Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCiteer een zin van een lied en laat anderen het raden

Citeer een zin van een lied en laat anderen het raden

128 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#1
I just bought a bonesaw
To cut my hands off
Had to get the cuffs off
You kept me down too long
And now I
Think twice
Fuck the advice
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#2
MetalGuy zei:
@Flualhamdulillam

En dat voor een metalguy. 😜
Klik om te vergroten...
I’m impressed! 😁


“I’m not the man they think I am at home”
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die ene zei:
Was ook gewoon te makkelijk natuurlijk.
Oke: “I want you”
Klik om te vergroten...
Ik bedenk me net dat I want you echt te generiek is 😅

I want you so it scares me To death
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flualhamdulillam zei:
I’m impressed! 😁


“I’m not the man they think I am at home”
Klik om te vergroten...
Rocket man Elton John
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
I spread my falcon wings of steel

Is een lastige als je er niet van houdt
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
MetalGuy zei:
Ja, verloren! Kan er niet opkomen.
Klik om te vergroten...
Motörhead man ! till The end.
Dit topic gaat zo hard ontsporen 😂
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
papa was a rolling stone mama developed a habit
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit gaat mij nu al te snel hier 😅 mensen zijn mij voor..
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
inner_search zei:
papa was a rolling stone mama developed a habit
Klik om te vergroten...
Eminem. Het Hummer weet ik zo kiet
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Die ene zei:
Eminem. Het Hummer weet ik zo kiet
Klik om te vergroten...
Mockingbird😁
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
If you ask me how I'm doing I would say i'm doing just fine, I would lie and say that your not on my mind.
But I go out and I sit down at a table set for two and finally I'm forced to face the truth
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#12
MetalGuy zei:
@Flualhamdulillam

En dat voor een metalguy. 😜
Klik om te vergroten...
Moest gelijk hier aan denken... 😄
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopemonster zei:
If you ask me how I'm doing I would say i'm doing just fine, I would lie and say that your not on my mind.
But I go out and I sit down at a table set for two and finally I'm forced to face the truth
Klik om te vergroten...
Kevin decraw ? @StruggleInTheMind kende het blijkbaar 🤣
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
inner_search zei:
Kevin decraw ? @StruggleInTheMind kende het blijkbaar 🤣
Klik om te vergroten...
Gavin DeGraw🤣
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
These wounds won't seem to heal, this pain is just too real
There's just too much that time cannot erase
When you cried, I'd wipe away all of your tears
When you'd scream, I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have all of me

Nog 1tje dan, deze moet iedereen wel kennen! Vnv in me feelings🤣
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dopemonster zei:
These wounds won't seem to heal, this pain is just too real
There's just too much that time cannot erase
When you cried, I'd wipe away all of your tears
When you'd scream, I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have all of me

Nog 1tje dan, deze moet iedereen wel kennen! Vnv in me feelings🤣
Klik om te vergroten...
Slipknot - people = shit natuurlijk!

nee alle gekheid op een stokje, wie dit niet kent moet zich schamen
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dopemonster zei:
These wounds won't seem to heal, this pain is just too real
There's just too much that time cannot erase
When you cried, I'd wipe away all of your tears
When you'd scream, I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have all of me

Nog 1tje dan, deze moet iedereen wel kennen! Vnv in me feelings🤣
Klik om te vergroten...
Evanescence - My immortal
inner_search zei:
Motörhead man ! till The end.
Dit topic gaat zo hard ontsporen 😂
Klik om te vergroten...
Ja, te laat! 😂🤣
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#18
Come on you've gotta listen unto me
Lay off that whiskey and let that cocaine be
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Purplext zei:
Come on you've gotta listen unto me
Lay off that whiskey and let that cocaine be
Klik om te vergroten...
Cocaïne blues. :)
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#20
My ding ding dong

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."