalles onder versnede
gewoon lijn kappen en binnetrekken :grin: dat is de boodschap
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gewoon paar lijnen nemen en alles komt goed. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."