Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Roffa010 zei: Waarom zou je überhaupt heroïne gebruiken 🤦🏻♂️ Klik om te vergroten... Scherpe opmerking op een drugsforum 🤣"
"Een van mijn favo sketches van sluipschutters, leek me wel gepast hier"
"Het is illegaal gemaakt vrind"
"Ik zelf heb hier ook "last" van, heel interessant om mee te lezen!"
"De eerste keer dat ik keta gebruikte ging ik meteen de trein in, ik was niet misselijk maar wel duizelig. Terwijl ik uit het raam zat te kijken voelde ik me precies een ruimtemannetje op aarde. Je hebt de trip niet onder controle en in een niet-vertrouwde omgeving tussen allemaal onbekende mensen is dat niet heel chill. Ik had ook het gevoel dat ik een raar loopje had en durfde daarna niet op de fiets naar huis."
"als ik jou was zou ik proberen hulp te zoeken"
"tering wat een mooie toppen, het water loopt me in de muil😍"
"Don Draper zei: Omdat de nadelen geen nadelen voor me zijn. Wil geld besparen. Meer niet. Klik om te vergroten... wat als je het geld dat je bespaart door niet te roken, apart legt voor een beloning? ik zelf ben op deze manier aan het sparen voor een vakantie naar Spanje! ik noem maar wat, maar het is toch een soort stok achter de deur"
"smoke weed everyday"
"3CMC voelt wel lekker, ik heb meer energie en kan beter genieten van muziek en gesprekken. Het effect is subtieler dan andere drugs dus er is geen comedown, niemand merkt ook aan me dat ik wat op heb. Toch zou ik het niet aanraden puur omdat er zoveel troep in zit, het is zo'n vies en chemisch spul, alsof je wasmiddel snuift ik begin al te huilen na een lijntje"