Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshartkloppingen/bonzen

hartkloppingen/bonzen

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lenteLid
01-01-2024, 00:00
#1
wie kan mij helpen? heb za gesnoven en heb vanaf toen hele erge hartkloppingen/bonzenl. net alsof ik heel hard aan het sporten ben. hart klopt heel hard en snel. als ik iets doe gaat hij alleen maar sneller kloppen.. wie herkent dit? en is er iets aan te doen? want eerlijk gezegd bevalt het me niets.. vind het maar eng!
heb trouwens nog steeds niet heel veel geslapen, dus zal ook mee werken. maar wie kent dit?!
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het wel eens gehad, na veel en lang gebruikt te hebben je het niet meer kan behappen. Lopen, maar je adem die het tempo niet kan bijhouden, alsof de helft van je longen gevuld is met olie. Slapen, eten drinken lijkt me nog altijd de beste optie, en toch maar eens overwegen je speed te testen, want dit is nou niet bepaald een normale welkome eigenschap.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is inderdaad geen welkome eigenschap maar het is een bekend bij-effect van speed. Het kan zijn dat je lichaam erg sterk reageert op amfetamine waardoor je hart op hol slaat, net zo iets als dat sommigen hartkloppingen hebben na een bakje koffie. Ik denk niet dat het aan een versnijdingsmiddel ligt aangezien hartkloppingen bijna altijd gewoon door de amfetamine zelf veroorzaakt word..

Na wat vaker gebruik komen hartkloppingen pas bij een steeds grotere dosis speed voor. Je lichaam went aan het stofje en reageert hier steeds minder op, oftewel je tolerantie neemt toe.

Ik heb er zelf nog nooit last van gehad en weet niet of er iets aan te doen is. Maar volgens mij is het gewoon uitzitten en wachten.. Iets rustigs gaan doen en je aandacht zoveel mogelijk af proberen te lijden..
l
lenteLid
01-01-2024, 00:00
#4
ha het is nu zo goed als weg. misschien had ik ook teveel gedronken.
maar in ieder geval bedankt voor de reactie.. !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."