Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik zat mij af te vragen wat er nou voor zorgt dat de ene persoon bij bijv. hawaaiiaanse paddestoelen (welke als ik het goed heb, meer psylocine dan psylocibine bevatten) er voor zorgt dat deze behoorlijk visueel zijn, en bij de ander de hawaaiiaanse absoluut niet visueel, maar juist veel filosofischer werken. Ondanks dat de Hawaaiianse over het algemeen als behoorlijk sterk soort worden aangeduid, zijn er mensen die 0,0 visuals hebben, en uiteindelijk de bijv. mexicaanse als veel sterker ervaren, zowel filosofisch als visueel.. Valt dat te verklaren aan de werking van de hersenen van persoon tot persoon? Zo ja, waar ligt dat aan? Past dit in 'tzelfde straatje thuis als het feit dat mensen met ADD/ADHD rustiger worden van een lijn pep, en bij mensen waar het brein op een 'normale' manier functioneerd, dit hen juist meer energie geeft? Dat dus bij een klein percentage van de gebruikers (bijv 25%) de hersenen nét op een andere manier werken waardoor de als sterker bekendstaande paddestoel, een stuk minder sterk uitpakt? Waardoor als men bijvoorbeeld mexicaanse en hawaiiaanse vergelijkt, in theorie beide ongeveer even sterk zouden kunnen zijn, maar door de werking van de hersenen bij een gemiddeld persoon (de meerderheid dus,) de hawaiiaanse veel sterker uitpakt dan de mexicaanse, enkel door de werking in de hersenen? Gr. Mellow"
"Zoals gezegt, doe het lekker rustig/voorzichtig aan. Wat mijn ervaring was (slechts 1 x solo, en dan praat ik over hawaaiiaanse moet ik erbij vermelden!!!), dat je inderdaad echt haast een vrij val maakt qua diepte.. Toen ik eenmaal besefte dat ik aardig in de trip zat, en praatten tegen de tafel, m'n bed en stoel niet erg ophelderde, maar ik dus op dat moment ook niets anders om handen had ging ik opeens heel heel diep.. Wat overigens wel erg lekker was, aangezien ik eigenlijk wel zoiets 'hoopte'.. Gr. Mellow"
"Jaa het is wel heel ehh heel eh.. Je ziet wel gewoon alles wat er gewoon is Klik om te vergroten... Geniale zin Toch wel interessante post. Toevallig dat ik eigenlijk een dergelijke vraag had maar die zal ik nu niet meer posten.. te laat. Thanks for sharing!"
"StarGuitar* zei: Laatst nog bekeken op yt toevallig .. Teleurstellend dat er niks op de hersen scan te zien was, de mdma aflevering vond ik wel grappig. Hoe laks hij erover deed toen hij n auto raakte e.d, gelukkig was t maar in een simulator en niet real life. Klik om te vergroten... Erg apart inderdaad.. Maar vraag me ook af hoe secuur de testen worden genomen. En hoe laks hij er over deed met autorijden? :P Als ik in zo'n simulator zou mogen rijden zou ik me ook flink uitleven, nuchter of niet ! Lijkt me geweldig om een keer te mogen proberen."
"In dat geval, zet dan in je post of je deze op een legale manier hebt verkregen of via 'n omweg. Misschien handig voor mensen die ook opzoek zijn.."
