Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik denk dat hier op dit forum het grootste deel van de mensen iets heeft van adhd. Dat is mij iig wel opgevallen. Ik heb zelf ook adhd/add. Daarom ook de grote interesse naar drugs. Speed werkt bij mij ook rustgevend in kleine doseringen en bouw snel tollerantie op. Ook met mdma en coke. Dat komt idd omdat er in je hersenen te weinig dopamine aangemaakt word. Nu al een tijd geen speed gehad omdat ik er hier niet aan kan komen. Ritalin is dan de enige optie..."
"T-Shorty zei: zelfs met XTC slaap ik een hele nacht niet Klik om te vergroten... dat is wel gek:P Daarmee slaap ik tot laat in de middag..."
"Rectaal... WAAROM??! Omdat je misselijk word als het in je maag komt?? Of is het gewoon de kick.. Net als bij spuiten."
"tsja, outgaan.. Ik zie het meer als in slaap vallen. Gebeurd ook juist als ik ga zitten en niet als ik rondloop. Als ik merk dat ik begin te zwalken tijdens het uitgaan, dan zorg ik dat ik blijf lopen en gooi ik er snel een paar glazen redbull of cola in. Maarja, ik heb meestal ook ritalin bij me en dat helpt ook goed, kwam ik laatst achter.. Ik stond ergens in een kroeg op de wc en had teveel op. Oplaatst met mijn voorhoofd tegen de muur te leunen en moest mijn best doen om wakker te blijven en recht te pissen... toen een ritalin vermalen en opgesnoven. Ik was binnen een minuut weer helemaal wakker!!"
"Dat vocht vasthouden heb ik ook. Toen ik een aantal weekenden flink ghb had gebruikt, was ik de laatste keer ook 12 kilo zwaarder dan normaal. Was vocht, want ik voelde me achteraf altijd extra brak/moe/zweten en bleef steeds water drinken om me goed te voelen. Ik moest heel weinig naar de toilet. Waarschijnlijk hebben mijn nieren extra de tijd nodig om weer op gang te komen. Ik stopte helemaal met ghb en viel in 3 weken 8 kilo af zonder te dieeten ofzo. Na totaal 6 weken zat ik weer op mijn oude gewicht. Wat ik nu nog vaak heb; na een weekendje feesten met een hoop drank ben ik ook 4 kilo zwaarder, wat er na 2 weken pas weer af is... G is dus niet al te best voor je nieren."
"Valeriaan kun je overal kopen. Ik dacht dat Valium ook gemaakt word van valeriaan. Het gevoel lijkt er ook wel op"
"Ik heb ook een jaartje benzo's gehad om te slapen en een aantal weken overdag oxazepam. Maar je kan ze beter zo weinig mogelijk nemen. Je hebt het niet door, maar word langzamerhand een saaier en leger persoon, terwijl je je wel goed voelt. Ik ben er nu een paar maanden mee gestopt. Ik voel me stukken vrolijker en alles is veel intenser. Als ik nu niet goed kan slapen steek ik gewoon een klein jointje op, dan ben ik de volgende dag niet suf. Mensen die GHB willen gebruiken om te slapen, doe dit niet meer dan 1 dosering per nacht. Dan voel je je kiplekker de dag erna. Het beste is nog om ergens anders mee in slaap te komen en als je dan na 4 uur wakker ligt, neem je pas een beetje ghb om na 3 uur helemaal uitgeslapen wakker te worden."
"Als je iets uit India of zo'n online pharma besteld heb je hele dikke kans dat je neppillen krijgt voor veel teveel geld. In die landen ligt zelfs namaak in de apotheek. Ik heb eens Valium gehad uit Pakistan. Die pillen brandden op mijn tong en als ik er 1 nam kon ik 2 dagen niet lachen. Ik kreeg ook hoge bloeddruk en een hoge hartslag. Maar het uiterlijk van de verpakking, alles zag er echt uit voor een leek. Nederlandse gebruiksaanwijzing en het doosje ook in het Nederlands. Inclusief braille-stippels. Dat vond ik zo verdacht.. Net of er in pakistan Roche-fabrieken zijn die nederlandse medicijnen maken... Het karton was dikker, de pillen groter het alu-folie op de doordrukstrips was ook dikker en bedrukt met licht uitgelopen inkt. Ik had eens belgische originele valium gehad en daarbij zag het doosje en de rest er heel anders uit."
"Maximum dosis.. Ik weet iemand die is gek geworden door het basen. Die zit in een gesticht en moet elke dag 5 tabletten van 50mg per stuk nemen. Ik heb ook weleens oxa gehad, 75mg vond ik het lekkerste. Oxazepam verdooft veel meer dan diazepam vind ik. Ook als ik een kater heb van drank kan ik dat zo goed als wegtoveren met 1 tablet van 50mg oxa en in de avond nog 50mg. Als ik diazepam neem met een flinke kater, dan word ik alleen rustiger, maar voel alle spieren en de pijn in me kop nog steeds. Ik vind de combinatie 2 red bull/30mg oxazepam wel lekker tijdens een film ofzo :P"
"Ik neem het nu 3 weken 24/7 en krijg al heftige lichamelijke afkicks als ik niet iedere 3 uur wat neem.. Sinds vorige week ben ik afgebouwd van 70ml per dag naar 25-30ml per dag nu. Wat ik het ergst vind is dat ik het steeds zo warm krijg als het uitwerkt. Ik loop steeds rood aan bij een beetje inspanning. Maarja, de 1 krijgt het koud en de ander krijgt het warm dus. Ik had gelukkig nog een aantal doosjes Amyltriptiline, een AD, maar sinds ik dat gebruikt zijn de ontwenningsverschijnselen een stuk minder heftig! Totaal niet depressief of para. In slaap komen is ook geen probleem, alleen iets slapper en moeier gevoel overdag. Misschien eens vragen bij je huisarts? Maar dat rood aanlopen en zweten bij afkicken, hebben jullie daar ook last van?"