#1
Drugsparafernalia = 'strafbaar'
Dag allen,
Deze vraag zit eigenlijk al sinds ik op mijn 16de wiet kocht in Frankrijk in mijn hoofd, toen ik het product mee kreeg in een open boterhamzakje. Ik heb hier na nog een stuk of 10 keer drugs gekocht in het buitenland gekocht en iedere keer vraag ik me hetzelfde af:
Waarom is in elk land waar ik kom de drugs zo kut verpakt?
coke als een soort balletje gemaakt met een stukje vuilniszak en tape, pillen gewoon los in de hand, of gewoon alleen verhoudfolie, handig voor als je in één keer een hele gram wil opsnuiven!
Als het om poeder ging knutselden wij van een tijdschrift oid wel een eigen ponypack in elkaar, dus niet het einde van de wereld. Echter is de ponypack toch ook voor de dealer veel fijner dan de eerder genoemde creaties?
Het is mij echt een raadsel waarom de ziplock-bag en de ponypack over de grens nog niet over de grens zijn gegaan. Ook als het op sociale media over drugs wordt de kabouterpost nooit genoemd en gaat het vrijwel altijd over 'bag'. Kan iemand mij hier een verklaring voor geven?

Dag allen,
Deze vraag zit eigenlijk al sinds ik op mijn 16de wiet kocht in Frankrijk in mijn hoofd, toen ik het product mee kreeg in een open boterhamzakje. Ik heb hier na nog een stuk of 10 keer drugs gekocht in het buitenland gekocht en iedere keer vraag ik me hetzelfde af:
Waarom is in elk land waar ik kom de drugs zo kut verpakt?
coke als een soort balletje gemaakt met een stukje vuilniszak en tape, pillen gewoon los in de hand, of gewoon alleen verhoudfolie, handig voor als je in één keer een hele gram wil opsnuiven!
Als het om poeder ging knutselden wij van een tijdschrift oid wel een eigen ponypack in elkaar, dus niet het einde van de wereld. Echter is de ponypack toch ook voor de dealer veel fijner dan de eerder genoemde creaties?
Het is mij echt een raadsel waarom de ziplock-bag en de ponypack over de grens nog niet over de grens zijn gegaan. Ook als het op sociale media over drugs wordt de kabouterpost nooit genoemd en gaat het vrijwel altijd over 'bag'. Kan iemand mij hier een verklaring voor geven?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."