Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan nergens antwoord vinden

Kan nergens antwoord vinden

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
m
mferLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je een rotte lucht in je neus begint te ruiken moet je je zorgen gaan maken. Dit zal je waarschijnlijk met speed niet voor elkaar krijgen en zal eerder gebeuren bij langdurig en zeer regelmatig gebruik van cocaine. Want dat is namelijk net een tikkeltje schadelijker voor oa je neus. Hoewel je dit op voorhand wellicht niet zou verwachten aangezien een lijn speed toch echt wel vele malen pijnlijker is. Maar cocaine verdoofd ten eerste en ten tweede wordt het pas echt bijtend als het in aanraking komt met vocht.
Desalniettemin is het uiteraard slecht voor je neus/holtes etc en zou ik het wel in d gaten houden want het zou kunnen duiden op een beginnende voorhoofdholte ontsteking. Als je het nou erg vaak hebt zou ik persoonlijk je neus even wat rust gunnen en wil je toch gebruiken overstappen op capsules/bommetjes.
m
moadorableLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi guys,

Ik ben nu een tijdje aan de pep en nu heb ik al 2 x gehad als ik een weekend pep heb gebruikt dat ik als ik mn neus ophaal een soort bruinachtig goedje ophaal.
Een soort pastamassa ofzo
Ik kan ook nergens hier wat over vinden
Ik ben wel 2 x geopereerd aan mijn neus misschoen dat dit er iets mee te maken heeft?

Ik vind het nogal vreemd, misschien dat jullie iets weten??? :confused:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gestold bloed dat weer lopender geworden is?

Nog nooit gehoord verder over zo'n bruine pap :)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het kan wel zijn dat de bloedvaatjes in je neus gewoon een beetje stuk gaan van het snuiven en daardoor idd wat bloed meekomt. Als ik verkouden ben en ik snuit m'n neus komt er bij mij echt vaak bloed mee, niet echt dat ik een bloedneus heb of zo maar dan ben ik gewoon zo verkouden dat de binnenkant van m'n neus stuk gaat.
m
moadorableLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is is niet echt se bloedkleur bruin lastig te omschrijven..
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Denk gewoon beetje opgedroogd bloed + slijm. Als je er verder geen last van hebt en het niet echt aanhoud lijkt het me niet heel ernstig.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
moadorable zei:
Het is is niet echt se bloedkleur bruin lastig te omschrijven..
Klik om te vergroten...
Ja maar opgedroogd bloed wordt wel bruin..?
m
moadorableLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik weet 100 procent zeker dat het geen bloed is aangezien ik 2 x geopereerd ben en er dan ook ophedroogd bloed los kwam later. Een vriend van me die jaren grbruikt heeft zei dat het misschiem opgehoopte pep was (bedorven) ik kon me er niet zoveel bij voorstellen misschien jullie? :confused:
f
flevoland21Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wanneer je synthetische drugs opsnuift brand het in je neus. Vaak beschadig je daar ook van binnen in, maar is niet te merken. Door dat je iets beschadigt komt er soms een beetje bloed vrij. En dan kan je je neus snuiten en een bruinige kleur krijgen.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nah denk et niet.. Ga er maar gewoon van uit dat het bloed is.

En zoals ik al zij, als het er een maal uit is heb je er toch ook geen last meer van?
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Misschien is het wel bloed maar dan vermengt met snot [he, lekker onderwerp]
En dat het daarom een rare kleur heeft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."