Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik heb ff een vraagje.. Ik ben onlangs officieel gediagnostiseerd met adhd na een lange weg van drugs gebruik/misbruik/verslavingen. Het werd een probleem toen ik aan de cocaine begon en daar dus niet mee kon stoppen. Onderhand 5 maanden ervanaf met 2 keer een terugval. Maar goed ik gebruikte cocaine voornamelijk alleen thuis omdat ik er zon goeie concentratie van kreeg en vooral ook doorzettingsvermogen. vandaar dat ook adhd niet ongebruikelijk is bij mij. Nu heb ik dus dexamfetamines gekregen voor mijn adhd klachten. Ben nu een paar dagen bezig maar ervaar zeer veel bijwerkingen. Voor mijn gevoel werkt het niet bij mij zoals het bij de doorsnee adhd'r zou moeten werken. Dus wat ik wil vragen is hoe mensen die dex hebben gebruikt zonder adhd erop reageren? Wat ik ondervind zijn naar mijn idee gewoon de standaard werkingen van amfetamines voor iedereen. Hoewel het in mijn hoofd wel wat rustiger is maar goed. Wat ik voel is een behoorlijk sterk speedy gevoel door mn hele lichaam, hartkloppingen, euforie, lichtelijk last van tandenknarsen, droge mond, geen honger en kan er dus niet op slapen. Het zou maar zon 6 uur moeten werken volgens de bijsluiter maar ik voelde hem 12 uur later nog steeds zitten. En dit met een dosis van 4x 5 mg (wat schijnbaar laag is). Ik voel me er iig niet gemakkelijk bij om gewoon overdag me te voelen alsof ik behoorlijk uit mn pan ben. Leuk als je op een feest bent (en dan nog drink ik meestal de scherpe kantjes ervanaf) maar niet als je je gewone dagelijkse dingen moet doen. Het maakt me wel geconcentreerder maar dat is volgens mij bij iedereen die het gebruikt. Ben benieuwd hoe niet-adhd'rs erop reageren, en beste natuurlijk iemand die niet gelijk 50mg naar binnen knalt maar wat rustig aan begint :P"
"of meer betalen of minder krijgen. Ik geloof dat inkoop rond de 40p/g ligt. Ik denk niet dat die personen die rondrijden bij een non profit organisatie zitten. disco yam yam. Ze weten vaak niet eens wat ze hebben. Een van de grootste jongens in de stad hiero kwam het altijd aan mij vragen. Laatste half jaar heel weinig echte goede gehad. Gelukkig ben ik er ook al 2 maanden vanaf gebleven. En die echte disco is alles behalve een feest voor je neus =) De keren dat ik goede had was het of zo hard dat je er met een mesje nauwelijks doorheen kwam en gewild had dat ik een spiegelvloer had, spul schoot alle kanten op als je niet op lette. En de andere goeie was weer te plakkerig. Ik ben er ook helemaal klaar mee. Dan is het weer te weinig, dan weer teveel versneden, dan weer te hard en jahaa met tijden gaf ie me ineens hele goede en ineens een goede hoeveelheid maar vaak juist op dagen dat ik juist vroeg op moest. En bewaren voor de volgende dag is uiteraard geen optie. Heerlijk van die dagen dat je anderhalf uur hebt geslapen en dan de hele dag nog moet werken. Ik zit nu aan de dex voor adhd en sindsdien nog 2 keer sos gehaald en beide keren voelde ik geen flikker van die sos behalve zweten en duizeligheid, dus ik ben er helemaal klaar mee. En dat eigenlijk zonder erbij stil te staan, wat heel bizar is aangezien ik zon 7 jaar aan de sos zat. Ik vraag me eigenlijk nog steeds af welke soort coke nou die disco moet zijn. Ik neem aan dat de meeste daarmee die crystal coke bedoelen. Ik vond persoonlijk die heel licht gelige meer disco. Die knalde er altijd zo hard in dat je gelijk te hard ging als je niet voorzichtig deed, maar dat vond ik niet echt een probleem, wel grappig dat mensen die niet zo vaak gebruikte zeiden dat ze hem niet goed vonden. Nogal logisch als je het niet gewend bent en gelijk teveel neemt. En als je ze dan dezelfde gaf versneden met dat spul waarvan je bek verdoofd en je gelijk moet schijten (ben ff de naam kwijt) dan vonden ze hem geweldig... Maar goed ipv sos is het nu regelmatig sloeberpoeier bij mij en tja is ook niet alles,zit ik hier nog een beetje wakker te zijn terwijl ik morgen weer om 9 uur op moet. Ach het is geloof ik weer in de mode :P"
