Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo heeft iemand ervaring met deze site? magic-truffels met de bekende www ervoor en de nl erachter??"
"Ik had dinsdag bestel 4 porties 32 euro. zou volgende dag bezorgt worden. Vandaag nog niks binnen dus gemaild. bleek er wat mis te zijn gegaan bij hun, ze hebben het vandaag op de post gedaan. Zou morgen bezorgd moeten worden dan..ben benieuwd of dat gaat lukken. ze zijn bedoeld voor morgen avond dus zou wel kut zijn anders. Maar ter compensatie krijgen we wel een extra portie erbij.... nu nog afwachten hoe ze werken..."
"ik heb wel ergens gelezen dat je paddo's heel klein kan snijden en in een lege capsule kan doen en dan afslikken. duurt wat langer voor dat het werkt maar werkt wel. Als je ze maar heel klein snijd. weet niet of dat met truffels ook kan?"
"PepTalk zei: Je kunt ze op alle zelfde manieren verwerken in eten als paddo's. Belangrijk is om ze altijd zo fijn mogelijk te krijgen. Bij het maken van soep of thee zullen paddenstoelen zacht worden en hun werkzame stoffen makkelijk afgeven. Truffels blijven ondanks het weken in warm water vrij hard, en zullen alleen aan de oppervlakte aanwezig stoffen opgenomen worden. lunafaye zei: ik heb wel ergens gelezen dat je paddo's heel klein kan snijden en in een lege capsule kan doen en dan afslikken. duurt wat langer voor dat het werkt maar werkt wel. Als je ze maar heel klein snijd. weet niet of dat met truffels ook kan? Klik om te vergroten... Dat kan. Je zult echter wel wat verder moeten gaan dan heel klein snijden (met paddo's trouwens ook). Je moet ze dan eerst vermalen (keukenmixer of vijzel) en daarna drogen. Het poeder/korreltjes stop je dan in capsules die je in slikt. De misselijkheid bij het opzetten van de trip is bij mij bij deze wijze aanzienlijk minder. Klik om te vergroten... ok en de intensiteit is hetzelfde als dat je ze kauwt en doorslikt? en de tijd totdat het werkt ook?"
"PepTalk zei: Wanneer je het residu ook opeet zowiso. De inwerktijd kan met thee of soep iets sneller zijn, omdat de effectieve beschikbare oppervlakte groter is en je maag/dunne darm dus sneller de stof op kan nemen. Klik om te vergroten... ik bedoelde als je ze in capsules doet?"
"PepTalk zei: Hetzelfde verhaal. Het werkt bij mij in ieder geval prima. Het is wel heel erg makkelijk. Normaal na het eten van paddo's of truffels weet ik nog heeel goed aan de smaak in m'n mond een half uur later dat ik ze genomen heb. Bij capsules slik je ze in, en een half uur-uur later heb je ineens iets van: Ohja shitt , ik had paddo's/truffels genomen! Klik om te vergroten... ok thanx, dan denk ik dat ik het volgende week zo ga doen. Ik kan niet goed tegen gore smaken ga dan al snel kokhalsen en overgeven."
"je zou kunnen proberen om maag beschermers te nemen voor je wat gaat gebruiken. Een vriendin van me neemt ze voor ze gaat gebruiken omdat ze anders tijdens gaat overgeven en buikpijn krijgt. Bij haar helpt het."
"ik herken idd dat het love gevoel per week minder word en na een week of 4 of 5 weg blijft. Maar het energieke blijft en het losser zijn blijft ook. En daar opzich geniet ik al van. Die dip...die heb ik wel 1 of 2 x gehad..maar niet iedere week. een depressief gevoel krijg ik er ook niet van. Toch zijn het meestal periodes van 4 of 5 weken dat ieder weekend gebruik en dan weer ff een tijdje niet. om mijn lichaam te laten herstellen. Als je dan na een week of 6 tot 8 weer eens wat neemt is het love gevoel weer terug. maar die periodes van 4 of 5 weken achter elkaar is maar 2x per jaar de rest gewoon rustig aan en andere leuke dingen gebruiken zoals truffels,wiet etc.en dan idd eens per 3 maanden eens xtc."
"ik jog 2x per week met een vriendin en fiets 2x per week met de hond."
"ik vind dat dat kan. Mijn ex en ik zijn 6 jaar samen geweest. we gebruikten allebij weleens. de ene keer samen op een feestje. de andere x ik alleen als ik met mijn vriendinnen opstap ging. de andere keer hij alleen als we gewoon een avondje naar vrienden gingen(toen deed ik het nooit gewoon thuis) lijkt me geen probleem... we vertrouwde elkaar genoeg. Wel altijd de afspraak gehad om eerlijk te zijn dus niet achter elkaars rug om gebruiken."