Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"single24 zei: als je van blowen een bad trip krijgt zorg dan dat je wat vitamine C binnenkrijgt neem een vitamine c bruistablet, of nog beter vitamine c kouwtabletten of een glas sinaasappelsap binnen een half uur voel je je weer nuchter Klik om te vergroten... is er hier IEMAND, werkelijk, wie dan ook die na t blowen van een glas sinaasappelsap weer nuchter werd? ik heb hele pakken van dat spul leeggedronken terweil ik stoned was en dit deed me werkelijk niks. één bruistablet of n paar kauwtabletten helpen ook niet.. ik weet niet of vitamine c überhaupt een effect heeft op thc, zoals deze heeft (wanneer dit in zéér grote hoeveelheden (als in een BUIS vol bruistabletten) word ingenomen) op truffels. Mijn gok is dat je gewoon écht knetter stoned was, al is het vreemd dat het een kwartier duurde voor je wat voelde. Ik moet wel zeggen dat ik van meerdere mensen heb gehoord (zelf niet ondervonden) dat zij wel eens bepaalde soortjes rookten die "in moesten slaan". Wat dan ook natuurlijk een optie is is dat er iets bij is gegooid.. heb meerdere verhalen gehoord van mensen die met kwekers/dealers omgingen die hebben gezien dat er heroine over de wiet werd gestrooid om het lekker verslavend te maken. Ik weet dat alleen niet wat de combi wiet + heroine op een mens teweeg brengt al is dit per persoon verschillend. Mijn advies: vraag diegene die die joint gedraaid heeft of hij nog wat van die wiet heeft van die avond, of om een nieuw zakje van dezelfde wiet + shop te halen en een nieuwe joint te draaien, deze keer met maar een klein beetje wiet, deze oproken, tijdje wachten tot je m goed voelt en nog een opsteken en kijken of er weer iets raars gebeurt. Zo niet, was het waarschijnlijk dat je gewoon teveel hebt genomen of dat er iets mis met je was die dag. Net zoals met bier: de ene keer kan ik een halve krat leegzuipen zonder écht zat te zijn, de andere keer ben ik van 6 biertjes al bijna zat."
"Faalreport v.d. maand *nomineert* Stoned ben je.. daar kan je geen (boeiend) report van maken.."
"Svali zei: De laatste keer dat deze gebruiker online was, is 2006. Dus waarschijnlijk gaat hij je bericht niet lezen. Niet dat je geen gelijk hebt, want het is inderdaad een report van niks. Klik om te vergroten... Oeps.. t is dat ie ineens bovenaan de lijst tripreports stond, ik kijk nooit echt naar de datums"
"Report v.d. maand wat mij betreft! Ik hoop werkelijk dat ik ooit nog zo'n trip mee mag maken! Ga vooral zo door met je reports. Heb tot nu toe nog van elke genoten!"
"Nonkel = oom in ABN (algemeen ubeschaafd Nederlands) (posten op DF.. echt crap via n telefoon -.-)"
"mrorange zei: Het mooie van Wellbutrin is (ik slik het ook, ADHD) dat het ook een antidepressivum is, maar geen SSRI. Dit maakt de wisselwerking tussen heel veel medicijnen en drugs nauwelijks tot niet. Natuurlijk moet je wel even van te voren research doen, want je bent hoe dan ook middelen aan het combineren. Klik om te vergroten... Ik ben blij dat je de disclaimer er bij vermeld hebt mrorange, want de 2e zin in je comment heeft me dit account na iets van 10 jaar weer doen afstoffen... Pas in ieder geval HEEL goed op met MAO remmers! Deze verhogen namelijk de toxiciteit van de Bupropion! De werking van Wellbutrin (danwel Bupropion of die ene andere merknaam) is namelijk wel degelijk vergelijkbaar met een SSRI maar het werkt als Selective Dopamine & Noradrenaline RI in plaats van SSerotonineRI. Voor de drugsgebruiker betekent dit grotendeels het zelfde als wat voor de SSRI slikker betekent: Drugs die op de desbetreffende neurotransmitter(s) inwerken zullen weinig tot geen werking hebben of de werking op een andere manier aantasten. Bijvoorbeeld een SSRI gebruiker heeft een enorme hoeveelheid MDMA nodig om er iets van te merken en ikzelf, een Bupropion(/Wellbutrin) gebruiker, moet een halve gram coke wegwerken voor ik er iets van begin te merken, en dan nog voelt het maar apart. Ashwaganda is trouwens recent nog langs gekomen in het programma BOOS!, daar werd al aangegeven dat Ashwaganda ernstige leververgiftiging kan veroorzaken bij mensen met bepaalde genetische markers. Ik ben toen ook die rabbit hole ingedoken (omdat het programma op sommige punten helaas feiten negeert t.b.h. emotionele standpunten) en er is voor zover mij bekend geen enkel wetenschappelijk bewijs voor de teogeschreven werking van Ashwaganda. De voornaamste positieve rapporten komen van gebruikerservaringen en de echte onderzoeken waren gericht op leverschade of gebruikte veel te kleine testgroepen om betrouwbare resultaten te geven. Daarmee wil ik niet zeggen dat Ashwaganda niet zou moeten proberen en dat het voor jou niet kan helpen, in tegendeel; ondanks dat ik zelf geloof dat Ashwaganda absolute onzin is en niks anders dan slangenolie, zelfs als het jou alleen helpt door middel van het placebo-effect ben ik heel erg blij dat het jou geholpen heeft. Probeer het uit, maar weet waar je aan begint, er is namelijk geen enkele officiele instantie ter wereld die zegt dat Ashwaganda goed voor je is."
"hee bedankt voor jullie reacties! eindelijk eens een beetje extra info er over nou met blowen zit t wel goed, daar heb ik wel voldoende ervaring mee. en ik was toch nog niet van plan om nog een keer truffels te gebruiken (wil t wel graag nog een keer doen maar heb er iig nog geen behoefte aan) maar ik wou gewoon eens weten hoe dat nou zat :P en natuurlijk ook handig voor anderen die het eens willen proberen! als je nog extra opmerkingen/info hebt plaats gerust! the more the merrier!"
"ik weet niet waar je je wiet vandaan haalt maar als je steeds dezelfde dealer hebt kan t miss zijn dat je mannelijke wiet krijgt ofzo... heb iig wel vaker gehoord dat je van mannelijke planten aardig naar de klote kan gaan en dan niet op de goeje manier ik heb er iig nog nooit last van gehad.. maar ik heb dan ook zo goed als nooit last van hoofdpijn (laatste keer minimaal een jaar geleden ofzo...)"
"topic heet belachelijk... komt redelijk overeen met die idioot ikgebruikniks... hou eens op met die achterlijke shit te posten! gewoon normaal lullen of opzouten van dit forum!"
"KoxBox zei: metaldevil666 zei: topic heet belachelijk... komt redelijk overeen met die idioot ikgebruikniks... hou eens op met die achterlijke shit te posten! gewoon normaal lullen of opzouten van dit forum! Klik om te vergroten... Hij heeft al een ban... Dus je hoeft je niet zo op te winden. Klik om te vergroten... haha oke no problemo had alleen nog niet gelezen dat die kut al gebanned was en wond me niet op sprak alleen ff mn mening uit ik zit dan wel nog niet zo lang of DF maar daar is t iig niet voor bedoeld. gewoon lekker chill met medegebruikers info inwinnen en uitwisselen ^^ the way it's ment to be ^^"