Gisteren een gram gekocht en ik kreeg dit.
Heb er hem vandaag over aangesproken en hij zal me morgen wat bijgeven.
OK meestal is het iets minder maar 0,6gr krijgen vind ik erover.
Disco shit zei ie...
#2
Hoi,
Dealers doen er altijd te weinig in.
halfje is 0,4 gram en een hele 0,8 gram.
Gr.
#3
Zojuist 0,2gr nog bij gekregen.
Mocht toch nog minstens 0,1gr meer zijn na povere ´service´, dan zou ik nog maar aan 0,9gr zitten.
En ik weet nog niet eens of het wel degelijk spul is, disco shit zei ie maar ze beweren allemaal dat ze Tony Montana spul hebben
Vorige week speed gekocht en 1,12gr gekregen en ketamine 1,09, beiden aan andere persoon wel.
Dat vond ik betere klantenbinding dan oplichterij.
#4
Als je een gram vraagt moet je dat ook krijgen. Neem desnoods je weegschaal mee. Ook al gebeurt het vaak, een gram is een gram. Zo makkelijk is het.
#5
En het is nogal een verpakking!! Dat weegt ook nog wat hehehe....hier altijd in een sealtje, maar elke dealer heeft een linker en een rechter broekzak....Als hij je niet goed kent of denkt dat niet zeikt dan krijg je uit de "slechte" broekzak, en mensen die hij kent of niet in de maling durft te nemen die krijgen uit de andere broekzak!
#6
of meer betalen of minder krijgen. Ik geloof dat inkoop rond de 40p/g ligt. Ik denk niet dat die personen die rondrijden bij een non profit organisatie zitten.
disco yam yam. Ze weten vaak niet eens wat ze hebben. Een van de grootste jongens in de stad hiero kwam het altijd aan mij vragen. Laatste half jaar heel weinig echte goede gehad. Gelukkig ben ik er ook al 2 maanden vanaf gebleven. En die echte disco is alles behalve een feest voor je neus =) De keren dat ik goede had was het of zo hard dat je er met een mesje nauwelijks doorheen kwam en gewild had dat ik een spiegelvloer had, spul schoot alle kanten op als je niet op lette. En de andere goeie was weer te plakkerig.
Ik ben er ook helemaal klaar mee. Dan is het weer te weinig, dan weer teveel versneden, dan weer te hard en jahaa met tijden gaf ie me ineens hele goede en ineens een goede hoeveelheid maar vaak juist op dagen dat ik juist vroeg op moest. En bewaren voor de volgende dag is uiteraard geen optie. Heerlijk van die dagen dat je anderhalf uur hebt geslapen en dan de hele dag nog moet werken.
Ik zit nu aan de dex voor adhd en sindsdien nog 2 keer sos gehaald en beide keren voelde ik geen flikker van die sos behalve zweten en duizeligheid, dus ik ben er helemaal klaar mee. En dat eigenlijk zonder erbij stil te staan, wat heel bizar is aangezien ik zon 7 jaar aan de sos zat.
Ik vraag me eigenlijk nog steeds af welke soort coke nou die disco moet zijn. Ik neem aan dat de meeste daarmee die crystal coke bedoelen. Ik vond persoonlijk die heel licht gelige meer disco. Die knalde er altijd zo hard in dat je gelijk te hard ging als je niet voorzichtig deed, maar dat vond ik niet echt een probleem, wel grappig dat mensen die niet zo vaak gebruikte zeiden dat ze hem niet goed vonden. Nogal logisch als je het niet gewend bent en gelijk teveel neemt. En als je ze dan dezelfde gaf versneden met dat spul waarvan je bek verdoofd en je gelijk moet schijten (ben ff de naam kwijt) dan vonden ze hem geweldig...
Maar goed ipv sos is het nu regelmatig sloeberpoeier bij mij en tja is ook niet alles,zit ik hier nog een beetje wakker te zijn terwijl ik morgen weer om 9 uur op moet. Ach het is geloof ik weer in de mode :P
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.