Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsketasol ampul

ketasol ampul

3 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo te zien heb je jezelf van prima advies voorzien.
k
kwezelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Ben wat Ketasol ampullen tegen het lijf aan gelopen, leverancier geeft aan dat de ampul gebroken met worden en dat het na 3 minuten magnetron klaar is voor gebruik. Kunnen jullie dit bevestigen, of wellicht tips geven hoe het beter gedaan kan worden? Ik geloof daar namelijk niet zo in, 3 minuutjes microwaven en klaar.. Heb weinig zin om het spul te verpesten, helemaal omdat het toch wel wat prijzig is! (6 Euro per ampul, 4 ampullen zouden 1 gram moeten bevatten)

En... Wellicht is het misschien makkelijker om het goedje gewoon in een neusspray te gooien? Kan dat zomaar, of moet ik dan nog ergens op letten?

Alvast bedankt voor de reacties! :stoned:
k
kwezelLid
01-01-2024, 00:00
#3
na wat browsen in de fora (zoekfunctie wilde niet erg) ben ik bij de volgende post gekomen:

Je pakt een pannetje voor de helft gevuld met water, daar zet je een soepbord op.
Vervolgens leeg je de ampul ik het bord en zet je het fornuis aan.
Zet de vlam in het begin hoog, en daarna kleiner, zorg dat het water niet overkookt.
Na een 3 kwartier heb je pure kristallen en kun je ze snuiven. Simpel toch.
Klik om te vergroten...

ik denk dat ik het zo maar ga doen..
g
gerrit2Lid
01-01-2024, 00:00
#4
En hoe is het bevallen? KOm toevallig de zelfde ampullen tegen
kwezel zei:
na wat browsen in de fora (zoekfunctie wilde niet erg) ben ik bij de volgende post gekomen:

Je pakt een pannetje voor de helft gevuld met water, daar zet je een soepbord op.
Vervolgens leeg je de ampul ik het bord en zet je het fornuis aan.
Zet de vlam in het begin hoog, en daarna kleiner, zorg dat het water niet overkookt.
Na een 3 kwartier heb je pure kristallen en kun je ze snuiven. Simpel toch.
Klik om te vergroten...

ik denk dat ik het zo maar ga doen..
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."