Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor sport(en) doen julie?

Wat voor sport(en) doen julie?

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zit niet meer bij clubs, maar ik basketbal/voetbal nog weleens.
Met basketbal als favo natuurlijk. :sunglasses:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat doen julie zoal? Het hoeft natuurlijk niet in clubverband te zijn. :)

Zelf skateboard ik al zo'n 8 jaar en doe dit nog wekelijks, ik reis heel Nederland door voor leuke plekjes. Verder windsurf ik ook wel eens, al is dat de laatste tijd minder aangezien ik van andere afhankelijk ben aangezien ik geen imperial heb. Daarnaast loop ik wekelijks hard en doe wat krachttraining. Oja, met vrieden zo af en toe een potje basketbal. :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mountainbike
B
Black RoninLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hou van martial arts in het algemeen. Zelf heb ik ervaring in judo, tae kwon do en hwa rang do. Na een jaartje geen martial arts getraind te hebben, ben ik terug op tae kwon do. Ik doe soms ook aan mediteren.
Verder fiets en ren ik altijd van A naar B.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Black Ronin zei:
Ik hou van martial arts in het algemeen. Zelf heb ik ervaring in judo, tae kwon do en hwa rang do. Na een jaartje geen martial arts getraind te hebben, ben ik terug op tae kwon do. Ik doe soms ook aan mediteren.
Verder fiets en ren ik altijd van A naar B.
Klik om te vergroten...


Goed bezig!
Ik zwem meestal (zo vaak het kan) Vind dat heerlijk, ben uren in het water te vinden elke week :P
En fietsen ook als het lekker weer is dan :sunglasses:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik niet te veel alcohol/drugs gebruik, doe ik vooral aan body-building (hou het op 40-60%). In tegenstelling doe ik dat wel "natural", omdat steroïden nog eens een extra belasting vormen voor je nieren en lever. Al kun je je dan ook afvragen waarom ik er wel voor kies geen steroïden te nemen maar wel wekenlang elke dag speed, als ik niet train.

Verder veel hardlopen. Vroeger judo (zes jaar), Karate (vier jaar) en kickboksen ( één jaar).
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#7
Momenteel helemaal niks.
Heb wel altijd veel gesport. Heb nu 2 jaar niet meer intensief gesport, en ben in die tijd 15 kilo aangekomen (weeg nu 90 en ben 1.74) dus dat is behoorlijk wat.
Ben nu weer van plan om om 5 keer per week te gaan trainen zoals voorheen. 2 keer cardio, 3 keer bodybuilding. Dit wil ik combineren met een proteïne dieet.

eigenlijk wel grappig dat drugs het goede in me teweeg brengt terwijl het onwijs slecht is.
De enige reden dat ik weer wil gaan sporten is mijn gezondheid, ik voel me niet ongezond maar overgewicht is wel ongezond. En omdat ik dus redelijk vaak drugs gebruik vind ik het een must om te gaan sporten, alleen al voor het gevoel! :grin:
l
lunafayeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik jog 2x per week met een vriendin en fiets 2x per week met de hond.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sinds kort ook basketbal, lang niet meer gedaan heb het gemist :)
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik werk 40 uur per week in een bakkerij, geloof me, dat is ook sport. (6 uur beginnen en met zware bakplaten sjouwen enzo :) )

Verder 1 tot 3 keer in de week naar de sportschool, half uurtje rennen, uurtje krachttraing, half uur uit fietsen. Zo nu en dan baantjes trekken in het zwembad.

Van oorsprong ben ik voetballer, en niet onverdienstelijk want ik zat in de selectie van Overijssel waardoor ik o.a tegen Ajax D1 enzo speelde, maar helaas konden mijn knieen het niet aan om 5 keer per week te voetballen.... En toen ging ik aan de crack :wink:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Golf.

En 2 uur per dag fietsen.
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#12
momenteel staat sport een beetje op een laag pitje, vanwege tijdgebrek

ik heb altijd heel veel gesport; hardlopen/ bodybuilding/ vechtsporten

nu alleen ff beetje rennen af en toe

gelukkig heeft het menselijk lichaam een geheugen en pak je je oude shape weer op na een rust periode; zodra ik kan ga ik weer volle bak
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nice, met basketbal doen wij vaak ook een potje tienen.

Motorrijden begint bij mij ook steeds meer een sport te worden. Ik wil nog eens een cursus circuit rijden volgen, alleen houdt mijn portemonnee me tegen. Komt nog wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."