#1
Bron, oom klaas? Want het is idd de eerste keer dat ik lees dat GHB erg slecht is voor je lever. En zoals Elfquest het zegt, het wordt als medicijn gegeven aan mensen met narcolepsie. Die nemen 2x per nacht een stevige dosis om te kunnen slapen.
SNICKERS zei:asat en alat zijn o.a leverwaardes, volgens mij zijn dat jouw twee eerste waardes maar dan onder een andere noemer. (wel verhoogd maar niet extreem kan nog veel gekker)
Een hoge uitslag hoeft nog niet heel veel te betekenen, als je de dagen voor het prikken alcohol of g hebt gehad krijg je ook zulke uitslagen, ik spreek uit ervaring.
Beste wat je kan doen is vaker prikken, en bijv 3 dagen van te voren volledig nuchter blijven.
grote kans dat de waardes dan binnen normen vallen, wat die andere waardes zijn weet ik niet.
Succes
Oom Klaas zei:GHB is zeer slecht voor je lever, net als alcohol.
En zeker met 20 (!) ml per dag!

Elfquest zei:Dit spul wordt als medicijn gegeven, Xyrem, dus het lijkt me dat als er leverschade op kan treden dit onderzocht is?
Het zijn wel veel zouten die je neemt, dus het is wel handig om de zouten in je eten wat te minderen.
Dosis sola facit venenum
Wacky zei:zijn er echt mensen die het verbaasd dat het slecht voor je is als je dat soort hoeveelheden gebruikt![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."