Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc en benzo's

xtc en benzo's

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is een heftige reactie. Heb zelf ook x genomen en daarna slaapmedicatie. Heb het idee dat het ook aan de benzo kan liggen. Als ik jou was zou ik de medicatie nemen als het uitgewerkt is, of uit aan het werken is. Ben geen dokter ofzo maar lijkt me veilig om te doen. Als je weer dat soort dingen beleeft zou ik een andere benzo vragen op basis van dat de benzo niet de gewenste werking heeft.
Wees voorzichtig en geniet ervan!
l
lunafayeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo

ik gebruik iedere dag seroquel en themazepam om te kunnen slapen.
Ik heb al vaker xtc gebruikt en daarna mijn slaap medicatie genomen en nergens last van gehad.
Nu de laatste 3x val ik flauw als ik na het xtc gebruik mijn slaapmedicatie neem.
de eerste 2x lag ik dan ook echt te trippen zag ik beelden voor me en een tunnel met heel veel felle kleuren.En werd ik pas wakker toen een vriendin me aansprak.
de laaste x werd het gewoon zwart en werd ik vanzelf meteen wakker.

Iemand hier ervaring mee?

Verder willen we binnenkort truffels gaan nemen kan ik daarna mijn slaapmedicatie gewoon nemen of beter van niet?
l
lunafayeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja heb zelf het idee dat het vooral z'n uitwerking heeft als ik te kort voor de benzo nog x heb gepakt.
En dat die 2 dan te sterk tegen elkaar op werken...

Want als we opstap gaan is het vaak al 2 uur of langer geleden voor ik de benzo pak.

als we thuis doen is het meestal 1uur geleden.en thuis gebruiken we meer.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
lunafaye zei:
ja heb zelf het idee dat het vooral z'n uitwerking heeft als ik te kort voor de benzo nog x heb gepakt.
En dat die 2 dan te sterk tegen elkaar op werken...

Want als we opstap gaan is het vaak al 2 uur of langer geleden voor ik de benzo pak.

als we thuis doen is het meestal 1uur geleden.en thuis gebruiken we meer.
Klik om te vergroten...

XTC en benzo's zijn net als water en vuur, ze werken elkaar tegen. Kan me dus goed voorstellen dat je die ervaringen krijgt. Daarom zeg ik altijd maar eerst de xtc uit laten werken voor de benzo, tenzij je benzo's ook overdag neemt. Je kan er goed vreemd van worden als je 'weg' valt.
Het allerbeste toegewenst en plezier!
Greets

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."