Het langst. Dit grapje gaat zo te zien nog wel even duren.Psychedelibee zei:Eerlijkheid duurt het kortst was het toch?Exceptional Insight zei:Leer eens liegen.
Het langst. Dit grapje gaat zo te zien nog wel even duren.Psychedelibee zei:Eerlijkheid duurt het kortst was het toch?Exceptional Insight zei:Leer eens liegen.
Ja dat geld voor de meeste antidepressiva, en ja daar kan op getest worden, check de onderstaande lijst.leipebaviaan zei:En antidepressiva? Ik slik dat op dagelijkse basis, zal dat een probleem opleveren? Kan daarop getest worden?
Antidepressiva zijn vaak rijgevaarlijke geneesmiddelen waar je niet, of enige tijd niet mee mag rijden. Het verschilt per geneesmiddel, maar vaak geldt dat autorijden weer mogelijk is na het gebruik van het middel gedurende 3 jaar, zonder onderbreking of wijziging in de dosering. Kijk bij Check je medicijn wat het advies is voor het antidepressivum, dat je zelf slikt. Bij het CBR kan je een speciale rijtest doen (kosten €650,-). Kijk voor meer informatie op de website van het CBR.
leipebaviaan zei:Waarom moet je in vredesnaam zoiets bij het CBR aangeven. Dan kan ik sowieso wel ophouden.
Op deze verklaring heb ik o.a. aangegeven in het verleden met middelenmisbruik te maken gehad te hebben.
Eerlijkheid duurt het kortst was het toch?Exceptional Insight zei:Leer eens liegen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."