Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgoede speed

goede speed

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik breng het niet eens meer naar de test.
Mijn neus is zeer kritisch, en die is al zo'n 6 jaar niet meer boven de 50% tegengekomen. :angry:
Pas als mijn neus zegt : dit kan wel eens hele goeie zijn, breng ik het weg.
Maar eigenlijk hoeft het dan ook niet meer.
Er zit hier ook alleen maar zo'n inleverpunt van taxus of zoiets, en dan moet je eerst een afspraak maken om vervolgens met zo'n verslavings "deskundige" om de tafel te zitten. :angry:
m
mferLid
01-01-2024, 00:00
#2
En wat zat er dan bij? Ik heb het vermoeden dat heel vaak caffeine wordt gebruikt. Gelukkig heb ik momenteel pervitine, heb het niet laten testen maar ik heb het idee dat hier veel minder troep bij wordt gedaan. Maar het is sowieso natuurlijk wel een tikkeltje sterker dan de normale pep. Er zit iig geen caffeine in want dat merk ik meteen aangezien ik daar niet goed tegen kan. En van normale speed krijg ik vaak uitslag van en van dit spul helemaal niet. Slapen gaat daarentegen wel wat moeizamer, ik denk dat het gemiddeld wel een factor 2 a 3 langer werkt. Kwam pas onlangs te weten dat dit dus eigenlijk methylamfetamine is oftewel methamfetamine. Ik vroeg het me altijd al af waarom ik dat nog nooit voorbij had zien komen hier in nederland, terwijl ik het allang een paar keer genomen had. Die amerikanen moeten alles ook gelijk zo overdrijven door het te gaan roken of 3 weken wakker te zijn. Maar goed aan de andere kant zullen ze in ieder geval niet dik worden. :)
a
affaLid
01-01-2024, 00:00
#3
hier ook hoog% min 65.... :rock: :rock: :hearteyes:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
mfer zei:
En wat zat er dan bij? Ik heb het vermoeden dat heel vaak caffeine wordt gebruikt. Gelukkig heb ik momenteel pervitine, heb het niet laten testen maar ik heb het idee dat hier veel minder troep bij wordt gedaan. Maar het is sowieso natuurlijk wel een tikkeltje sterker dan de normale pep. Er zit iig geen caffeine in want dat merk ik meteen aangezien ik daar niet goed tegen kan. En van normale speed krijg ik vaak uitslag van en van dit spul helemaal niet. Slapen gaat daarentegen wel wat moeizamer, ik denk dat het gemiddeld wel een factor 2 a 3 langer werkt. Kwam pas onlangs te weten dat dit dus eigenlijk methylamfetamine is oftewel methamfetamine. Ik vroeg het me altijd al af waarom ik dat nog nooit voorbij had zien komen hier in nederland, terwijl ik het allang een paar keer genomen had. Die amerikanen moeten alles ook gelijk zo overdrijven door het te gaan roken of 3 weken wakker te zijn. Maar goed aan de andere kant zullen ze in ieder geval niet dik worden. :)
Klik om te vergroten...
Als het +65% is zit er vaak niks bij, maar is het productieproces gewoon niet optimaal verlopen en is niet alles uitgereageerd.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#5
zoals het eigenlijk toch gewoon hoort, je verdient als pepper gewoon het aller aller beste !!

:hearteyes:
h
hobbyistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had laats weer eens wat weggebracht voor te laten testen 68%, en dat in deze tijden :grin:

68% :rockband: :rockband:
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#7
hobbyist zei:
Ik had laats weer eens wat weggebracht voor te laten testen 68%, en dat in deze tijden :grin:

68% :rockband: :rockband:
Klik om te vergroten...
haha idd ! :wink: :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."