Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsherbal mee het vliegtuig in?

herbal mee het vliegtuig in?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
j
jeroeniewoenieLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo allemaal,

een zoekopdracht naar 'dnx' 'nitrox' levert weinig op. Het lijkt een nog relatief onbekende 'smart energizer'. Ik gebruik het echter al een tijdje omdat ik het tot nu toe de beste werking vind hebben vergeleke met ephedra, mijn oude favoriet. voordat ik 'to the point kom' zal ik voor de zekerheid wat meer info geven over het spul voor diegenen die het niet kennen.

Het is een felroze gekleurde, sterk (vies) fruitachtig smakende vloeistof in een plastic flesje, ongeveer de hoeveelheid van een colafles-dopje vol (8ml). De ingredienten:

caffeine 80mg
chroom(III)chloride 0,6mg (2400% ADH)
geranium 200:1 60mg
vitamine b3 2,6mg (20% ADH)
vitamine b12 1mg (358% ADH)

Het effect: een goeie energierush, niet te opgefokt, heel anders dan alleen maar caffeine, duurt een paar uur, geen kater, goed te combineren met alcohol (met mate uiteraard!).

Kortom, fijn spul. En dan nu de grote vraag:

mag dit mee het vliegtuig in, naar Engeland? in nederland is het in ieder geval legaal. In Engeland zou ik denken ook. Maar:

weet men dit soort dingen bij de vliegveldcontrole? het ziet er nogal lijp uit. 2 knalroze plastic flesjes met vloeistof in een ziplock met papieren label erom.

Het is omdat het een vloeistof is niet te verbergen (behalve in een flesje aftershave oid (optie 1). Ik kan het ook doodgewoon bij mijn tandpasta, shampoo etc doen. Ik heb tenslotte niks te verbergen. Als men het in beslag neemt, jammer, maar geen ramp.

Hoe denken jullie hierover? Wat zou je doen? Is het het 'risico' waard? Mij wel. Ik ga in Engeland op het festival waar ik heenga niet zoeken naar illegaal spul, en smartshops heb je er niet op het terrein.

Alle tips en commentaar welkom :)

edit: linkje gevonden (voor afbeelding en info) niet om reclame te maken!
http://www.smartific.com/dnx-nitrox-p-487.html
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben geen expert op het gebied maar zou er best op te durven gokken.
Het gaat hier tenslotte niet over een portie paddo's ofzo maar om wat energizers.

Een niet helemaal maar wel enigsinds vergelijkbaar geval:
Zelf heb ik een paar maanden terug vanuit Amerika 8 energizers meegenomen.
Dit zijb wel de beste energizers die ik ooit had gehad.

Ziet er que flesje (grootte) uit als zo'n burn it oid wat nu hier ook verkrijgbaar is,
Alleen is dit echt geweldig spul en bevat ook aardig wat aan extra vitamines :wink:
Oa 2000% vit B6 en 8333% vit B12. Adh (ja je leest het goed).

Op mijn terugreis (tussenstop london heathrow) heb ik alle flesjes bijna boven in mn tas gelegd
(Naakt is soms de beste vermomming) en heb me er geen moment bang oid door gevoeld.
Zou het niet mogen? Jammer dan van t spul, levert het geen problemen op? Heel fijn.

Dat laatste was dus het geval en zo heb ik heerlijk genoten van de laatste dagen in de USA en de terugkomst in nl na 52 u wakker nog springlevend :)
Geweldig spul was dat zeg, nooit gedacht zoiets in een land als de VS LEGAAL te kunnen krijgen.

Je gaat naar Juracid park? :)

Veel plezier & succes alvast!!! Laat me horen wat je gaat doen :)
j
jeroeniewoenieLid
01-01-2024, 00:00
#3
hee Mellowww,

bedankt voor je reactie. zeker al enigszins geruststellend.

ik denk dat ik morgen ook nog een telefoonnummer bel van schiphol 'twijfel over goederen', voor alle zekerheid.

juracid park = bangface? ik ga naar bloc weekend in minehead :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
jeroeniewoenie zei:
ik denk dat ik morgen ook nog een telefoonnummer bel van schiphol 'twijfel over goederen', voor alle zekerheid.
Klik om te vergroten...

Lijkt me heel verstandig om even te doen! Dan weet je het tenminste echt zeker.
j
jeroeniewoenieLid
01-01-2024, 00:00
#5
net even gebeld. zegt ze 'hooguit vragen ze je om het even te proeven maar als u niks bij u heeft wat niet verboden is is er geen probleem'

zit wel goed :) gewoon originele verpakking bij de andere vloeistofdingetjes. bedankt mensen!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vloeistoffen niet in de handbagage doen hè. Of neem je geen koffer mee?
j
jeroeniewoenieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tripper zei:
Vloeistoffen niet in de handbagage doen hè. Of neem je geen koffer mee?
Klik om te vergroten...

ik heb alleen maar handbagage :grin:

alles mag mee tot 100ml per item en het moet in een 1-liter ziplock passen.

wel bedankt voor het meedenken!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
zolang het niet op de opiumlijst staat lijkt het me geen probleem, ik weet niet waar je heen gaat, maar misschien is het in het land waar je naar toe gaat wel een probleem, ik kan me iets herinneren van een of andere gast die poppers mee naar griekenland wilde nemen, waar dat ook verboden is...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."