Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik weet niet. bij mij werkte het niet. aantal keer geporbeerd wel.. dan maar gewoon een theetje zetten he,, ook goed!"
"wiet/hasj alcohol tabac poppers coke speed xtc mdma poeder paddo's ephedra ghb keta vroeger al die pillen en poeders uit de smartshop, die meestal niet werken"
"16: xtc"
"- alcohol - xtc - paddo's moet wel zeggen dat het moeilijk is om dit lijstje op te stellen zeg! hangt meer van de situatie af.."
"soms wel en soms niet.. ligt eraan.. vergeet vaak wel stukken.. en ik weet ook nooit hoe ik thuis kom.. het feest is afgelopen en vanaf dat moment vergeet ik alles.. zal meestal niet meer zo boeiend zijn dan denk ik"
"ik ben gestopt met blowen omdat als ik blow als ik gedronken heb heeeel erg ziek word... en dat heb ik gehad... dus ben de laatste jaren zo slim om niet meer te blowen. andere drugs kan wel trouwens.."
"Als ik ga blowen na veel drinken word ik heel ziek. Begint alles te draaien en daar ben ik niet zo snel meer van af. voor mij een hele slechte combi dus."
"ook 14-15.. meteen goed ziek geweest.. maar niets van geleerd.. :P"
"ik vraag me 1 ding af. je wilt ermee stoppen als je merkt dat je verslaafd wordt. Maar is het dan al niet te laat? Het kenmerk van ergens aan verslaafd zijn is toch juist het probleem dat je ergens mee wil stoppen maar dat niet kan? dus ben benieuwd hoe je dat op wilt gaan lossen. Want dan is het al te laat....."
"alcohol, hasj, speed en slaappillen.. ben er nu ( woensdag) eindelijk van bij gekomen! mijn kater is weg!!"