Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1. Geslacht :Jongen 2. Je leeftijd :18 3. Drink je wel eens alcohol? q ja 4. Zo ja, hoe vaak drink je alcohol? meestal 1 of 2x per week 5. Welke soort van de hieronder genoemde drink je? q Mixdrankjes= baco een mix drank:P q Sterke dranken 6. Hoeveel glazen drink je per keer? 0,5-0,7 liter sterke drank 7. Waarom drink je wel of juist geen alcohol? q Ik vind het lekker 8. Drinken je ouders alcohol? q Ja 9. Kan je zonder alcohol leven? q Ja 10. word je over alcohol, zo ja waar heb je voorlichting gekregen thuis door me broers:P en nee op sgool niet want daar zijken ze alleen dat het slecht voor je is en zow. maar als ik moet geloven wat ze zeggen dan had ik nu vast al het iq van een gekookt ei."
"als ik sos gebruik dan is het zo dat ik (hoe moet ik zeggen) ineens muziek die ik eerst luisterde(feest), relaxt vind terwijl ik normaal hardstyle/hardcore luister. hebben hier meer mensen last van???"
"sorry als dit topic er al was, ben er hard aan"
"uhm... doe mij maar een sativa die zijn wel te dampe want de naam van de wiet zegt vrij wijnig..."
"heb wel vaker meer gehaald bij veschillende shops in amsterdam. vaker iets van 10-15 gram meestal niet zoon probleem 1x 50 gehaald dat wel van te voren afgesproken met die gozer van shop.."
"cropp zei: als een dealer mij ``mexican hase`` aanbied dan sla ik dat mooi af, hij kan zomaar iets verzinnen en als hij verteld dat het hase is vangt hij er meer voor... hase koop je in de shop en niet op straat, zonder proefjointje... Klik om te vergroten... idd haze word bijna nooit door dealers verkocht heb het zelf 2 keer meegemaakt 1 was vette bagger zooi smaakte naar een of andere zure zooi. en die 2 keer was bij een kennis die zelf planten had neergezet die was wel goed te roken en werd er lkkr stoned van"
"de bulldog is veel te duur man je ken beter naar eerste hulp gaan of naar de soft island 2"
"denk niet dat het door de wiet komt. rookt hij normaal??? anders licht het eraan dat er teveel peuk in zit had ik namelijk in het begin last van. als er teveel peuk in een j zat dat ik misselijk werd..."
"uhm... mijn eerste x was in het najaar 2005 op de vinkeveense plassen met een paar vriende van me had namelijk belooft dat als ik 16 zouw zijn een J met ze mee zow dampe maar dan moest het wel door een waterpijp het enige wat ik er nog van weet is dat ik kk stoned was"
". Geslacht :Jongen 2. Je leeftijd : 18 3. Drink je wel eens alcohol? : ja 4. Zo ja, hoe vaak drink je alcohol? 2 x per week ong 5. Welke soort van de hieronder genoemde drink je? steke drank 6. Hoeveel glazen drink je per keer? voor dat ik uit ga ongeveer 0,35 liter pure barcardie 7. Waarom drink je wel of juist geen alcohol? Omdat ik het lekker vind 8. Drinken je ouders alcohol? Weinig regelmatig 9. Kan je zonder alcohol leven? jah hor dan rook ik wel een joint of een snacker 10. word je over alcohol voorgelicht, zo ja waar heb je voorlichting gekregen? School, thuis. Voornamelijk ervaring en vrienden doen het goed"