"Heeft iemand suggesties om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurd? Eten van tevoren deed ik sowieso al niet, dus daar kan het niet aan liggen. Klik om te vergroten... Met deze uitspraak ben ik het niet mee eens. Is de kans niet juist groot dat het daar juist wel aan ligt? Als ik echt extreme honger heb dan voel ik me daar ook wel belabberd/misselijk door. Laat staan na zoiets intensiefs als een paddo-trip. Ikzelf heb ervaring met het trippen na het eten van een warme maaltijd (No problemo.. Niets geen misselijkheid). Let wel, hier zit wel een uur of 3 tussen alvoor ik de paddo's eet. En ervaring met het eten van paddo's op een bijna lege maag (2 boterhammen 's ochtends). De laatste trip was sterker, maar beviel me toch minder qua uitwerking. Tijdens de trip (dat was inmiddels rond etenstijd) ondervond ik toen ook een misselijkheid. Aan het einde van de trip hield ik er een beetje een grieperig gevoel over. Ik weet niet hoe je er zelf over denkt, maar ik zou haast zeggen: Probeer de volgende keer dan eens wél wat te eten van te voren, (en dan praat ik natuurlijk niet over boerenkool met rookworst oid ) gewoon iets lichts, alvoor je aan allerlei pilletjes als wagenziekte pilletjes ed. begint. Ik hoop dat je er iets aan hebt en ben benieuwd naar of het werkt. Gr. Mellow"
"Gelukkig maar dat we hier niet spreken over een 'eigenwijs' persoon.. We verwachten wel een report hé.."
"Je qoute had ik idd gelezen, klinkt inderdaad vrij heavy dat verhaal van John. Had je last van je maag gekregen trouwens nu? Of viel dat nog wel mee? Ondanks dat je zelf aangeeft dat het niet heel bijzonder was, klinkt het toch wel als een mooie 'trip' voor zo ver je daar van kan spreken.. . Komt zeker op m'n to-do lijstje.. Bedankt voor de uitleg."
"Heb je het gemaakt volgens de door jou geplaatste link? http://www.erowid.org/plants/cacti/cact ... ion5.shtml Toch een behoorlijk werk, vooral dat 4/5 uur laten staan trekt me niet echt aan, in de zin van 'vernietigen van mescaline' door de hoge temperaturen.. Misschien een idee om hier 'het grote San Pedro/ Peyote' topic te openen met de daarin door jullie beschreven manieren van bereiden van de Peyote / San Pedro cactus."
"Mountain zei: 3. Lenen sommige middelen zich hiertoe meer dan anderen? 4. Is dit een individuele zaak of kunnen gelijkgezinde, vrije geesten elkaar ook ontmoeten rond dit thema (zonder dat er sprake is van sektevorming). Klik om te vergroten... Denk zelf dat mescaline zich hier prima voor leent. Van de naar mijn inziens meest interessante psychedelica (paddestoelen, lsd & mesc.) zou ik voor dit soort trips zelf kiezen voor mescaline, gevolgd door paddestoelen als 2e (of misschien wel gedeelde 1e plaats). Het feit dat je mescaline niet zo 123 naar binnen werkt zoals bij een portie paddestoelen mogelijk is maakt het al dat je veel sneller in dit soort 'hogere sferen' beland. De hele weg (het klaar maken) naar de trip toe is al de helft van de trip heb ik het idee. ik heb hier 'n report staan van m'n eerste en tot nu toe helaas enige mescaline trip. de volgende keer wil ik hier ook zeker weer aan werken en hoop ik deze dame, voor mij min of meer godin / moeder natuur weer te treffen . Gezien het feit dat ik tijdens mijn trip weer naar 'oude' lokaties terug kon denk ik dat het ook wel mogelijk is dezelfde godin weer te ontmoeten. Bij mij lag het belangrijkste van de trip vooral bij de closed eye 'visual', al wil ik het eigenlijk niet eens meer visual noemen maar gewoon de closed eye wereld waar ik mij dan bevond (bi-locatie, het gelijktijdig aanwezig zijn op meerdere plekken). De wereld met open ogen zou denk ik ook bijzonder interessant kunnen zijn geweest wanneer ik dit in een andere omgeving had gedaan welke meer op dit soort trips is toegericht (dan 'n huiskamer met electronische aparatuur etc). Ik hoop dat je hier nog wat aan hebt ondanks dat dit al een behoorlijk oud topic is zie ik (maar er nog wel vrij recent gereageerd is) Grtz Mellow PS: Uiteraard zijn we ook benieuwd hoe je trip verlopen is en of het was wat je verwacht had (ongeacht welk middel) tenzij dit te persoonlijk is natuurlijk"