"diazepam werkt goed. Werkt veel langer dan bijvoorbeeld themazepam of oxazepam. Hoewel als je echt nog teveel speed in je lichaam hebt dan zal niet veel echt ervoor zorgen dat je echt daadwerkelijk kan slapen. Of je slaapt even en wordt na een uurtje weer wakker. Je bent dan wel lekker rustig en ontspannen. En als je het niet vaak neemt dan is 10mg diazepam voor jou wel effectief genoeg. Probleem van benzo's is dat ze zeer verslavend zijn en je heel makkelijk het vaker gaat nemen om toch te kunnen slapen. Lichamelijke gewenning treedt zeer snel op en de werking neemt snel af bij regelmatig gebruik. Dus pas daarvoor op, want eraf komen is een hell. En gebruik het alleen na het gebruik van speed/coke. Extreem slecht om het door elkaar te gebruiken. Daarnaast heeft diazepam/valium een halfwaarde tijd van meer dan 48 uur wat betekend dat je van 2 a 3 keer in de week gebruik al lichamelijk afhankelijk kan worden. Ook werkt het de volgende dag nog door en heb je daarom veel minder last van een "kater" omdat je nog ontspannen en relaxed blijft en beter hebt geslapen. Dat maakt de drempel tot vaker gebruik van zowel speed als valium veel lager."
"ehmm het is de bedoeling dat je wakker blijft, als je dat niet wilt dan moet je het niet doen. Zeker als je het voor het eerst doet reken erop dat je waarschijnlijk misschien pas 12 uur nadat je laatste lijntje/bommetje hebt genomen in slaap kan komen. Dus het goed inplannen helpt. Als je erbij gaat drinken zal je dat zeker niet doen en eerder geneigd zijn om te laat nog wat te nemen. En al ben je goed dronken en val je daardoor in slaap, die speed werkt wel door en een grote kans dat je na een uur weer klaarwakker bent met een kater en dan niet meer kunnen slapen. Is echt een aanrader als je nog bij je ouders woont. Een nachtje naar het plafond staren is een geweldige ervaring. Het klinkt misschien voor jou als gelul in de oren en je zal er toch wel schijt aan hebben, maar ik ga het toch even zeggen. Het lijkt mij absoluut niet verstandig voor jou om met dit soort dingen te beginnen. Als ik op mn eerste indruk af ga ben jij iemand met een aanleg voor middelen misbruik/verslavingen. Zeker als jij op voorhand al middellen gaat zoeken om de werking van andere middellen te stoppen. En cocaine is niemands ding totdat het je ding wordt dus blijf daar nou maar van af nu je nog echt denkt dat het je ding niet is. Dat heb ik nou onderhand al zo vaak horen zeggen. Jij houdt jezelf voor de gek dat het je ding niet is en dus als het weer eens wordt aangeboden denk je van ach het is toch mijn ding niet dus dan is het ook geen probleem om het nog een keer te doen. En voor je het weet is het ineens wel jouw ding, zeker in combinatie met drank. Geloof me nou maar ik heb dat zo verschrikkelijk veel mensen horen zeggen die vervolgens stuk voor stuk het met behoorlijke regelmaat zijn gaan gebruiken waarvan velen nog steeds moeilijk een biertje kunnen drinken zonder gelijk trek te krijgen in cocaine. Maar goed wat dat betreft ben ik eerder verbaasd als je dat daadwerkelijk van me aanneemt, ik ga er eerlijk gezegd van uit dat jij toch bij jezelf denkt dat het voor jou niet geldt en dat het echt jouw ding niet is. Wat dat betreft vind ik het eigenlijk veel verontrustender dat je al eens cocaine hebt genomen dan het feit dat je misschien strax speed neemt en voor het slapen gaan een blowtje rookt. Daarbij moet ik trouwens wel zeggen dat je van zowel speed als weed aardig para kan worden en dat het elkaar op dat gebied behoorlijk kan versterken. Als je een gezonde tip wilt hebben dan wordt gezegt dat speed door vitamine c te slikken sneller wordt afgebroken en je kan bij de drogist melatonine halen, dat is een stofje dat je