Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn ervaring(en wat ik vaak hoor en zie) is dat als je ''hard'' snuift dat je sneller of bijna altijd een doorschieter krijgt, daarom snuif ik wat rustiger aan en heb nooit last van doorschieters of smerige smaak in me mond..."
"speed/mdma mix verstoppe in de suikerpoederbus en dan een keer thuus kome dat je broertje kinderfeesje geeft en alle kindere pannekoeken krijgen dus tel maar uit...(ware allemaal rond de 10/11) maar dan voel je je egt focking schuldig joh...maargoed keta en pep in me portemonee in sealtjes allebei blanco en dan lijntjes legge met een paar vriende en dan er8erkomen dat de pep nog in de beurs zit..."
"ExceptionalInsight zei: Immo zei: knowwhatyoudo zei: speed/mdma mix verstoppe in de suikerpoederbus en dan een keer thuus kome dat je broertje kinderfeesje geeft en alle kindere pannekoeken krijgen Klik om te vergroten... Ben benieuwd hoe dat is afgelopen. Klik om te vergroten... Ik denk met een; "en ze leefden nog lang en gelukkig". Klik om te vergroten... Allemaal strontziek de hele middag en dag erna nix meer van gehoord(gelukkig)"
"Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"? koffie met suuker en verder nix anders...."
"zorge dat je haar na een jaar tegekomt en dan weer een keer naaie en na afloop vertellen dat je aids hebt ofzo"
"volges mij bijna alles wel (niet dat ik alles even goed vond maargoed) zou ik even moeten vragen wat diegene allemaal verkoopt"
"ligt eraan hoe lang je in de trein/bus zit anders in een handdoek/theedoek wikkelen samen met een ope flesje aftershave in een plastic tas doen en dan maar zorgen dat het niet opvalt (kleren enbij doen bijv.(ik ken er die het ook zo doen)"
"heel slim om dat hier te vertellen ja voor bekende uut omgeving nijmegen/druten...#2=afgeraden te veel oogjes rondom"
"ik kan me eigenlijk niet indenken wanneer ik niet geil ben"
"keta gekocht van me oude mentor en recht voor zijn neus(en de hele klas) naar binnen gewerkt...maarja vanaf dat moment ben ik nooit meer op school geweest(leraar ook niet denk ik) toen was ik 16 ofzo... paddo's gegeten met oud & nieuw....dat is eigenlijk te spacend voor woorden maar wel lol :P"