Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet nummer boven je...Hot or Not???

Het nummer boven je...Hot or Not???

357 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is ook best een rare afbeelding. :wink: Het nummer vind ik wel grappig, niet heel speciaal.

P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je beoordeeld of het nummer dat boven je geplaatst is met Hot or Not en plaatst daarna een nieuw nummer die weer door de volgende beoordeeld kan worden...enz...enz...
Zo kunnen we wellicht elkaars muziekale horizon verbreden :)

Het is wel de bedoeling dat je het nummer een kans geeft door het te luisteren...tenzij je het al kent...

De eerste... :wave:

[youtube]SAO-lzl3vVQ[/youtube]
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
7.5/10

Zeer relaxt nummer, maar niet echt iets dat eruit springt voor mij. Zou 't als nog lekker kunnen luisteren op een vrijdag avond met een jointje :rock:.

[youtube]6pXQD4nix-w[/youtube]

Voornamelijk instrumenteel
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kaasbaas
Klinkt goed, ze weten wel een bepaalde emotie aan het muziek te geven :)
Niet iets voor mij..
7.0/10
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wel leuk, maar een beetje flauw en makkelijk. 6.5/10

O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Einstein zei:
Wel leuk, maar een beetje flauw en makkelijk. 6.5/10

Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Dat filmpje bezorgt mij bijna een mental breakdown en met die muziek combinatie erbij heb ik het gevoel dat ik in een trein belandt ben met een bass :tearsofjoy:
Sorry, kan dit soort muziek niet waarderen, ik dacht dat ik teringherrie luisterde :tearsofjoy: :P
5/10

E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Slappe hardstyle met standaardopbouw. Had aan het begin van de breakdown al het gevoel in de climax te zitten.
4.5/10
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Einstein zei:
Slappe hardstyle met standaardopbouw. Had aan het begin van de breakdown al het gevoel in de climax te zitten.
4.5/10
Klik om te vergroten...
Vet nummertje, heerlijk chill :hearteyes:
Fijne kick (als je het zo mag noemen) :tearsofjoy:...
Gewoon onwijs chill :hearteyes:'
Duidelijk een 8.0 :)

*Ik ben het trouwens met je eens over de vorige :P
Deze zal je wel meer aanspreken :hearteyes:

E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stuk beter inderdaad, wel een beetje cheesy met die sampletjes hier en daar maar wel een lekkere duistere sfeer. De bass had wat subtieler gemogen, maar toch een 7.5/10 :sunglasses:

E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heerlijke downtempo, 8.5/10

I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#11
6/10 niet echt mn stijl

l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
8/10


P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een klassieker :)
Heb hem wel eens in een spinningles verwerkt...dat was wel lekker :)
7.5/10

l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
10/10 de opbouw is briljant! :grin:







(hemels!)
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hemels idd...heerlijk nummer...9/10

[youtube]Pmu2-SWm0Ac[/youtube]
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zeker mooi, en héél relaxt :grin:. Ik geef het een 8/10.

P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik denk dat i er wel vanuit kan gaan dat het een goed nummer is....kan het alleen niet afspelen...?? :confused:

k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pascal FM zei:
Ik denk dat i er wel vanuit kan gaan dat het een goed nummer is....kan het alleen niet afspelen...?? :confused:
Klik om te vergroten...

http://www.uploadmusic.org/MUSIC/3033511293731154.mp3

Doet deze link 't wel dan? :)
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Doe mij maar de Drum and Bass/Breakcore Bong Ra...
6/10 voor de beats.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
5/10 vind het vooral een beetje grappig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."