eigen lichaam ook aanmaakt als je gaat slapen. Maar het zal je niet meteen in slaap brengen. Het enige wat je echt kan doen is rekening houden met wanneer jij je laatste dosis neemt en er dan vanuit gaan dat je dan nog 10 a 12 uur wakker bent. En daar vergis je je snel in, daar ben ik nu het bewijs van ik zie dat het alweer half 6 is en dat ik over 3 uurtjes alweer moet werken. dusssssssss dat wordt weer een dikke kut dag. Het enige advies wat ik eigenlijk kan meegeven is om jezelf van begin af aan te dwingen er verantwoord mee om te gaan en dat betekend dus sowieso geen alcohol erbij. Slechte gewoontes zijn wat dat betreft erg hardnekkig Ja ik ga slapen nu het nog kan. Wat dat betreft ben ik het perfecte voorbeeld hoe het dus niet moet"
"lol nice, veel herkenbare tweaks =) Googlen naar iets en dan vergeten waarvoor je het in de eerste plaats zocht Uren en uren lang muziek maken en blijven hangen in een bepaalde loop. En dan ook echt non stop zonder op te staan, iets te drinken of te roken ( En ik rook stevig ) net zoals 19hyperdrive80 apparaten uit elkaar halen, aan mn computer(s) sleutelen, zelf kabels proberen te maken en een gigantische teringzooi van mn huis maken doordat overal schroefjes onderdelen en andere zooi verspreid door mn hele kamer komt te liggen. Moet zeggen dat ik het vooral heb als ik cappies/bommetjes neem, vooral als het nog pasta is en dus eigenlijk helemaal verkeerd inschat dat ik veels te veel neem. Ik moet zeggen dat het tweaken soms daadwerkelijk tot nuttige dingen leidt en soms is het compleet zinloos of sloop ik iets hehe. Maar je vermaakt je altijd wat je ook doet, hoewel heel af en toe ik het op het moment echt besef dat ik aan het tweaken ben en wel 30 keer tegen mezelf moet zeggen van kap er nou mee het lukt toch niet. En gewoon weer doorgaan. Vraag me nog steeds af in hoeverre je op dat moment nog bij bewustzijn bent. Lijkt er vaak op dat je een beetje tussen dromen en wakker zijn zit. Uiteindelijk komt altijd het punt dat je bij jezelf denkt van WTF ben ik in godsnaam aan het doen =)"
"Als je een rotte lucht in je neus begint te ruiken moet je je zorgen gaan maken. Dit zal je waarschijnlijk met speed niet voor elkaar krijgen en zal eerder gebeuren bij langdurig en zeer regelmatig gebruik van cocaine. Want dat is namelijk net een tikkeltje schadelijker voor oa je neus. Hoewel je dit op voorhand wellicht niet zou verwachten aangezien een lijn speed toch echt wel vele malen pijnlijker is. Maar cocaine verdoofd ten eerste en ten tweede wordt het pas echt bijtend als het in aanraking komt met vocht. Desalniettemin is het uiteraard slecht voor je neus/holtes etc en zou ik het wel in d gaten houden want het zou kunnen duiden op een beginnende voorhoofdholte ontsteking. Als je het nou erg vaak hebt zou ik persoonlijk je neus even wat rust gunnen en wil je toch gebruiken overstappen op capsules/bommetjes."
"En wat zat er dan bij? Ik heb het vermoeden dat heel vaak caffeine wordt gebruikt. Gelukkig heb ik momenteel pervitine, heb het niet laten testen maar ik heb het idee dat hier veel minder troep bij wordt gedaan. Maar het is sowieso natuurlijk wel een tikkeltje sterker dan de normale pep. Er zit iig geen caffeine in want dat merk ik meteen aangezien ik daar niet goed tegen kan. En van normale speed krijg ik vaak uitslag van en van dit spul helemaal niet. Slapen gaat daarentegen wel wat moeizamer, ik denk dat het gemiddeld wel een factor 2 a 3 langer werkt. Kwam pas onlangs te weten dat dit dus eigenlijk methylamfetamine is oftewel methamfetamine. Ik vroeg het me altijd al af waarom ik dat nog nooit voorbij had zien komen hier in nederland, terwijl ik het allang een paar keer genomen had. Die amerikanen moeten alles ook gelijk zo overdrijven door het te gaan roken of 3 weken wakker te zijn. Maar goed aan de andere kant zullen ze in ieder geval niet dik worden."