Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bijpakken"
"He Beagaaier, dat is inderdaad niet echt een fijne situatie waarin je nu zit. Ik vind het altijd lastig om hierin raad te geven omdat ik je niet persoonlijk ken, maar wat musislife zegt klopt wel. Ik zou de drugs zoveel mogelijk links laten liggen en professionele hulp zoeken. Het gebruik van harddrugs om geestelijke problematiek te onderdrukken is een recept voor nog grotere problemen, dus ik hoop dat je hiermee enorm uitkijkt. Houd je ons op de hoogte?"
"Drugsforum is naast dat het informatief is nu ook al een ontmoetingsplaats voor mensen die ieder weekend lekker leip rondlopen gelet op het bericht van de topicstarter."
"Zoek gewoon een smartshop, vraag naar sealtjes, envelopjes of packjes (allemaal synoniemen) en vraag de medewerker aan de bar of hij of zij voor wil doen hoe je ze vouwt. Met een beetje oefening heb je het zo in de vingers en kan je zelf je eigen sealtjes maken. In een zakje blijft vaak je poeder plakken waardoor je een deel van de inhoud verliest. In een ''papiertje'' blijft alles keurig bewaard, voor de ekte ekte junks onder ons kan je zelf dan nog je packje uitlikken. (niet aan te raden bij speed overigens.) Een ander alternatief is een snuifbullet aanschaffen. Ook verkrijgbaar bij de smart-shop. Hieronder een link zoals ze eruit zien. https://www.google.nl/search?q=snuifbul ... FqtVMHM%3A Die snuifbullet is enorm handig, je kan het hele ding uit elkaar halen en schoon maken. Daarnaast zit je niet steeds te kloten met sleutels. Ik heb er zelf een paar maand eentje gehad totdat mijn moeder hem vond en mijn vader mij boos opbelde wat ik nou weer allemaal door m'n neus had gehaald. Nee, daar word je niet blij van."
"BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH, dat is me ook een partij vies."
"Ik heb geen idee of het roken van wiet slechter is voor bejaarden, maar een dikke jonko opsteken met mijn oma staat zeker niet boven op mijn lijstje"
"Dat zijn voornamelijk de mensen met veel discipline."
"Er zijn veel mensen die zeggen dat ze probleemloos dagelijks kunnen blowen, maar ik vind het moeilijk om te geloven. Ik kan me voorstellen dat de een het beter kan dragen dan een ander, maar klachten krijgt iedereen uiteindelijk wel denk ik. Klik om te vergroten... Precies dit ja, natuurlijk kan je verantwoord blowen. Als je zo nu en dan een jointje rookt zou dit ook echt geen kwaad kunnen. Ik geloof er ook niets van dat elke dag blowen geen problemen met zich meebrengt. Iedereen weet dat blowen energiebeperkend en minder initiatiefrijk werkt. Ik heb nog nooit iemand zien leren met wiet op. Ik blowde zelf 1 joint per dag, elke avond voor 1,5 jaar maar ben gestopt vanwege de bijwerkingen (slecht slapen, paranoia, geestelijke onrust enz.) Klik om te vergroten... Ik had precies hetzelfde, slecht slapen, geestelijke onrust, maar echte paranoia heb ik niet gekend. Ik werd er eerder dik depressief en onzeker van. Maar hoe zou jij je paranoia beschrijven?"
"Ik denk dat als je verstandig gebruikt, en niet gevoelig bent voor psychose en depressie je er gerust vredig oud mee kunt worden. Klik om te vergroten... Dat geloof ik best, zolang je maar de discipline hebt om het echt maar bij 1 joint te houden per avond. Hiervan heb je de volgende dag dan ook absoluut geen last meer. Wat ik me echter afvraag is waarom je niet de neiging hebt om meer te gaan blowen? Blowen is zoals we allemaal weten verslavend, en als je elke dag van de week een joint rookt bouw je natuurlijk ook tolerantie op. Verder heb ik er respect voor dat je het zo in de hand weet te houden, het was mij in ieder geval niet gelukt."
"Rawdefintion in zwolle."