#1
Ik zit niet meer bij clubs, maar ik basketbal/voetbal nog weleens.
Met basketbal als favo natuurlijk.![:sunglasses:]()
Met basketbal als favo natuurlijk.
Black Ronin zei:Ik hou van martial arts in het algemeen. Zelf heb ik ervaring in judo, tae kwon do en hwa rang do. Na een jaartje geen martial arts getraind te hebben, ben ik terug op tae kwon do. Ik doe soms ook aan mediteren.
Verder fiets en ren ik altijd van A naar B.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."