Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pinnacle zei: 1p-LSD mag nog gewoon, is ook met een kleine google search te vinden. Ik heb wel onlangs best er wat van ingeslagen, want veel betrouwbare vendors zijn er niet meer, en met de aankomende ban van 2FDCK en de mediacampagnes, zal het denk ik niet lang meer duren tot alles weg is. Klik om te vergroten... Gaat 2-FDCK ook in de ban?! Dat heb ik dan helemaal gemist"
"Lion72 zei: Hallo allemaal! Als nieuwelingen op dit forum hebben we meteen een brandende vraag en hopen we op jullie ervaren tips. Mijn partner Sab en ik genieten sporadisch van een "wapavondje" met XTC. De effecten, de intense verbondenheid, het knuffelen – het hoort er voor ons helemaal bij en we ervaren er beiden een sterke seksuele opwinding door. Nu is er een punt dat de dag erna voor Sab minder aangenaam maakt: ze heeft regelmatig last van behoorlijke misselijkheid na de XTC-inname. We hebben erover nagedacht om eventueel "Molly" X CAPUSLES te proberen in plaats van de gebruikelijke XTC-pillen. Heeft iemand hier ervaring met deze ? Zijn er andere tips die jullie ons zouden kunnen geven om de misselijkheid bij Sab te verminderen ? Alle advies is van harte welkom! Klik om te vergroten... Zorg er wel voor dat je de volgende dag vrij bent! Ik heb eenmalig de 'Trippy X' variant gehad en dit was geen succes. Ik nam de capsule rond een uur of 15:00 en een tweede om +-17:00. Om een of andere reden kickte deze pas in toen ik op bed lag rond 23:00. Hele vreemde MDMA-achtige roes, maar niet perse fijn. Erg gespannen ledematen en kaken van gekregen. Voor geen meter kunnen slapen natuurlijk. Geen idee wat voor effect de andere varianten hebben, maar ik zou het nier perse onderschatten."
"Speed Je omschrijving komt het meest overeen met meth, maar dat is geen aanrader."
"BDF zei: Hallo Mensen, Zelf gebruik ik 1x in de 5-6 weken. Dan meestal een combinatie van GHB en 3MMC soms X. Dit alles om een nachtje te spelen . Vraag mij af hoe slecht dit nu voor mijn lichaam is. Leef verder gezond, drink nagenoeg nooit alcohol, sport en beweeg veel en eet gezond. Zelf heb ik het idee dat het nachtje doorhalen en dus weinig slapen meer negatief effect op mijn lichaam heeft dan de drugs. Volgens mij is elk weekend een hoop alcohol naar binnen gieten slechter, maar misschien zijn dat de corrupte gedachten van mijn brein om mijn eigen drugsgebruik goed te praten... Hoe is jullie ervaring? Hoe vaak en wat gebruiken jullie. Groet, Klik om te vergroten... Lange termijn effecten van 3MMC zijn onbekend, maar erg positief zullen deze niet zijn. Ook de andere drugs zullen niet goed zijn voor het lichaam. Wat ook niet goed voor je is, is slecht eten en te veel stil zitten. Moderation is key, zolang je het niet te vaak doet en je er goed onder voelt, moet het kunnen 😉"
"Aangezien veel van ons nog relatief 'nieuwe' of sporadische gebruikers zijn, kan het goed zijn om bepaalde negatieve consequenties te herkennen om erger te voorkomen. De vraag voor (ex)gebruikers: Op welke manier heeft drugs jou negatief beïnvloed (op fysiek, mentaal, sociaal niveau)? Persoonlijk merk ik het vooral aan mijn tanden. Ik had (en heb nog steeds) een keurig gebit, echter heb ik door mijn gebruik de spalkjes achter mijn tanden praktisch weggelikt. Dit kan op lange termijn zorgen voor scheefgroei van de tanden. Ook begint mijn tandvlees terug te trekken, wat denk ik ook drugs-gerelateerd is. Ook heb ik een halfjaar vertraging opgelopen bij mijn studie, omdat ik destijds regelmatig aan de (redelijk grote hoeveelheden) speed zat. Hierdoor sliep ik vaak drie a 4 nachten per week niet. Gelukkig was dit van korte duur en is alles nu onder controle. Drugs kan hartstikke leuk zijn, helaas zitten er ook nadelen aan vast. Het is belangrijk dit te tijdig te herkennen."
