Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"na wat browsen in de fora (zoekfunctie wilde niet erg) ben ik bij de volgende post gekomen: Je pakt een pannetje voor de helft gevuld met water, daar zet je een soepbord op. Vervolgens leeg je de ampul ik het bord en zet je het fornuis aan. Zet de vlam in het begin hoog, en daarna kleiner, zorg dat het water niet overkookt. Na een 3 kwartier heb je pure kristallen en kun je ze snuiven. Simpel toch. Klik om te vergroten... ik denk dat ik het zo maar ga doen.."
"vandaag laatste 4 amupullen laten verdampen en al aardig onderweg vandaag ff tot het gaatje gaan denk ik, echt weer eens zin in!"
"beste medeforummerts.. wat ik mezelf al een tijdje afvraag.. zijn er meer mensen die na een avond (stevig) ghb gebruik ook snachts wakker worden, en dan NIET meer in slaap kunnen komen? soms wil het na 2 jointjes wel weer lukken, maar lang niet altijd. vroeger had ik helemaal geen slaapproblemen als ik ghb had gebruikt. iemand enig idee waar dit aan ligt? ik vermoed wel dat de hoeveelheid ermee te maken heeft.. dennis"
"Bijvoorbeeld gootsteenontstopper van het kruitvat is niet geschikt voor consumptie. Klik om te vergroten... NaOH is al tijden niet meer te krijgen in het kruidvat.."
"Flugeltje zei: Dood door ghb of dood door behandeling ......... Juist Verder ga ik hier niets over zeggen, anders ga ik hier hevige reacties uitlokken. Heb ik maar even gequote en zuig ik niet uit mijn duim Minder doden door GHB Amerikaanse toxicologen ontdekten dat een aantal 'GHB-doden' waarschijnlijk in werkelijkheid zijn gestorven aan andere middelen. Als pathologen een verkeerd conserveermiddel gebruiken om het bloed van drugsdoden te conserveren, meten ze te hoge GHB-waarden in dat bloed. Een deel van de reputatie van GHB als 'levensgevaarlijke drug' is dus onterecht.(4) Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... van de GHB fansite gekopieerd?"
"Flugeltje zei: kwezel zei: Flugeltje zei: Dood door ghb of dood door behandeling ......... Juist Verder ga ik hier niets over zeggen, anders ga ik hier hevige reacties uitlokken. Heb ik maar even gequote en zuig ik niet uit mijn duim Minder doden door GHB Amerikaanse toxicologen ontdekten dat een aantal 'GHB-doden' waarschijnlijk in werkelijkheid zijn gestorven aan andere middelen. Als pathologen een verkeerd conserveermiddel gebruiken om het bloed van drugsdoden te conserveren, meten ze te hoge GHB-waarden in dat bloed. Een deel van de reputatie van GHB als 'levensgevaarlijke drug' is dus onterecht.(4) Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... van de GHB fansite gekopieerd? Klik om te vergroten... Komt van een site gericht op wetenschap. Een ghb fansite? Het moet niet gekker worden.. Klik om te vergroten... ik dol maar wat, JWT."
"dat je na 2 weken gebruiken nog iets voelt van die zooi.. als ik er 2 dagen aangezeten heb dan voel ik niks meer van.."
"na wat navraag heeft swim begrepen dat er nog naoh inzit die niet heeft gereageerd vanwege een tekort aan gbl. er azijn bijgooien neemt dus niet weg dat je gootsteenontstopper drinkt. er MOET echt gbl bij, om die laatste naoh (die prikt) weg te laten reageren naar ghb. desalnietteplus gewoon wat genomen, en BOOOOM"
"een vriend van een vriend van me heeft net G gemaakt, en als hij het proeft dan bijt het een beetje op zijn tong.. ligt dat aan het feit dat hij nog warm is (omdat het net gemaakt is) of is de PH dan niet helemaal juist? Hij heeft het al vaker gemaakt, met dezelfde formules/hoeveelheden, en dit was hem nog nooit eerder opgevallen. moet erbij zeggen dat het niet niet op het vuur heeft gehad, dat doet hij nooit! de reactie moet voldoende zijn volgens hem. wat kunnen jullie hierover zeggen? hij is ondertussen getest en goed bevonden"
"Hallo, Ben wat Ketasol ampullen tegen het lijf aan gelopen, leverancier geeft aan dat de ampul gebroken met worden en dat het na 3 minuten magnetron klaar is voor gebruik. Kunnen jullie dit bevestigen, of wellicht tips geven hoe het beter gedaan kan worden? Ik geloof daar namelijk niet zo in, 3 minuutjes microwaven en klaar.. Heb weinig zin om het spul te verpesten, helemaal omdat het toch wel wat prijzig is! (6 Euro per ampul, 4 ampullen zouden 1 gram moeten bevatten) En... Wellicht is het misschien makkelijker om het goedje gewoon in een neusspray te gooien? Kan dat zomaar, of moet ik dan nog ergens op letten? Alvast bedankt voor de reacties!"