#1
Ik heb wel ergens iets gelezen over reuk- of geuroverlast, dus zoek het even na zou ik zeggen, straks heb je de platte pet op je stoep.
Flameon zei:Ik werk in de verslavingszorg en wordt vaak ingeroepen door woningbureau's voor drugsoverlast. Reukoverlast is er eentje van. Dus pas op met blowen, je kan er een fikse waarschuwing voor krijgen en evt een uithuisplaatsing in het aller aller allerergste geval
brutus420 zei:en jij mag geen jointje roken in je huis omdat de buren over een wiet lucht klagen?
Hebben jullie de muren eruit gesloopt ofzo![]()
ik zou maar eens een babbeltje met je buren maken als ik jou was![]()
Purple haze zei:Kan je niet buiten gaan blowen?? Als ik het wel is doe maak ik 's avonds gewoon een ommetje en na 15 min ben ik weer thuis. Trouwens, binnen blowen is niet goed voor de verf en of behang wat op muren zitMisschien kan je t beter buiten doen
![]()
Flameon zei:Ik werk in de verslavingszorg en wordt vaak ingeroepen door woningbureau's voor drugsoverlast. Reukoverlast is er eentje van. Dus pas op met blowen, je kan er een fikse waarschuwing voor krijgen en evt een uithuisplaatsing in het aller aller allerergste geval
metaldevil666 zei:Flameon zei:Ik werk in de verslavingszorg en wordt vaak ingeroepen door woningbureau's voor drugsoverlast. Reukoverlast is er eentje van. Dus pas op met blowen, je kan er een fikse waarschuwing voor krijgen en evt een uithuisplaatsing in het aller aller allerergste geval
dit vind ik wel erg frappant.
als het goed is heeft hij een huurcontract. dit betekent dat je er in prencipe alles mag roken wat je wilt.
leuk voorbeeldje: een oefenruimte waar de band van een paar maten van mij oefent.
zij hebben een huurcontract, ofwel in de tijd die in het contract staat is de ruimte letterlijk van hun. hier mogen zij ook naar alle hartelust blowen en zetten m ook geregeld blank.
de kerel die het runt is er niet blij mee maar zegt zelf ook dat hij er niks aan kan doen door dat contract!
dus waarom zou je for fuck sake uit je appartement gekickt kunnen worden omdat je er blowt als blowen in een oefenruimte waar ook andere bands na jou in de wietlucht staan wel mag?? o.O
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."