#1
mja we zijn die hele week vrij dus jah die kans laten we niet glippen en om nou weer aan de snoepjes tegaan lijkt me ook niet zo slim :P
eXeCuze zei:voor mijn gevoel ben ik er helemaal klaar voor en ik heb er ongelofelijk veel zin in maar we zitten een beetje met geld en wouden dus 1 portie halen en die door 2en delen alleen vroegen we ons af of een halve wel goed genoeg zal werken
eXeCuze zei:ik heb met die tripchocolade gezien : een soort van waas gewoon alles leek langzamer te gaan en het behang was rood met goude streepjes erop en die glimde zo mooi en kwam zn mooie goude gloed vanaf maardat was eigenlijk het enigste wat ik gezien heb en ik wil tog eigenlijk wel bomen zien vervormen en gezichten ect...
eXeCuze zei:ik vond het geweldig maar nog wel een beetje freaky maar ik wil die wereld wel ontdekken lijkt me egt gaaf volgende week weer eens een keertje proberen maar dan tog maar een halve :P
eXeCuze zei:mja we zijn die hele week vrij dus jah die kans laten we niet glippen en om nou weer aan de snoepjes tegaan lijkt me ook niet zo slim :P
eXeCuze zei:en als we een hele zouden pakken is het dan ook minder als deze trip ??
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."