Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje

Vraagje

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
w
wausieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Het begon met een beetje in het weekend, en werd steeds meer tot afgelopen 2 - 3 weken bijna elke avond.
nu heb ik meer als 1 dag geen g gebruikt maar ik voel me niet fijn
ik kan het niet precies uitleggen maar ik heb egt een kut gevoel.
dit heb ik vaker gehad maar steeds als ik dan wat g nam word het weer beter.
in het begin kreeg ik helemaal geen last de volgende dag na G
maar nu steeds vaker en erger
soort van angstig depressief ofzo ik weet niet hoe ik het uit moet leggen
kan dit komen omdat ik afgelopen weken veel g savonds heb gebruikt (overdag bijna niet misshcien 1 of 2 keer voorgekomen)
en na hoelang gaat dit kut gevoel weg
en is er iets wat er tegen kan helpen.
zoiezo een paar dagen geen g? en voortaan alleen in het weekend?
Kan ik wel gewoon alcohol gaan drinken of word het daar ook niet beter op?

Ik hoop dat jullie een antwoord kunnen geven
dankje
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tussen FAQ en Gebruikerslijst staat iets ongelooflijk makkelijk
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#3
paar daagjes
k
kwezelLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik snap dat niet hoor.. ik heb maanden achter de rug dat ik 4, 5 keer in de week ghb gebruikte tot ik niks meer voelde en noodgedwongen een week moest stoppen.. dan weer een paar dagen aan de ghb en weer ff stoppen.. en dan een paar liter opdrinken in een half jaar tijd, en ik heb nooit ergens last van gehad.. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."