Oldskool. Uit stekjes?
Oldskool. Uit stekjes?
Uit zaad heeft zijn voordelen maar ook zeker nadelen meestal zitten er wel een paar tussen die minder zijn of zelfs niet lekker en als je geluk hebt blinkt er een uitNo no, only seeds!
Zo heeft iedereen zijn eigen reilen en zeilen nietwaar,Uit zaad heeft zijn voordelen maar ook zeker nadelen meestal zitten er wel een paar tussen die minder zijn of zelfs niet lekker en als je geluk hebt blinkt er een uit
Mijn voorkeur gaat tog uit naar stellen tegenwoordig dan weetje wat je hebt
Ja, en vergeet niet de verschillende fenotypen..Uit zaad heeft zijn voordelen maar ook zeker nadelen meestal zitten er wel een paar tussen die minder zijn of zelfs niet lekker en als je geluk hebt blinkt er een uit
Mijn voorkeur gaat tog uit naar stellen tegenwoordig dan weetje wat je hebt

Bekijk bijlage 27170
deze gaat zo in rook op π
Ik heb vaak dat als ik mijn joint rook dat de vloei te langzaam brand en uiteindelijk zelfs uit gaat, terwijl de binnenkant door blijft gloeien. Ik moet hem best vaak opnieuw aansteken. Weet iemand of ik te langzaam rook, misschien wat strakker/losser moet draaien? Ik gebruik atm brede mascotte vloei, maar draai βm binnenstebuiten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."