"Damius zei: Poeh, interessante vraag. Hier zou ik uren over kunnen doorpraten. Ik denk dat het er in de kern voor heeft gezorgd dat ik op onevenwichtige wijze mijn voldoening, genoegen en vervulling op kunstmatige wijze, op afroep en instantly bevredigend van buiten naar binnen haalde, in plaats van binnen naar buiten. Het heeft mij zeker een jaar geheelonthouding gekost voordat ik weer écht vanuit een nieuwe balans natural highs kreeg van bijvoorbeeld sporten, een lentezonnetje, het bieden van een helpende hand aan een vriend of de kleine dingen als de geur van nat asfalt door regen op een warme zomerochtend. Klik om te vergroten... Mooi, diep antwoord! Herken mij er zelf ook wel in, aangezien ik het lastig vind om 'in het moment' te leven. Naast drugs denk ik ook dat de mobiele telefoon hier een groot aandeel in heeft. Thanks voor je respons"
"Manu76 zei: Daar heb ik mijn twijfels over als ik mijn eigen leven moet evalueren. Je leeft gewoon door en controle is een subjectief gevoel misschien, maar ik denk dat mijn leven zonder verdovende middelen er heel anders had uitgezien. Mijn studie kwam wel af en redelijk snel, maar de rest van mijn carrière heeft nog niet echt bestaan.. 😅. En dan krijg je die gedachtes van: "Jeetje, wat gaat het leven snel tegenwoordig". Klik om te vergroten... Tuurlijk, dat blijft zo. Zelf denk ik na het gebruik van speed ook "moest dit nou?", aangezien effecten als slapeloosheid zo lang aanblijven. Niemand is perfect en zolang ik het gebruik goed plan, ben ik tevreden. Waar ik voorheen nog wel eens opdrachten voor mijn studie wilde maken tijdens een pep-nacht, zijn die fratsen wel verleden tijd."
"Manu76 zei: Dat is de gevaarlijkste gedachte die er bestaat misschien. (Ik spreek over mijzelf dan). Want zolang ik verdoofd was, dacht ik tevreden te zijn. Ik nam dan laatste jaren 3 tot 5 gram wiet per dag oa. En mij maakt het niet uit hoe je jezelf verdooft, kan alcohol zijn, wiet, simpel baantje aan het strand, maar het weerhoudt ons ervan echt actief te leven misschien. Klik om te vergroten... Gaat bij mij vooral over de uppers, maar het punt blijft inderdaad hetzelfde. Toen ik nog minstens drie dagen per week pep gebruikte en vaak nachten oversloeg, was ik mentaal gezien weinig waard. Dit was 'gelukkig' tijdens corona, waardoor alle lessen digitaal werden opgenomen en ik geen wekker hoefde te zetten. Zou het niet over willen doen tho, zonde van de tijd aangezien je op feesten na niets wil doen. Hoe staat het nu met je alcohol/wiet consumptie?"
"Pinnacle zei: Verschilt heel erg per middel. Alcohol heeft weinig goeds gedaan voor m'n gezondheid (gewicht, en vast ook wel ergens wat schade op mn organen), idem met coke. Zeker de combinatie van de twee is ooit vrij giftig geweest en zorgde voor domme keuzes. Speed was ook geen fantastisch idee voor mijn hart gok ik, alhoewel ik dit nooit zo veel heb gebruikt dat dit erg merkbaar was, maar goed misschien kom ik daar achter als ik 50 ben. LSD en truffels hebben louter positieve effecten gehad, ik ben er altijd beter uitgekomen dan ik erin ben gegaan, zelfs op momenten dat ik niet lekker ging, heeft het me veel geholpen om wat meer rust te creëren en dingen in perspectief te plaatsen. XTC heeft veel empathie voor anderen gecreërd en mijn relatie meer diepgang gegeven, maar heeft ook diepe dalen wat betreft katers, ook heb ik het idee dat het fysiek wel zijn sporen heeft getrokken op mijn lichaam, met name m'n geheugen, want dat is altijd een zeef een week na XTC gebruik. Alle andere middelen zijn een beetje neutraal of licht positief, maar de grootste negatieve die ik kan bedenken is wel dat ik niet echt zonder drugs kan. Als ik niet af en toe iets gebruik op een feestje oid merk ik toch dat ik het leven wat minder boeiend vind. Het idee van ooit niks meer moeten gebruiken staat me ook totaal niet aan. Het is wel een verrijking, maar het maakt zo veel andere dingen zo saai. Klik om te vergroten... Enorm herkenbaar ja. Ik ben sinds mijn 16e al een stevige drinker, maar tot mijn +-21e levensjaar was het louter alcohol (en heel veel sigaretten). Toen waren de sigaretten ingeruild voor oppeppers bij de alcohol . Tegenwoordig heb ik minder vaak de neiging om tijdens het drinken een envelopje te bestellen dan voorheen. Misschien is het voor mij een idee om wat te gaan minderen met alcohol, afijn. Momenteel meer geïnteresseerd in de verschillende 'tripmiddelen': belast het lichaam een stuk minder en kan zelfs functioneel zijn. Dat is toch wat anders dan de afterparty's van anderhalve dag op 3mmc en speed. Al met al heb ik het ervoor over om wellicht eerder te sterven met dit leven. Wat moet ik anders in mijn vrije tijd?"
"Ik zie een recent gesloten grote vendor nu weer online onder een iets andere naam. Zou dit vertrouwd zijn, of toch een opportunist die een kans tot oplichting ziet..?"